To jest automatyczne tłumaczenie wygenerowane przez software:
Wyposażony w najnowocześniejszą technologię Eagle F1 ma jedną misję polegającą na wszechstronnych osiągach wyścigowych na najwyższym poziomie.
- Eagle F1, część gamy Road UHP (Ultra High-Performance), to wszechstronna opona wyścigowa Ultra High-Performance. Zoptymalizowany pod kątem doskonałych osiągów z faworyzującą prędkość na linii prostej i zdolność pokonywania zakrętów — przenosząc fabryczne osiągi do Twojego warsztatu.
Kto jeździ na tej oponie.
- Sportowiec szosowy, który poważnie traktuje prędkość i wydajność na prostej w połączeniu z osiągami na zakrętach.
Gdzie sprawdza się najlepiej.
- Otwarta droga. Szybkie zakręty, brutalne podjazdy i zjazdy. Wszechstronna opona Ultra High Performance.
BUDOWA
Rodzaj rury
Opona typu clincher, która działa tylko z dętką, aby utrzymać ciśnienie powietrza określone w normie ISO 4223-1.
- Historycznie standardowa opona rowerowa opiera się na zastosowaniu dętki w celu utrzymania ciśnienia. Dętka służy dwóm celom: utrzymaniu ciśnienia napompowania wraz z fizycznym naciskiem na stopkę opony na hak obręczy i ściankę boczną, aby pomóc utrzymać ją bezpiecznie na miejscu.
MIESZANINA
Szlak grafenowo-krzemionkowy
- Opatentowana mieszanka kauczuków syntetycznych i naturalnych wzmocniona grafenem i amorficzną sferyczną krzemionką nowej generacji; Całkowicie nowa mieszanka Dynamic:GSR została opracowana w jednym celu, aby rozszerzyć „Magiczny trójkąt” o lepszą wydajność toczenia, przyczepność i zwiększoną trwałość.
Połączenie Grafenu, Amorficznej Okrągłej Krzemionki pozwala nam samodzielnie ulepszać:
- Wydajność toczenia | +10,1%
- Trakcja| +8,0 %
- nosić | +7,2 %
PASEK ZWALCZAJĄCY BIEŻNIK
R: Tarcza
- Jest to warstwa dodatkowej ochrony przed przebiciem, znajdująca się pod bieżnikiem opony. Opony wykorzystujące R:Shield zapewniają doskonałą ochronę przed przebiciem, a ich ściany boczne pozostają elastyczne, aby zapewnić wysoką wydajność.