To jest automatyczne tłumaczenie wygenerowane przez software:
Maxxis High Roller II wykorzystuje otwartą i agresywną konstrukcję bieżnika przeznaczoną do znajdowania przyczepności w luźnych warunkach. Duży kanał między środkowymi i bocznymi gałkami zapewnia luźniejsze, dryfujące wrażenie pożądane przez niektórych rowerzystów.
- Kategoria: Szlak, Enduro, Downhill
- Zalecane użycie: luźne warunki na szlaku
- Zalecana instalacja: przód lub tył
TECHNOLOGIE
3C MAXXTERRA
- 3C MaxxTerra firmy Maxxis to pośrednia konfiguracja potrójnej mieszanki stosowana w oponach górskich. Mieszanka 3C MaxxTerra zapewnia lepszą przyczepność niż 3C MaxxSpeed, ale zapewnia lepsze zużycie bieżnika i mniejszy opór toczenia niż MaxxGrip, co czyni ją idealną do jazdy po szlakach w każdych warunkach.
3C MAXXGRIP
Ta mieszanka o wysokiej przyczepności jest taka sama, jak używana przez najlepszych zawodników World Cup Downhill i Enduro World Series, i jest teraz dostępna w różnych konfiguracjach karkasu, aby pokryć wszystkich kolarzy.
- 3C MaxxGrip + karkas EXO = Lekka jazda po szlakach w mokrych / śliskich warunkach
- 3C MaxxGrip + karkas EXO+ = wszechstronna jazda po szlakach w mokrych / śliskich warunkach
- 3C MaxxGrip + karkas DoubleDown = wyścigi Enduro i rowery elektryczne
- 3C MaxxGrip + karkas Downhill = wyścigi zjazdowe i e-rowery o długim skoku
EXO
- EXO to odporny na przecięcia i ścieranie materiał dodawany do ścian bocznych wielu opon Maxxis do rowerów górskich i szutrowych. Ta gęsto tkana tkanina jest lekka i bardzo elastyczna, dzięki czemu osiągi opony pozostają nienaruszone. Wybierz ochronę EXO, aby zwiększyć trwałość podczas jazdy po szutrze, XC i lekkiej jazdy po szlakach.
PODWÓJNE OBNIŻENIE (DD)
- DoubleDown (DD) to obudowa do wyścigów enduro i rowerów elektrycznych. Dwie warstwy lekkiego materiału osnowy 120 TPI są połączone z butylową wkładką boczną, aby stworzyć bardzo wytrzymałą oponę, która zapewnia więcej reakcji na szlak niż opona z karkasem Downhill. Opony DoubleDown są minimalnie lżejsze niż ich odpowiedniki zjazdowe, ale tak naprawdę to różnica w „czuciu na szlaku” odróżnia je od siebie.
SZEROKI SZLAK
Konstrukcja Wide Trail (WT) optymalizuje układ bieżnika i profil opony na nowoczesnych, szerszych felgach. Tradycyjne opony są projektowane wokół starszych, węższych felg i mogą tworzyć zbyt kwadratowy profil opony, co prowadzi do mniej niż optymalnych osiągów. Opony WT są zoptymalizowane pod kątem wewnętrznej szerokości obręczy 35 mm, ale udowodniono, że działają w zakresie od 30 do 35 mm wewnętrznej szerokości obręczy, w zależności od preferencji rowerzysty.
- Opony Maxxis Wide Trail XC są zoptymalizowane do użytku z obręczami o szerokości wewnętrznej 30 mm, ale będą się dobrze sprawować na obręczach tak wąskich, jak 25 mm. Maxxis nie zaleca felg szerszych niż 30 mm lub węższych niż 25 mm.
GOTOWE DO BEZDĘTKI
Opony przystosowane do zastosowania bezdętkowego zapewniają kierowcy wiele korzyści: możliwość jazdy przy niższym ciśnieniu powietrza, co poprawia przyczepność; mniejsze opory toczenia w porównaniu z oponą dętkową; i mniejsze prawdopodobieństwo spłaszczenia, ponieważ nie ma rurki. Opony przystosowane do zastosowania bezdętkowego są oznaczone literami „TR” na ścianie bocznej.
- Opony przystosowane do zastosowania bezdętkowego muszą być montowane na obręczach kompatybilnych z systemem bezdętkowym i wymagają zastosowania płynnego uszczelniacza w celu utrzymania ciśnienia. Płynne uszczelniacze mają dodatkową zaletę uszczelniania małych przebić. Pamiętaj, aby regularnie sprawdzać uszczelniacz i odświeżać go w razie potrzeby, ponieważ z czasem wyschnie.
ZJAZD (DH)
- Jak sama nazwa wskazuje, opony Maxxis Downhill z karkasem są przeznaczone do ekstremalnych zastosowań we wszystkich zastosowaniach grawitacyjnych, od wyścigów zjazdowych, przez jazdę w parku rowerowym, jazdę swobodną, aż po e-rowery o długim skoku. Opona Maxxis Downhill składa się z dwóch warstw wytrzymałego materiału osnowy 60 TPI oraz dużej wkładki z gumy butylowej, która rozciąga się od każdej stopki do ściany bocznej. Wkładka butylowa pomaga zapobiegać przygnieceniom, chroni obręcz przed uderzeniami i zapewnia dodatkową stabilność ściany bocznej.