Kod produktu: BASS-STATION-II | ID: 212320
To jest automatyczne tłumaczenie wygenerowane przez software:
Analogowy syntezator duofoniczny z 25-klawiszową klawiaturą syntezatorową z przypisywanym dotykiem, który zapewnia najlepsze elementy oryginalnego Bass Station, ale zapewnia większą wszechstronność i więcej funkcji. Posiada silnik dźwiękowy z dwoma oscylatorami plus jeden suboscylator z wybieranymi przebiegami i elastyczną modulacją (2 obwiednie, 2 LFO) oraz dwa różne typy filtrów analogowych – Acid i Classic. Syntezator zapewnia 64 fabryczne poprawki i 64 gniazda użytkownika z funkcją Patch Dump, która umożliwia archiwizację i wymianę dźwięków, sekwencer krokowy i arpeggiator oparty na wzorach oraz układ analogowego syntezatora, który zawiera dedykowane elementy sterujące dla wszystkich głównych parametrów. W sekcji efektów syntezator oferuje w pełni analogowe przesterowanie i efekty modulacji filtrów oraz oddzielny przesterowanie filtra, aby dodać chrupiącą jakość dźwięku. Dostępne są porty USB i MIDI do podłączenia i zasilania urządzenia przez komputer, a także wyjście mono, wyjście słuchawkowe, wejście zewnętrzne i wejście pedału podtrzymania - wszystko na gniazdach 1/4" TRS. Urządzenie może być również zasilane zewnętrznie za pomocą 9 V Zasilacz prądu stałego (w zestawie) i wyposażony w przełącznik między zasilaniem wyłączonym/zasilaniem prądem stałym/zasilaniem z magistrali.
Wejście pedału umożliwia podłączenie zewnętrznego pedału, który rozszerza możliwości sterowania instrumentem i przyczynia się do bogatszej ekspresji muzycznej, zwiększając elastyczność i ekspresję podczas grania i tworzenia muzyki.
Filtr obwiedni typu ADSR (Attack, Decay, Sustain, Release) zapewnia precyzyjną kontrolę nad dynamiką i kształtem dźwięku. Składniki ADSR są szczegółowo opisane w następujący sposób: Attack: Określa, jak szybko dźwięk osiąga maksymalną głośność po aktywacji. Decay: Określa czas potrzebny na spadek głośności od maksymalnej do podtrzymania. Sustain: Reprezentuje stabilny poziom głośności, który jest utrzymywany tak długo, jak długo dźwięk jest aktywny. Release: Określa, jak szybko głośność wycisza się do zera po zwolnieniu dźwięku.
Ten syntezator z trzema oscylatorami oferuje szeroki zakres możliwości brzmieniowych i ekspresji twórczej. Dzięki trzem oscylatorom użytkownicy mogą eksperymentować z interakcjami harmonicznymi, dostosowywać częstotliwości i amplitudy poszczególnych oscylatorów oraz tworzyć dźwięki złożone, które łączą różne tekstury i kolory.
Obsługuje MIDI, umożliwiając łączenie się i komunikację z innymi urządzeniami zgodnymi z MIDI. Ta funkcja rozszerza kontrolę i integrację w większym środowisku muzycznym, zwiększając elastyczność i kreatywność w tworzeniu muzyki.
Wyjście słuchawkowe umożliwia bezpośrednie podłączenie słuchawek do prywatnego słuchania. To wyjście zapewnia wygodny sposób cieszenia się dźwiękiem bez przeszkadzania innym lub hałasu otoczenia.
Instrument ten posiada 25 klawiszy, co odpowiada 2 oktawom, zapewniając szeroką gamę dźwięków do różnych zastosowań muzycznych.
LFO, czyli oscylator niskiej częstotliwości, ożywia dźwięk elektroniczny. Dodaje ruchu i zainteresowania syntetycznym dźwiękom i efektom, odgrywając ważną rolę zarówno w subtelnej syntezie, jak i odważnym projektowaniu dźwięku. Jednak nie usłyszysz samego LFO, ponieważ działa on jako modulator. Oznacza to, że nie wpływa on bezpośrednio na sygnał audio, ale dostosowuje inne parametry, takie jak wysokość dźwięku oscylatora i przycinanie filtra.
Technologia Aftertouch na klawiszach pozwala muzykom dodać nowy poziom ekspresji do swojej gry. Gdy klawisz osiągnie najniższy punkt uderzenia, nacisk wywierany na klawisz może być nadal wyczuwalny i używany do kontrolowania różnych aspektów dźwięku, takich jak vibrato, głośność lub modulacja tonu.
Arpeggiator przekształca akordy w sekwencje pojedynczych nut granych w różnych wzorcach rytmicznych i melodycznych. Zamiast grać akordy jako całość harmoniczną, Arpeggiator rozbija akordy na pojedyncze nuty i gra je sekwencyjnie zgodnie z wybranym algorytmem.
Modulacja pozwala zmieniać różne aspekty dźwięku w czasie rzeczywistym, otwierając szeroki zakres możliwości twórczych. Na przykład może wpływać na wysokość dźwięku, tworząc efekt vibrato, lub może zmieniać amplitudę sygnału, tworząc efekt tremolo. Może również regulować filtrowanie, aby tworzyć płynne przejścia między pasmami częstotliwości i dynamicznymi teksturami. Modulacja może być również używana do zmiany charakteru dźwięku w zależności od czasu lub intensywności gry, nadając dźwiękowi żywy i poruszający charakter.
Pitch Bend umożliwia płynne zmiany wysokości dźwięku, dodając ekspresji do ekspresji muzycznej. Często używana do tworzenia efektów, takich jak glissando lub vibrato, ta funkcja pozwala graczowi na dokonywanie subtelnych lub dramatycznych zmian dźwięku w czasie rzeczywistym. Pitch Bend pozwala muzykom tworzyć płynne przejścia między nutami, zwiększając dynamikę i ekspresję ich występów.
Typ
Keyboard Synthesizer
Aftertouch
LFO
Envelope
ADSR
Oscylatory
Modulacja
Arpeggiator
Rodzaje efektów
Ilość brzmień
128
Liczba ustawień Preset
Interfejs MIDI
Bluetooth
Bi-Amp
Liczba klawiszy
Rodzaj klawiatury
Touch Sensitive with Aftertouch
Wielkość klawiszy
Standard
Polifonia
Pokrętło pitch bend
Tak
Nośnik danych
Kolor
Wyjście słuchawkowe
Wejścia
Wejścia pedałów
USB MIDI
USB to Device
USB to Host
Filtr
Tak
Sekwencer
Nie
Zasilacz w zestawie
Szerokość (cm)
45,7
Wysokość (cm)
7,6
Głębokość (cm)
27
Waga
3,7 kg
Waga netto (kg)
3,7
Kraj pochodzenia
Japonia
Wszystkie recenzje pochodzą od zweryfikowanych klientów, którzy w przeszłości kupili u nas produkt.