To jest automatyczne tłumaczenie wygenerowane przez software:
Werdykt to najbardziej agresywna opona skierowana na przód. Opona do wyboru, gdy nieustanna przyczepność ma pierwszeństwo przed wydajnością toczenia. Płaski profil Verdict utrzymuje masywne zewnętrzne klocki przez cały czas, podczas gdy solidny kanał pośredni zapewnia, że wiele krawędzi klocków może gryźć, gdy inicjujesz zakręt. Duża otwarta przestrzeń między każdym pokrętłem pozwala Verdictowi przeżuwać najsuchsze dni lata i rzucać błotem podczas najbardziej mokrych miesięcy zimy.
- STOSOWANIE : Enduro - grawitacja
WSZĘDZIE DUŻE POKRĘTŁA
- Linia środkowa, strefa przejściowa i bieżnik zewnętrzny... we wszystkich obszarach znajdują się masywne klocki. Wysokie gałki, które wbijają się głęboko, o długościach, które wytrzymują mocne hamowanie i grube, wspierające podstawy, które nie uginają się niezależnie od tego, jak mocno je naciskasz. Załóż werdykt i zapomnij o czasach, w których przednia opona się wycierała.
OTWARTY KANAŁ POŚREDNIO-ŚREDNI
- Stale otwarty kanał między pośrednimi i bocznymi klockami zapewnia oddzielne strefy obfitego hamowania i trakcji na zakrętach. Duża otwarta przestrzeń między wszystkimi klockami pozwala bieżnikowi przebić się przez najbardziej suche letnie dni i wyrzucać błoto w najbardziej mokrych miesiącach.
PROJEKT SKONCENTROWANY NA PRZÓD
- Zaprojektowany, aby przede wszystkim kopać głęboko i poprawiać przyczepność na zakrętach. Istnieje niezliczona ilość możliwych konfiguracji, ale na początek sugerujemy sparowanie Verdict 2.5 z Judge 2.4 z tyłu. Kombinacja Werdykt/Sędzia utrzymuje przód pojazdu w pozycji pionowej, podczas gdy Ty kierujesz tyłem. Werdykt 2.5 okazał się również świetną tylną oponą dla e-rowerzystów, którzy potrzebują niezrównanej przyczepności w luźnym lub mokrym terenie.
KOMPATYBILNE Z BEZDĘTKAMI
- TCS (Tubeless Compatible System) to znormalizowany system bezdętkowy WTB. Opony te mają karkas bezdętkowy TCS, który prawie eliminuje przebicie i umożliwia niższe ciśnienie w oponach, co poprawia przyczepność i komfort w porównaniu z tradycyjną oponą dętkową.
MIESZANKA TRITEC
- TriTec łączy trzy różne mieszanki gumowe, aby zapewnić różne poziomy przyczepności, wsparcia i trwałości w zależności od ich umieszczenia w bieżniku. Guma o wysokiej twardości stanowi podstawę dla całego wzoru bieżnika, a nawet sięga nieco do podstawy każdego pokrętła, aby zapewnić dodatkowe wsparcie pod bardziej miękkimi mieszankami zastosowanymi w pozostałej części każdego pokrętła. Gałki środkowe są wykonane z mieszanki o średniej twardości, która zapewnia przyczepność i trwałość bez utraty wydajności toczenia, podczas gdy gałki zewnętrzne są wykonane z najdelikatniejszej mieszanki, zapewniającej maksymalną przyczepność i powolne odbicie.
OCHRONA PRZED PRZEBICIEM SG2
- Jednowarstwowe opony górskie TCS Light są dostępne z ochroną przed przebiciem SG2. SG2 to lekka nylonowa warstwa, która chroni wszystkie obszary opony z dodatkowym poziomem ochrony przed przebiciem i przebiciem. Stopka do stopki SG2 poprawia również stabilność ściany bocznej i ogólne wsparcie opony bez dodatkowego ciężaru wytrzymałego (dwuwarstwowego) karkasu.
KOMPATYBILNE Z E25
- Opony do e-rowerów E25 są zbudowane z dodatkowych materiałów, które nie tylko wzmacniają oponę i zapobiegają przebiciom, ale także zwiększają wsparcie przy dużych obciążeniach.