Wybierz kraj dostawy przesyłki
Używamy plików cookie w celu zapewnienia funkcjonalności naszej strony internetowej. Po wyrażeniu przez użytkownika jego zgody na takie działanie, wykorzystujemy je do analizy ruchu na stronie i personalizacji reklam na platformach reklamowych stron trzecich, zawsze zgodnie z zasadami Polityki prywatności.
Za dostarczenie towaru w stanie nieuszkodzonym odpowiadają firmy transportowe. W niektórych przypadkach ich odpowiedzialność jest ograniczona ugodami międzynarodowymi i nie obejmuje na przykład uszkodzenia lub zniszczenia przesyłki w wyniku klęski żywiołowej. W takim przypadku rozpatrzenie reklamacji może zająć kilka tygodni. Korzystając z naszej usługi Ubezpieczenia Przesyłki w powyższych przypadkach, Klient może zapewnić sobie płynny, bezproblemowy i przyspieszony sposób rozpatrywania reklamacji oraz rościć o ewentualną rekompensatę za uszkodzenie zakupionego towaru.
Ubezpieczenie przesyłki obejmuje uszkodzenie lub zniszczenie przesyłki w trakcie jej przewozu, od momentu załadowania przesyłki na środek transportu określony w umowie przewozu do momentu wyładowania przewożonej przesyłki i wydania jej odbiorcy lub innej osobie upoważnionej przez odbiorcę do przejęcia przesyłki. W przypadku osobistego odbioru przesyłki w jednym z punktów odbioru sprzedawcy lub kuriera za moment doręczenia uważa się odebranie przesyłki przez odbiorcę. Jeżeli przesyłka jest podzielona na części na potrzeby transportu, ochrona ubezpieczeniowa obejmuje każdą część przesyłki oddzielnie.
Usługa ubezpieczenia przesyłki daje klientowi korzyść w postaci przyspieszenia procesu reklamacyjnego. Klient zobowiązany jest najpóźniej do 24 godzin od momentu otrzymania towaru, zgłosić wszelkie uszkodzenia lub zniszczenia przesyłki obsłudze sklepu Muziker. Do informacji o uszkodzeniu towaru należy dołączyć dokumentację fotograficzną uszkodzonego towaru. Muziker zorganizuje wtedy odbiór i transport zwrotny uszkodzonego towaru kurierem (koszty pokrywa Muziker), a po odebraniu towaru natychmiast prześle klientowi nowy towar. W przypadku, gdy nowy towar nie jest obecnie dostępny w magazynie, Muziker zaoferuje klientowi alternatywny towar jako zamiennik.
Klient przyjmuje do wiadomości, że opłata uiszczona za usługę ubezpieczenia przesyłki nie podlega zwrotowi w przypadku odstąpienia od umowy. Ubezpieczenia przesyłki można domagać się tylko w odniesieniu do towarów wymienionych na fakturze wraz z wykupioną usługą ubezpieczenia przesyłki. Z usługi nie można korzystać w przypadku towarów z innych faktur, innych przesyłek ani z mocą wsteczną. Wniosek o użycie wykupionej usługi bezpieczenia przesyłki należy kierować na adres e-mail: reklamacje@muziker.com.
W czasie zakupów w koszyku oznacz usługę Ubezpieczenie przesyłki.
Usługa Ubezpieczenie przesyłki będzie aktywna od razu po zapłaceniu. Cena końcowa w koszyku wzrośnie automatycznie o wartość dodatkowej usługi.
W przypadku zdarzenia szkodowego wystarczy wysłać e-mail na adres polska@muziker.com i przedstawić fakturę z wykupioną usługą.