Wybierz kraj dostawy przesyłki

Wydłużony termin zwrotu towaru

Niewiele osób może stwierdzić przez Internet, na podstawie samego tylko opisu i zdjęcia, czy dany produkt będzie odpowiedni na 100%. Niektórzy decydują się szybciej niż inni, ale są też tacy, którzy potrzebują więcej czasu do namysłu.

Daj sobie czas na podjęcie decyzji!

Dzięki dodatkowej usłudze „przedłużony zwrot” zyskujesz kolejnych 46 dni na wypróbowanie swojego nowego towaru. Do standardowego okresu 14 dni, w którym możesz zwrócić towar bez podania przyczyny, dostajesz dodatkowe tygodnie, dzięki czemu możesz zwrócić nam swój nowy towar kiedykolwiek do 60 dni od zakupu. Dla firm i osób prawnych okres ten jest nieco krótszy – na zwrot towaru z tą usługą mają one łącznie 30 dni.

Wypróbuj i zwróć, jeśli Ci nie do końca odpowiada

Zależy nam, aby Twój nowy nabytek był dokładnie taki, jaki chciałeś. Wypróbuj go przez dłuższy czas i spokojnie zwróć nam swój nowy towar, jeśli rzeczywistość minęła się z Twoim wyobrażeniem o nim.

Więcej informacji i szczegółów na temat przedłużonego zwrotu znajdziesz w naszych warunkach handlowych lub skontaktuj się z nami za pośrednictwem obsługi klienta.

Przykład nr. 1

  • Kupujesz myszkę gamingową za 116,55 PLN.
  • Do niej dokupujesz dodatkową usługę Przedłużony zwrot.
  • Stwierdzasz, że myszka Ci nie odpowiada, ale upłynęło już ponad 14 dni od odbioru.
  • Ponieważ masz wykupioną usługę Przedłużony zwrot, możesz nam zwrócić towar i otrzymasz zwrot pieniędzy, choć standardowy okres na zwrot już upłynął.

Przykład nr. 2

  • Kupujesz głośnik o wartości 1750 PLN.
  • Do niego dokupujesz dodatkową usługę Przedłużony zwrot.
  • Produkt nie spełnił Twoich oczekiwań i chcesz go zwrócić, ale upłynęło już ponad 14 dni od odbioru.
  • Ty masz jednak wykupioną usługę Przedłużony zwrot, więc zwracasz nam towar, a my zwracamy Ci pieniądze.

Jak to zrobić?

FAQ


Czy usługę można wykupić wstecz?
Tę usługę możesz wykupić w dzień odbioru przesyłki lub jeszcze przed jej doręczeniem.

Czy mogę rozpakować produkt i wypróbować go?
Tak, ale tylko w przypadku produktów spoza kategorii osobistych i higieny osobistej.

Od kiedy płynie termin zwrotu?
Termin zwrotu towaru zaczyna biec od daty dostawy towaru, trwa od 60 dni dla osób fizycznych i 30 dni dla osób prawnych.