To jest automatyczne tłumaczenie wygenerowane przez software:
Edge Solo to mikrofon pojemnościowy o dużej membranie, z kardioidalną charakterystyką odbioru, który zapewnia czyste i naturalne nagrania z dowolnym interfejsem lub przedwzmacniaczem. Mikrofon jest przeznaczony dla artysty/inżyniera, który potrzebuje jednego rozwiązania dla wielu sytuacji i zastosowań. Oprócz wysokowydajnego sprzętu, Antelope Audio opracowała własny silnik modelowania, który dodaje zaawansowane kształtowanie tonów do własnego, nieskazitelnego dźwięku mikrofonu. 18 różnych emulacji mikrofonów sprawia, że jest to wysoce adaptacyjne i skuteczne narzędzie do nagrywania - odpowiednie do domowych i profesjonalnych nagrań studyjnych wokalu, instrumentów akustycznych, kolumn gitarowych i basowych, a także bębnów i instrumentów perkusyjnych.
- Mikrofon pojemnościowy o dużej membranie zapewniający dźwięk o wysokiej rozdzielczości
- 18 klasycznych emulacji mikrofonów z oszałamiającymi możliwościami kształtowania brzmienia
- Kardioidalny wzór odbioru
- Przyjazne dla użytkownika oprogramowanie pozwalające na szybkość i wydajność
Oprócz własnego, nieskazitelnego brzmienia, Edge Solo ma możliwość naśladowania 18 najpopularniejszych mikrofonów – od klasycznych dynamicznych po rzadkie, wielkomembranowe pojemnościowe Tube & FET, które przetrwały próbę czasu. Aby opracować emulacje, Antelope Audio współpracowało z kilkoma szanowanymi europejskimi placówkami, wykonując rygorystyczne pomiary i testując wiele znakomicie zachowanych zabytkowych mikrofonów, a także nowoczesne klasyki high-end. 18 emulacji zapewnia niezbędną wszechstronność dźwiękową niezbędną do dopasowania dowolnego głosu lub instrumentu zarówno w domu, jak iw studio.
Celem Edge Solo i wszystkich innych mikrofonów modelujących w portfolio Antelope Audio jest nie tylko wyposażenie Cię w różnorodne dźwiękowo wszechstronne emulacje w jednym korpusie, ale także poszerzenie zakresu możliwości nagrywania o funkcje niedostępne w konwencjonalnych mikrofonach. Koncepcja modelowania Antelope Audio usprawnia pracę, umożliwiając przełączanie między emulacjami mikrofonu za pomocą jednego kliknięcia podczas nagrywania lub postprodukcji. W połączeniu z interfejsem Antelope Audio możesz korzystać z niedostrzegalnych opóźnień podczas wybierania najlepszej emulacji mikrofonu do pracy podczas śledzenia. Jeśli wolisz, nagrywaj bez żadnego modelowania, a później zmieniaj dźwięk za pomocą natywnych wtyczek emulujących* - kompatybilnych z dowolnym DAW lub interfejsem.
Lista emulacji: Berlin 47 FT - zdecydowanie najlepszy mikrofon do bębna basowego, z dużym, pełnym dźwiękiem i niezrównanym basem, który nadaje się również do kolumn basowych.
Berlin 47 TU - wzorowany na „świętym Graalu” mikrofonów lampowych, nadaje się do każdego źródła i do każdego zastosowania, ale jego świetność wynika przede wszystkim z możliwości uchwycenia obecności wokalu, jak żaden inny mikrofon.
Berlin 49T – klasyczny męski mikrofon wokalny, który zapewnia ciepło lampowe, zachowując przy tym muzyczną obecność.
Berlin 57 - podobne ciepło środka pasma i aksamitne wzloty jak jego bracia Berlin 47 i 67, ale z nieco mniej podbarwioną odpowiedzią.
Berlin 67 - idealny wybór do naciągów perkusyjnych i innych ostrych instrumentów, które mogą wymagać zmiękczenia.
Berlin 87 - klasyk na wokalach i instrumentach akustycznych, które wymagają dodatkowej jasności.
Berlin K86 - emulacja klasycznego niemieckiego małomembranowego mikrofonu pojemnościowego o szerokim zastosowaniu - słyszany na werblach, pianinie i wokalu w wielu przebojowych płytach.
Berlin M103 — świetnie brzmiący uniwersalny mikrofon studyjny, który oferuje mniej podkolorowań niż jego brat 87, ale większy zakres dynamiki.
Berlin M251 - wszech czasów klasyczny kobiecy mikrofon wokalny, słyszany na niezliczonych płytach Tiny Turner, Shani Twain, Bjork i wielu innych legend.
Kapsuła kardioidalna Berlin V563 - ta emulacja ma podobny charakter dźwiękowy do legendarnego 47TU z naturalnym ciepłem i gładkością, ale dodaje kolejną warstwę prezencji i połysku na wierzchu.
Hamburg 441 - idealny wybór do kolumn gitarowych i werbli, zdolny do uchwycenia szczegółowej górnej średnicy w aplikacjach o wysokim SPL, nigdy nie brzmiąc szorstko.
Illinois 7B – jego zastosowania różnią się od stopy perkusji, kolumn basowych i wokali (zarówno na żywo, jak i w studio), ale jest najbardziej znany jako „mikrofon radiowy”, ze względu na jego zdolność do przechwytywania niewiarygodnie głębokich niskich tonów w głosie- przemówienia i przemówienia.
Illinois 57 — jeden z najbardziej rozpoznawalnych mikrofonów uniwersalnych, jakie kiedykolwiek zbudowano — często znajduje swoje miejsce dla bliskiego omikrofonowania bębnów lub głośników gitarowych.
Minnesota 20 - znajomy duży i pełny low-end, dzięki czemu nadaje się do bębnów basowych, kolumn basowych i męskich wokali.
Tokyo 800T — klasyczny hip-hopowy i popowy mikrofon pojemnościowy o dużej membranie, który stał się ulubieńcem Drake'a, Justina Biebera i wielu innych współczesnych artystów.
Vienna 12 – oryginał znajduje się na szczycie listy marzeń wielu profesjonalistów, którzy uważają go za świętego Graala mikrofonów wokalnych i dętych.
Vienna 112 - podstawa każdego live roomu z zestawem perkusyjnym, z ciasnym basem i dużą ilością ataku.
Vienna 414 - idealny wybór do naciągów perkusyjnych, instrumentów akustycznych i innych powietrznych źródeł.