Wybierz kraj dostawy przesyłki
Używamy plików cookie w celu zapewnienia funkcjonalności naszej strony internetowej. Po wyrażeniu przez użytkownika jego zgody na takie działanie, wykorzystujemy je do analizy ruchu na stronie i personalizacji reklam na platformach reklamowych stron trzecich, zawsze zgodnie z zasadami Polityki prywatności.
Nasze zobowiązanie nie kończy się na dostawie towaru
Niewiele sklepów internetowych posiada własne centrum serwisowe. W Muziker chcemy, aby klient poczuł siłę usług wysokiej jakości od pierwszego kontaktu i aby jego pozytywne doświadczenia trwały przez wiele lat. Nasze zobowiązanie nie kończy się w momencie faktycznego zakupu. Wiemy, że dobre wrażenie nie polega tylko na ofercie ogromnego asortymentu wysokiej jakości towarów w rozsądnych cenach, szybkiej komunikacji i wysokim standardzie wsparcia dla klientów z 26 krajów UE, zarówno w zakresie bezpiecznej i bezproblemowej płatności, jak i terminowej dostawy. Potrafimy postarać się o klienta również po zakupie i nie zostawimy go w potrzebie, nawet jeśli coś się popsuje.
Nasze centrum reklamacyjne z własnym serwisem naprawczym może szybko i profesjonalnie rozwiązać problemy. Zatrudniamy nasz własny profesjonalny zespół doświadczonych techników, testerów i elektryków, dzięki czemu możemy spełniać nasze zobowiązania przez cały okres gwarancji bez zbędnych opóźnień. Nasz serwis posiada autoryzację do naprawy ponad 30 renomowanych marek. Oprócz tego ściśle współpracujemy również z autoryzowanymi serwisami ponad 160 marek. Na nasze doświadczenie można liczyć!
Sprzedajemy tylko produkty wysokiej jakości, które są dokładnie sprawdzane przed wysyłką z naszego centrum dystrybucji. Jeśli jednak coś zawiedzie lub wystąpi wada zakupionego produktu, masz prawo do gwarancji i reklamacji zakupionego towaru. Jak mogę złożyć reklamację?