Wybierz kraj dostawy przesyłki

ATK Bindings Front 9 102 mm 102 mm Black/Silver Wiązanie skiturowe

ATK Bindings Front 9 102 mm 102 mm Black/Silver Wiązanie skiturowe

Rewolucyjny przedni hamulec narciarski dla lekkich alpinistów: niższa wartość zwalniania i bardziej miękkie sprężyny w mechanizmie blokady palców w porównaniu z Frontem 12. CAM RELEASE SYSTEM® i ELASTIC RESPONSE SYSTEM® gwarantują najlepszą wydajność. Automatyczny hamulec przedni Dziesięć lat temu firma ATK Bindings zaprojektowała pierwszy...
Przeczytaj więcej
Extra gifts
Kupując ten produkt, otrzymasz od nas prezent gratis
Na magazynie 1 szt
Wyślemy dzisiaj ,
2024-11-25
Tylko teraz 1 538,05 zł z kodem BLACK5
1 619 zł
2 269 zł
- 29 %
Wiązanie skiturowe ATK Bindings Front 9 102 mm 102 mm Black/Silver Wiązanie skiturowe

ATK Bindings Front 9 102 mm 102 mm Black/Silver Wiązanie skiturowe

1 619 zł
2 269 zł
- 29 %

Kod produktu: XFN9.102 | ID: 1062497

ATK Bindings Front 9 102 mm 102 mm Black/Silver Wiązanie skiturowe

To jest automatyczne tłumaczenie wygenerowane przez software:

Rewolucyjny przedni hamulec narciarski dla lekkich alpinistów: niższa wartość zwalniania i bardziej miękkie sprężyny w mechanizmie blokady palców w porównaniu z Frontem 12.

  • CAM RELEASE SYSTEM® i ELASTIC RESPONSE SYSTEM® gwarantują najlepszą wydajność.

Automatyczny hamulec przedni

Dziesięć lat temu firma ATK Bindings zaprojektowała pierwszy przedni układ hamulcowy w celu stworzenia nowego standardu pod względem funkcjonalności i łatwości użytkowania. Był to pierwszy system hamulcowy, który nie musiał być blokowany podczas jazdy pod górę i był zawsze gotowy do hamowania nart, za każdym razem, gdy buty nie były włożone w czubek.

  • Swoistym „granicem” była potrzeba podwójnej aktywacji: raz dla przedniej dźwigni blokującej i raz dla aktywacji hamulca. Nowy krok naprzód uzyskano dzięki wiązaniu Front 12, a jego cechy zostały przekazane podczas rozwoju Front 9: hamulec jest automatycznie przywoływany nad nartą, gdy przednia część jest ustawiona w trybie chodzenia, po prostu pociągając przednią blokadę dźwignia wiązania. To samo podejście prowadzi do przywołania ramion hamulców do trybu zjazdowego: podniesienie przedniej dźwigni i natychmiastowe jej zwolnienie. Hamulec zostanie automatycznie zwolniony w przypadku zwolnienia lub dobrowolnego wyskoczenia z wiązania. Adres nowego układu hamulcowego jest jasny: czysta narciarstwo alpinistyczne, gdzie prostota konstrukcji, łatwość użytkowania również w ekstremalnych warunkach i absolutna niezawodność funkcjonalna są wymagane do bezpiecznej jazdy po najbardziej stromych ścianach.

Szczegóły techniczne

  • Wydanie: 4-9
  • Regulacja: 20 mm
  • Hamulec narciarski: 86 mm, 91 mm, 97 mm, 102 mm, 108 mm
  • Tryby chodzenia: płaski, +26 mm, + 40 mm
  • Elastyczny skok pięty (ERS): 10 mm
  • Automatyczny hamulec przedni

Zastosowanie

Zastosowanie

Właściwości

DIN

4-9

Kolor według producenta

Black/Silver

Technologia

Cam Release System, Easy Entry System, Elastic Response System, Monolink

Rok modelowy

Materiał

Materiał

Aluminium, POM, Stal nierdzewna

Rozmiary i waga

Szerokość

102 mm

Waga

320 g

Rozmiar regulowany

20 mm, Tak

Kraj

Kraj pochodzenia

Włochy