Atomos Shinobi 7 Monitor wideo
Kod produktu: ATOMSHB002 | ID: 447999
To jest automatyczne tłumaczenie wygenerowane przez software:
Shinobi 7 łączy w sobie duży 7-calowy ekran HDR ze skalibrowaną szczytową jasnością 2200 nitów i lekkimi funkcjami oryginalnego Shinobi, tylko monitorami. Shinobi 7 może być używany w najjaśniejszych środowiskach do monitorowania sygnałów do 4Kp60 przez HDMI lub SDI. Idealny monitor reżyserski, monitor ściągaczy ostrości, wyświetlacz programu lub podglądu dla przełączników wideo oraz idealny dla vlogerów prezentujących się przed kamerą. Kontroluj swoje ulubione aparaty za pomocą intuicyjnego ekranu dotykowego Shinobi 7, zaprojektowanego tak, aby zapewnić Ci szybki dostęp do najważniejszych funkcji aparatu. Skoncentruj się na pięknym obrazie i dokonaj dynamicznych korekt przysłony, balansu bieli, kąta migawki i ND. Dzięki opcjonalnemu kablowi Atomos USB-C do szeregowego, wsparcie jest dostępne od razu dla kamery z serii Z Cam E2, zapewniając bezpośrednią kontrolę nad wszystkimi konfiguracjami menu. Dodatkowe porty sterowania USB i RJ45 w Shinobi 7 zapewniają również wsparcie dla przyszłych zmian, ponieważ dodano więcej opcji sterowania kamerą z ekranem dotykowym. Ekran Shinobi 7 wyświetla oszałamiające 10+ przystanków zakresu dynamicznego w czasie rzeczywistym z sygnałów Log/PQ/HLG. W połączeniu z naszymi unikalnymi funkcjami monitorowania HDR, Shinobi 7 upraszcza złożoność rejestrowania Log i HDR, pomagając w replikowaniu przepływów pracy postprodukcji w momencie, kiedy ma to największe znaczenie – podczas fotografowania. Dzięki chłodzeniu adaptacyjnemu można również nadać priorytet zmniejszeniu hałasu wentylatora lub szczytowej jasności wyświetlacza. Dbamy o technologię, abyś mógł skupić się na opowiadaniu historii. Oprócz konwersji Log to HDR możesz również użyć własnej niestandardowej tablicy 3D LUT, aby przesyłać strumieniowo do innych urządzeń lub przesyłać na żywo. Załaduj do ośmiu niestandardowych LUT w dowolnym momencie przez gniazdo kart SD i natychmiast wybieraj między nimi, zachowując przez cały czas twórczą intencję. Podczas korzystania z trybu selfie duży wyświetlacz działa jak doskonały monitor zaufania, który pozwala „utrwalić” LUT na wejściu aparatu, aby uzyskać efekt WYGLĄDU na przechwytywanie tego idealnego elementu do aparatu.
Typ ekranu
Rozdzielczość
PPI
Bit Depth
Aspekt Ratio
Brightness (cd/m²)
Color Gamut
REC709 HDTV
Recording Resolution
DCI 4K (4096 x 2160) 60p
Anamorphic de-squeeze
1,33x, 1,5x, 2x, 1,8x, 1,25x
Podświetlenie
LUT Support
Mounting Points
HDR Monitoring
Sony SLog2, Sony SLog3, Sony SLog, Canon CLog2, Canon CLog3, ARRI Log CEI160, ARRI Log CEI200, ARRI Log CEI250, ARRI Log CEI320, ARRI Log CEI400, ARRI Log CEI500, ARRI Log CEI640, ARRI Log CEI800, ARRI Log CEI1000, ARRI Log CEI1280, ARRI Log CEI1600, Panasonic Vlog, JVC JLog1, RED Log3G10, RED LogFilm, FujiFilm F-log, Nikon N-Log, PQ10k, HLG
HDR Monitoring (Gamut)
Sony SGamut3, Sony SGamut3.cine, Canon Cinema, Canon DCI P3, Canon DCI P3+, Panasonic V Gamut, Arri Alexa Wide Gamut, Rec709, BT.2020, JVC, RED WideGamut, RED DragonColor, RED DragonColor2, RED Color3, RED Color4
Temperatura robocza
0°C - +40°C
Kolor
Czarny
Materiał
Wejścia
BNC, HDMI, SD, USB
Wyjścia
HDMI, Coaxial, 3,5mm stereo Jack
Waga (g)
577
Szerokość (mm)
198
Height (mm)
39
Długość (mm)
0
Kraj pochodzenia
Chiny