To jest automatyczne tłumaczenie wygenerowane przez software:
Klasyczny dźwięk spotyka się z nowoczesną mocą dzięki DM-101 Delay Machine, najlepszemu analogowemu opóźnieniu. Ten inspirujący pedał, napędzany ośmioma BBD pod kontrolą inteligentnego procesora, zapewnia 12 unikalnych trybów, działanie stereo i szeroką gamę kolorów tonalnych, a wszystko to przy zachowaniu 100-procentowego przetwarzania sygnału analogowego. A dzięki 127 pamięciom użytkownika, tap tempo, przenoszeniu, MIDI i innym, DM-101 zapewnia funkcje i wszechstronność zaawansowanego pedału cyfrowego - ale z żywym, charakterystycznym dźwiękiem, który jest możliwy tylko z autentycznymi analogowymi obwodami BBD.
- Najlepszy analogowy pedał opóźnienia zrealizowany przy użyciu zaawansowanej technologii BOSS
- W pełni analogowy obwód audio BBD ukształtowany przez precyzyjne cyfrowe sterowanie procesorem
- Ciepły, nasycony i bardzo muzykalny ton
- Dwanaście trybów zapewnia szeroką gamę tekstur opóźnień mono i stereo, utworzonych przy użyciu do ośmiu wewnętrznych BBD
- Wyjście stereo z elastycznymi opcjami kierowania sygnału
- Regulowana szybkość i głębokość modulacji za pomocą dedykowanych pokręteł
- Pokrętło wariacyjne do sterowania wieloma parametrami, które są unikalne dla każdego trybu
- Wybieralne przenoszenie do utrzymywania śladów opóźnienia, gdy efekt jest pomijany
- MIDI I/O na złączach mini TRS
- Funkcja Tap Tempo i przełącznik Tap Division do tworzenia rytmicznych opóźnień
- Cztery wbudowane pamięci plus bieżące ustawienia panelu
- 127 pamięci użytkownika dostępnych poprzez zmianę programu MIDI
- Rozszerzalna kontrola za pomocą zewnętrznych przełączników nożnych, pedału ekspresji lub MIDI
Opóźnienia analogowe oparte na mikroczipach BBD (bucket-brigade device) pojawiły się w latach 70. XX wieku jako kompaktowa i opłacalna alternatywa dla standardowych opóźnień taśmowych tamtej epoki. Ich ciepłe, nasycone i bardzo muzykalne brzmienie stworzyło charakterystyczny styl opóźnienia, który jest nadal preferowany przez wielu muzyków i inżynierów dźwięku. Wykorzystując nowoczesną kontrolę procesora, DM-101 doładowuje ten klasyczny efekt ulepszonymi możliwościami dla dzisiejszych twórców muzycznych.
DM-101 przenosi analogowe opóźnienie tam, gdzie nigdy wcześniej nie było, zapewniając dostęp do czystszych dźwięków i wydłużonych czasów opóźnienia obok tradycyjnych tonów. Aby osiągnąć tę wszechstronność, zastosowaliśmy osiem 2048-stopniowych BBD zamiast bardziej powszechnego 4096-stopniowego BBD. Precyzyjnie dostrajając zachowanie tych mniejszych BBD za pomocą ukierunkowanej kontroli procesora, możemy uzyskać znacznie większy zakres dźwięku, zachowując jednocześnie wszystkie pożądane cechy analogowe, które gracze uwielbiają w swoich ulubionych stompach BBD.
DM-101 bez wysiłku przepływa między ziarnistym echem vintage a nowoczesnymi analogowymi tonami opóźniającymi z rozszerzoną klarownością wysokich częstotliwości. Wiele elementów obwodów wewnętrznych jest przełączanych w celu zdefiniowania każdego z 12 trybów, w tym liczby aktywnych BBD i kolejności ich połączeń, ustawień filtra dolnoprzepustowego i częstotliwości taktowania. Kręcenie pokrętłem Variation powoduje cykliczne przełączanie parametrów unikalnych dla różnych trybów. I zawsze możesz doprowadzić opóźnienia do nasyconej samooscylacji, obracając pokrętło Intensity.
Główną zaletą sterowania procesorem DM-101 jest możliwość realizacji wyrafinowanych dźwięków stereo, niedostępnych z innymi analogowymi opóźnieniami BBD. Na przykład tryb Pan kieruje każdy BBD i jego pętlę sprzężenia zwrotnego do alternatywnych punktów w polu stereo, podczas gdy Dual Mod przesuwa fazę modulacji dla każdego wyjścia, aby wygenerować szeroki, przestrzenny efekt opóźnienia. Sześć z 12 trybów obsługuje działanie stereo, zapewniając wszystko, od krótkich dźwięków podobnych do pogłosu i ekspansywnych modulowanych opóźnień do opóźnień wzorów dla intensywnych efektów rytmicznych.
DM-101 oferuje wszystkie kreatywne korzyści, jakich oczekujesz od zaawansowanego pedału opóźniającego. Podziały tempa i nut są dostępne w większości trybów, a funkcja przenoszenia umożliwia zachowanie powtórzeń, gdy efekt jest pomijany. Możesz przechowywać i przywoływać ulubione ustawienia z czterema wbudowanymi pamięciami i podłączyć do dwóch przełączników nożnych lub pedału ekspresji w celu rozszerzonej kontroli w czasie rzeczywistym. MIDI I/O idzie o krok dalej, zapewniając zdalny dostęp do 127 pamięci użytkownika, synchronizację MIDI i nie tylko. Wyjścia audio są domyślnie ustawione na pracę mieszaną, ale można je łatwo przekonfigurować do zestawów mokrych/suchych i równoległych konfiguracji tylko na mokro.