To jest automatyczne tłumaczenie wygenerowane przez software:
EVH i BOSS połączyli siły, aby przedstawić SDE-3000EVH Dual Digital Delay, autentyczne odtworzenie stereofonicznych opóźnień w sercu potężnego, trójkabinowego brzmienia gitary koncertowej Eddiego Van Halena. Oparty na klasycznym opóźniaczu Roland SDE-3000 do montażu w stojaku, ten potężny procesor umieszcza dwa w pełni funkcjonalne SDE-3000 w jednym pedale opartym na podłodze, w połączeniu z rozbudowaną łącznością, aby zbudować zestaw wet/dry/wet, taki jak Eddie. Otrzymujesz również osiem presetów opracowanych przez EVH z dokładnymi ustawieniami z jego rzeczywistych jednostek opóźniających, co pozwala doświadczyć ekspansywnego brzmienia przestrzennego mistrza we własnej konfiguracji.
Eddie Van Halen jest jednym z największych i najbardziej wpływowych gitarzystów wszechczasów, a jego niewymuszona muzykalność, porywające występy i nieziemskie techniki będą nadal inspirować muzyków przez następne pokolenia. Niesamowity ton Eddiego jest równie legendarny, a on nieustannie udoskonalał wybór wzmacniaczy i efektów przez całą swoją karierę, aby osiągnąć jak najlepszy dźwięk.
Opóźnienia Roland SDE-3000 były idealne dla jego unikalnego podejścia do live rigu wet/dry/wet, zapewniając bogate, wysokiej jakości brzmienie i specjalne parametry opóźnienia, które pozwoliły mu idealnie dopasować dźwięk do jego wymagających preferencji. Po latach używania SDE-3000, zawsze ambitny i konkurencyjny Eddie próbował sprawdzić, czy mógłby poprawić swój dźwięk za pomocą konkurencyjnego produktu. Ale nigdy nie znalazł innego opóźnienia, który działałby lepiej, a jego dwa SDE-3000 pozostały podstawowymi elementami jego zestawu scenicznego przez całą długą karierę.
EVH kontynuuje dziedzictwo Eddiego, dzieląc się swoimi wizjonerskimi pomysłami na sprzęt gitarowy z muzykami z całego świata. Kilka lat temu EVH i BOSS zaczęli dyskutować nad pomysłem udostępnienia każdemu charakterystycznego podejścia legendy za pomocą klasycznych SDE-3000.
EVH i BOSS ściśle współpracowali przy opracowywaniu SDE-3000EVH, aby zapewnić, że zapewnia on osobisty efekt opóźnienia Eddiego z pełną autentycznością. Dla ekipy EVH przygotowaliśmy wiele jednostek testowych, które skrupulatnie porównaliśmy z ustawieniami i dźwiękami gitarzysty w jego słynnym studiu nagraniowym 5150. Po długim procesie testowania i zbierania informacji zwrotnych z dumą przedstawiamy gotowy produkt, wypełniony dokładnymi dźwiękowymi replikami jego ustawień wstępnych i ozdobiony charakterystycznymi paskami EVH.
Oryginalny SDE-3000 był monofonicznym opóźnieniem, a Eddie użył dwóch jednostek z unikalnymi ustawieniami na każdej, aby osiągnąć swój dźwięk. SDE-3000EVH łączy dwa SDE-3000 w jednym pedale, wraz z bankiem presetów EVH, który pozwala załadować wszystkie ustawienia dla podwójnych opóźnień jednym dotknięciem.
Eddie był pionierem w swojej trzykomorowej konfiguracji wet/dry/wet na początku lat 90., wykorzystując suchą ścieżkę z pojedynczego wzmacniacza w centralnej kabinie oraz lewą i prawą kabinę wzmocnioną efektami opóźnienia typu wet-only, aby uzyskać szeroką, wielowymiarową scenę dźwiękową. Dzięki wielu wyjściom i wszechstronnym trybom routingu w SDE-3000EVH możliwe jest odtworzenie tej konfiguracji z własnymi wzmacniaczami.
SDE-3000EVH posiada osiem presetów EVH dostępnych za pośrednictwem dedykowanego przełącznika na panelu. Pierwsze cztery presety są przeznaczone do konfiguracji wet/dry/wet i reprezentują rzeczywiste presety, których Eddie używał w swoim zestawie na żywo. Kolejne cztery ustawienia wstępne zapewniają te same dźwięki, dostosowane do standardowej konfiguracji wzmacniacza stereo.
W przeciwieństwie do czystych, precyzyjnych tonów innych cyfrowych opóźnień, SDE-3000 wyróżniał się z tłumu pięknym, ciepłym dźwiękiem i zachęcającą muzykalnością. Było to wynikiem sprytnego i złożonego wewnętrznego przetwarzania cyfrowego w połączeniu z nieliniowymi zachowaniami pomocniczych obwodów analogowych. Zachowania te obejmowały zmienną charakterystykę częstotliwościową w przedwzmacniaczu opartą na wzmocnieniu wejściowym, nasyceniu magnetycznym filtra antyaliasowego oraz ewoluującą modulację wytwarzaną przez komponenty czasu. Podczas tworzenia SDE-3000D dogłębnie przeanalizowaliśmy te liczne czynniki, ożywiając cały charakter tego uświęconego tradycją klasyka we współczesnej epoce.
SDE-3000D zawiera prawie wszystkie parametry z SDE-3000, dostępne za pośrednictwem interfejsu retro pochodzącego ze starego sprzętu. Dwa wybieralne zakresy opóźnienia oferują różne charakterystyki częstotliwościowe, istotne elementy atrakcyjnego brzmienia oryginału. Unikalny kolor tonalny zewnętrznego obwodu pętli sprzężenia zwrotnego SDE-3000 został również odtworzony i możliwe jest wyłączenie tego podbarwienia lub wewnętrzne przetworzenie pętli sprzężenia zwrotnego za pomocą potężnego korektora. Otrzymujesz również 100 wspomnień — więcej niż w oryginale — plus przeniesienie podczas przełączania dźwięków.
Obwód modulacji w SDE-3000 również przyczynia się do charakterystycznego brzmienia efektu. Wraz z podstawowymi kontrolkami głębokości i częstotliwości, możliwe jest niezależne przełączanie fazy początkowego opóźnienia i pętli sprzężenia zwrotnego opóźnienia, co wpływa na sposób reagowania modulacji. Oryginalne analogowe zachowanie LFO zostało wiernie odtworzone w SDE-3000D, a teraz oprócz oryginalnej fali trójkątnej dostępna jest opcja fali sinusoidalnej. Zapewniliśmy również jeszcze większą kontrolę nad ustawieniami fazy opóźnienia dla szerszego zakresu dźwięków.
Podczas gdy oryginalny SDE-3000 był monofoniczny, SDE-3000D zapewnia dwa dyskretne opóźnienia z niezależnymi parametrami i modulacją mono lub stereo na każdym. Uruchom opóźnienia równolegle i przesuwaj je, aby uzyskać stale ewoluujące kolory stereo. Lub połącz je w serie, aby stworzyć złożone rytmy i głębię przypominającą pogłos. A dzięki elastycznym wejściom/wyjściom audio możesz kierować efekty do szerokiego działania stereo, wysyłać każde opóźnienie do własnego wyjścia lub dzielić efekt i nieprzetworzone dźwięki w konfiguracjach wet/dry.
Dzięki konstrukcji opartej na pedałach i rozszerzonym opcjom sterowania, SDE-3000D oferuje znacznie większą wszechstronność niż inspiracja do montażu w stojaku. Trzy wbudowane przełączniki nożne zapewniają natychmiastową kontrolę wyboru pamięci, tempa stukania, zatrzymania opóźnienia, chwilowego włączenia efektu i nie tylko. Dwa gniazda sterujące pozwalają na podłączenie do czterech przełączników nożnych, dwóch pedałów ekspresji lub GA-FC/GA-FC EX do obsługi zewnętrznej, a TRS MIDI I/O jest również dołączone. Do wyboru jest duży wybór możliwych do przypisania celów, zapewniających głęboką kontrolę w czasie rzeczywistym, która wykracza daleko poza możliwości oryginalnego SDE-3000.