Wybierz kraj dostawy przesyłki

Wróć

Nowe roszczenie

Produkt ma wadę

Produkt ma wadę

Jednocześnie nie ma możliwości reklamacji towaru, dla którego zastosowano już odstąpienie od umowy. Nie ma również możliwości odstąpienia od umowy, jeżeli produkt jest aktualnie objęty reklamacją.

Wybierz rodzaj dokumentu, na podstawie którego będziesz składać reklamację.

Podaj numer faktury i zamówienia.

Dane te znajdziesz na swojej fakturze. (Kontakt)

Wpisz numer paragonu i numer „UID”

Jeśli numer „DOKRPID” na paragonie zaczyna się od dwóch liter, wprowadź cały numer „DOKRPID”, łącznie z literami – w przeciwnym razie wprowadź tylko sam numer paragonu „č.d.”
Wprowadź 4 ostatnie cyfry numeru „UID” na paragonie
Jeśli nie możesz znaleźć któryś z numerów na paragonie, spójrz na
przykład.

Reklamację złożył

Dane dotyczące reklamowanego towaru

Numer faktury lub paragonu

Data zakupu

Aby wyświetlić listę przedmiotów, wprowadź najpierw numer faktury i numer zamówienia.

Numer rachunku bankowego w przypadku zwrotu ceny zakupu

Kwota zakupu zostanie mi zwrócona w taki sam sposób, w jaki zapłaciłem, gdy dokonałem zakupu. W przypadku płatności gotówką, za pobraniem lub inną metodą, która nie pozwala na zwrot pieniędzy w ten sam sposób, wyrażam zgodę na dokonanie zwrotu płatności na następujący numer konta:

Adres dostawy w przypadku naprawy lub wymiany towaru

Proszę o odebranie reklamowanego towaru pod adresem

Reklamowany towar zostanie bezpiecznie spakowany wraz z wydrukowanym formularzem. Aby odebrać paczkę, potrzebujemy zamówić właściwego kuriera, więc prosimy podać nam kilka szczegółów dotyczących paczki, które należy odebrać.

Chciałbym być informowany e-mailem o dalszej procedurze reklamacyjnej
Ta witryna jest chroniona przez reCAPTCHA i Google w myśl zasad ochrona danych osobowych a warunki umowy.