To jest automatyczne tłumaczenie wygenerowane przez software:
Cieńszy, lżejszy, szybszy. Zredukowany do niezbędnego minimum zespół Ergon GXR robi dokładnie to, czego pragną kolarze i zawodnicy cross-country: pochłania wstrząsy, zapewnia pewny chwyt, jest wyjątkowo lekki i ma ergonomiczne dopasowanie. Zespół GXR to dalsze udoskonalenie pierwszego prawdziwie ergonomicznego lekkiego uchwytu wykonanego z gumy AirCell, GXR. Wersja drużynowa została opracowana i używana przez profesjonalistów na torze Pucharu Świata i jest teraz dostępna dla wszystkich. Zespół GXR jest cieńszy, lżejszy i szybszy niż GXR.
- Zastosowanie: All-Mountain / Trail, Cross-Country / Maraton
- Materiał: guma AirCell – wyprodukowano w Niemczech
Całkowicie nowy proces produkcyjny
- Ergon GXR jest w 100% wyprodukowany w Niemczech. Od opracowania przez materiał do produkcji – cały proces produkcyjny odbywa się w Niemczech. W przypadku GXR stworzyliśmy unikalny proces produkcyjny w Niemczech, wykorzystując rozszerzoną mieszankę gumy Ergon z certyfikatem TÜV.
Mikropęcherzyki powietrza robią różnicę
- Po raz pierwszy w lekkim uchwycie MTB, GXR łączy lekką konstrukcję i ergonomię. Wykorzystując nowy proces produkcyjny, Ergon AirCell-Rubber jest formowany w uchwyt, który jest zarówno ergonomiczny, jak i dostosowany do wymagań kolarstwa górskiego. Wysokiej jakości i wyjątkowa guma AirCell z niezliczonymi mikropęcherzykami powietrza zapewnia bardzo wysokie tłumienie, zapewnia miękkość i zmniejsza wagę uchwytu. Konwencjonalne uchwyty piankowe są prasowane i formowane w formie. Proces ten znacznie ogranicza projektowanie. Nie jest możliwe ergonomiczne ukształtowanie lub możliwe jest skoordynowanie stref tekstury powierzchni dla obszarów funkcjonalnych dłoni. Te niedociągnięcia prowadzą do wcześniejszego zmęczenia rowerzysty i złego prowadzenia roweru. Z ergonomicznym GXR masz swój rower wyścigowy pod kontrolą przez cały czas.
Bez zacisku, bez wewnętrznego rdzenia
- Bez wewnętrznego rdzenia ani zacisku udało nam się zredukować wagę do 75 gramów (wraz z zaślepkami końcowymi), czyli o 15 gramów mniej niż normalny GXR. Jeśli chcesz zamienić swój rower przełajowy w lekką rakietę wyścigową bez poświęcania przyczepności, kontroli i ergonomii, możesz to zrobić z zespołem GXR.