To jest automatyczne tłumaczenie wygenerowane przez software:
Siodło z krótkim nosem, zoptymalizowane do wyścigów terenowych, z zaokrąglonymi konturami, dużym centralnym wycięciem ze zintegrowanym błotnikiem i dogodną do jazdy nylonową skorupą wzmocnioną włóknem.
- Argo X to wyczynowe siodło wyścigowe terenowe z krótkim noskiem, które poprawia stabilność i pozwala na bardziej agresywną pozycję do jazdy zarówno na rowerach XC, jak i szutrowych.
ARGO DO WYŚCIGÓW TERENOWYCH
- Oparta na platformie Vento Argo, nowa wersja X została zaprojektowana z myślą o różnorodnych funkcjach wyścigów terenowych. Dzięki krótkiemu noskowi i zaokrąglonym konturom siodło poprawia stabilność i wsparcie na technicznych trasach XC oraz pozwala na bardziej agresywną pozycję do jazdy na długich wyścigach szutrowych.
ODPOWIEDNIE WSPARCIE DO MOCNEGO PCHANIA
- Argo X to niskoprofilowe siodło z przejściem od nosa do skrzydła, które pomaga zapewnić efektywne pedałowanie w każdej pozycji do jazdy. Szerszy nos zapewnia większe wsparcie, pomagając rowerzystom utrzymać przyczepność podczas stromych podjazdów i działa jako optymalna podstawa do wytwarzania mocy bez utraty komfortu podczas pedałowania na spadkach. Siodełko staje się urządzeniem sterującym, gdy opuścisz sztycę na singletracku; jego zaokrąglone kontury umożliwiają płynny i szybki ruch nóg wokół siodełka, pomagając Ci utrzymać się na kursie.
ZAPROJEKTOWANA REDUKCJA CIŚNIENIA
- Argo X ma ulepszone ergonomiczne wycięcie, zaprojektowane w celu zmniejszenia nacisku na wrażliwe obszary. Warstwa gumy na dole wycięcia pełni funkcję chlapacza, blokując niechciany brud i rozpryski z nieutwardzonych dróg.
W DOMU POZA DROGAMI
- Chociaż poszczególne dyscypliny mogą się różnić, zawodnicy przełajowi, przełajowi i szutrze stoją przed wieloma podobnymi wyzwaniami, w tym nierównym terenem, stromymi wzniesieniami i częstą koniecznością szybkiego dostosowywania się do zmieniających się warunków. Argo X zaprojektowano tak, aby zapewniał poczucie gotowości do wyścigu we wszystkich trzech kategoriach zawodów, zapewniając większy komfort i zmniejszenie nacisku na wyboistych nawierzchniach, jednocześnie zapewniając wybuchową moc niezbędną do wyprzedzenia grupy.