To jest automatyczne tłumaczenie wygenerowane przez software:
Fischer Transalp to wstęp do serii butów turystycznych Transalp i oferuje wszystko, czego potrzebujesz do udanej wyprawy narciarskiej, od wciągnięcia ich do ostatniego zakrętu. Łatwy w prowadzeniu, dobrze idzie pod górę i świeci na zjazdach.
Satysfakcjonująca mieszanka wysokiego komfortu i funkcjonalności
- Unikalny system klamry zasilającej, solidna konstrukcja skorupy PU i mechanizm podwójnej blokady Ski/Walk, który zapewnia dodatkową stabilność i bezpieczeństwo, zapewniają doskonałą wydajność podczas zjazdów. Punkty pod górę Transalp TS przy stosunkowo niewielkiej wadze i obrocie mankietu o 80 stopni, co zapewnia doskonałą swobodę ruchów. Dla wygody wszystkie klamry i paski można obsługiwać jedną ręką.
Technologie
Podszewka Active Fit Zone - Transalp
- Fischer Active Fit Zones Liner System z dwukomponentową technologią projektowania aktywnie wspiera stopę w trzech zdefiniowanych strefach funkcjonalnych. Rezultat: większy komfort i wydajność dzięki doskonałemu dopasowaniu, które dynamicznie dopasowuje się do ruchów i anatomii stopy.
Regulowane pochylenie do przodu
- Nowo opracowany mechanizm pozwala na łatwą regulację pochylenia do przodu o 3°. Bardziej wyprostowane ustawienie 13-14° to bardziej neutralna, zorientowana na wygodę postawa; kąt 16 - 17° lepiej nadaje się do bardziej agresywnego stylu jazdy na nartach.
Podwójny zamek narciarski / spacer
- Sprężynowy podwójny mechanizm blokujący zapewnia, że pozycja narty pozostaje zajęta i nie zostanie przypadkowo przesunięta do pozycji chodzenia.
Pełna gumowa podeszwa
- Cały spód buta narciarskiego pokryty jest wytrzymałą gumową podeszwą, aby zapewnić pewny chwyt podczas nawet najbardziej technicznych podjazdów alpejskich.
Koronkowa podszewka
- Koronkowe wkładki zapewniają lepsze i bardziej kompaktowe wsparcie w skorupie i stopie, zwłaszcza na podbiciu i dopasowaniu pięty.
System klamry mocy
- Regulowana konstrukcja zamykająca zapewnia przestronne dopasowanie na podjazdach i kompaktowe dopasowanie z doskonałym przenoszeniem siły na zjazdach.
Klamra Suwaka
- Wystarczy jeden ruch, aby otworzyć lub zamknąć klamrę, co zapewnia szybką zmianę z trybu podjazdu na zjazd. Dodatkowo klamrę można zablokować w pozycji otwartej.
Spojler na rzep
- Spoiler jest przymocowany do wkładki bagażnika za pomocą paska na rzep i można go indywidualnie regulować. Wyższy spoiler dla większego wsparcia, niższy spoiler dla niższej pozycji łydki, spoiler usunięty dla mniejszego pochylania się do przodu.