To jest automatyczne tłumaczenie wygenerowane przez software:
Optymalne bezpieczeństwo nawet dla lekkich osób z ambicjami. Dzięki zakresowi ustawień DIN 3–7, Xenic 7 zapewnia optymalne bezpieczeństwo nawet dla bardzo lekkich narciarzy turystycznych. Niezawodne zwalnianie nawet przy niskich ustawieniach nie jest rzeczą oczywistą w przypadku wiązań pinowych, ale jest niezwykle ważne dla osób lekkich i bardzo lekkich.
- Segment: wysokoturystyczny
- Grupa docelowa: Ambitni narciarze wysokogórscy, którzy zwracają uwagę na lekkość i nie idą w parze z bezpieczeństwem i wydajnością.
- Idealna szerokość nart: od 70 do 105 mm
- Ustawienie DIN: 3 do 10
- Waga: 280 g / szt. bez stopera nart
Niedoceniana lekkość
- Zaskakująco wysokie przenoszenie mocy jest wynikiem nowej konstrukcji. Przeniesienie technologii zjazdowej Tecton i wyjątkowo szerokie wsparcie pięty robią znaczącą różnicę. Zapewniają niezbędną moc do precyzyjnego i łatwego kontrolowania nart, nawet w trudnych warunkach.
Bardzo szerokie wsparcie
- Mocne skręty są łatwe dzięki wysokiej stabilności solidnego, bardzo szerokiego podparcia pięty.
Dynamiczna kompensacja długości
- Stała przyczepność na całej krawędzi i nieograniczona zwinność dzięki dynamicznej, nieporównywalnej kompensacji długości 10 mm dla naturalnego flexu nart.
Optymalna mieszanka materiałów
- Maksymalna stabilność i odporność przy najniższej wadze dzięki optymalnie skoordynowanemu zastosowaniu materiałów high-tech.
Zawsze po bezpiecznej stronie
- Wśród lekkich wiązań Xenic to jedyne wiązania wyposażone w tak szeroką gamę skutecznych technologii bezpieczeństwa. Na przykład opatentowany system przedniej części, który mocno i bezpiecznie utrzymuje but w wiązaniu, nawet podczas dynamicznych zjazdów.
- Aby zapobiec wstępnemu zwolnieniu, nie jest konieczne blokowanie. Dwa oddzielne systemy bocznego i przedniego zwalniania w pięcie z ustawieniem DIN od 3 do 10 zapewniają pewność i bezpieczeństwo nawet bardzo lekkim narciarzom.
Nie ma potrzeby blokowania
- Bezpieczne trzymanie i zapobieganie wstępnemu zwolnieniu podczas jazdy na nartach zjazdowych bez blokowania systemu, zapewnione dzięki wyjątkowym, poziomo poruszającym się dźwigniom sworzniowym.
Dwa oddzielne systemy zwalniania
- Niezawodne zwalnianie dzięki zastosowaniu dwóch oddzielnych systemów w części piętowej z oddzielnymi ustawieniami DIN dla zwalniania bocznego i pionowego.
Dynamiczna kompensacja długości
- Stałe uwalnianie przy ustalonych wartościach DIN dzięki dynamice nieporównywalnej kompensacji długości 10 mm dla zginającej się narty.
Teraz z węglem dla jeszcze większej stabilności
- W przedniej obudowie zastosowano zaawansowane technologicznie tworzywa sztuczne wzmocnione włóknem węglowym. Innymi słowy: Xenic jest teraz jeszcze stabilniejszy i trwalszy.
Właściwa mieszanka materiałów zapewniająca najwyższą wydajność
- Łatwe wspinanie się na szczyt i bezpieczne zjeżdżanie w dół. Twierdzeniem jest osiągnięcie tego przy najwyższej wydajności i najniższej możliwej wadze. Optymalna mieszanka materiałów robi różnicę. Niezależnie od tego, czy stosowane są lekkie, zaawansowane technologicznie tworzywa sztuczne wzmocnione włóknem szklanym lub włóknem węglowym, jak w przemyśle motoryzacyjnym i lotniczym, czy też wysokiej jakości stopy metali, ostatecznie decydują wymagania techniczne dotyczące optymalnego bezpieczeństwa i trwałości produktu oraz dużej wydajności bez kompromisów.