To jest automatyczne tłumaczenie wygenerowane przez software:
PRE-73 to przedwzmacniacz o brzmieniu vintage z nowej gamy sprzętu nagraniowego Premier Golden Age. Linia Premier charakteryzuje się najwyższej jakości komponentami i designem, zapewniając jednocześnie doskonały stosunek jakości do ceny.
Dźwięk
Premier Złotego Wieku skonstruował PRE-73 zgodnie ze swoimi wytycznymi; obwody w stylu retro wykonane z dyskretnych komponentów. PRE-73 oddaje klasyczną, słodką, mocną i muzyczną charakterystykę, którą można usłyszeć na niezliczonych oldschoolowych płytach. Regulowany filtr górnoprzepustowy, wzmocnienie korektora powietrza o wysokiej częstotliwości i przesterowanie wyjściowe sprawiają, że PRE-73 zapewnia mnóstwo miejsca na eksperymenty.
Seria Premier jest wyposażona w kondensatory polistyrenowe i tantalowe oraz pozłacane styki dla wszystkich przełączników. Te dodatkowe szczegóły sprawiają, że PRE-73 brzmi cudownie wyraziście. Ulepszony zasilacz zapewnia stały przepływ energii elektrycznej, dzięki czemu jest bardziej niezawodny niż oryginalne przedwzmacniacze vintage.
Łączność
Golden Age zaprojektowało PRE-73 tak, aby można go było jak najlepiej dostosować do szerokiej gamy mikrofonów. Przedwzmacniacz wytwarza do 80 dB, co wystarcza do łatwej obsługi mikrofonów pasywnych. Przełączaj impedancję od 1200 do 300 omów, aby zmienić brzmienie mikrofonu i kompatybilność instrumentu, a także poziomy wzmocnienia i wyjścia. Oczywiście PRE-73 ma przełączane zasilanie fantomowe i fazę absolutną.
Proste cztery diody LED wskazują poziom decybeli i przesterowanie, co zapewnia wyraźne wyniki. Zamontuj PRE-73 w zestawie stojakowym Golden Age Unite Premier, aby chronić swój cenny sprzęt w ruchliwym studiu.
Dane techniczne
- Elektronika w stylu vintage. Brak układów scalonych w torze sygnału.
- Maksymalne wzmocnienie w trybie mikrofonowym wynosi 80 dB, co jest wystarczające do obsługi pasywnych mikrofonów wstęgowych z cichymi źródłami dźwięku.
- Klasyczny 23-pozycyjny przełącznik Gain/Line z krokiem 5 dB i zakresem wzmocnienia od 20 do 80 dB dla mikrofonu i od -10 do +20 dB dla linii.
- Dwupasmowy korektor półkowy LF (+/-15 dB) i HF (+/-20 dB) z dwiema częstotliwościami do wyboru dla każdego pasma.
- Sekcja korektora średniotonowego +/- 15 dB z cewką i trzema częstotliwościami do wyboru. Najniższą można wybrać pomiędzy 350 a 700 Hz.
- Przełączana impedancja w trybie mikrofonu, 1200 lub 300 omów, zmieni brzmienie większości mikrofonów. Impedancja wejściowa w trybie liniowym wynosi 10 kOhm.
- Przełączane zasilanie fantomowe i faza absolutna.
- Wejście instrumentalne o wysokiej impedancji dla dowolnego modułu dźwiękowego, gitary elektrycznej lub basu.
- Prosty, ale skuteczny 4-stopniowy miernik poziomu wyjściowego LED.
- Kontrola poziomu wyjściowego umożliwia precyzyjną regulację wzmocnienia, a także przeciążenie głównego stopnia wzmocnienia, aby uzyskać więcej charakteru.
- Oddzielne gniazdo combo XLR/TRS dla wejść MIC i LINE oraz oddzielne gniazda wyjściowe XLR i TRS dla elastycznych połączeń.
- Możliwość wyboru zakończenia wyjściowego 600 omów.
- Przygotowany do montażu jednego lub dwóch urządzeń w zestawie stojakowym UNITE PREMIER. Można go również zamontować w jednym z pozostałych zestawów stojaków UNITE i połączyć z czerwonymi i czarnymi produktami Golden Age Project.
- Wewnętrzne okablowanie wolne od złączy, wszystkie połączenia z wyjątkiem tych do przełącznika wzmocnienia są lutowane, aby zapewnić najczystszy sygnał i najbardziej długoterminową stabilną ścieżkę sygnału.
- Wyprodukowano w Wielkiej Brytanii transformatory wejściowe i wyjściowe mikrofonu Carnhill.
- Płytka PCB jest przystosowana do transformatora wejściowego liniowego Carnhill 9046M.
- Zewnętrzne zasilanie, aby uniknąć interakcji z obwodami audio i transformatorami.
- Solidna jakość wykonania, która wytrzyma wiele lat normalnego użytkowania.