To jest automatyczne tłumaczenie wygenerowane przez software:
Wybór wydajności dla entuzjastów wyścigów przełajowych i profesjonalistów.
- Lekka opona Peak SL jest oponą bardziej zorientowaną na prędkość niż jej brat Peak. Charakteryzuje się designem inspirowanym wyścigami przełajowymi i niskoprofilowym bieżnikiem rozmieszczonym blisko siebie, co zmniejsza opory toczenia.
- Urodzony i wychowany do rywalizacji! Peak SL zawiera DNA czystej krwi Peak, w połączeniu z najnowszymi osiągnięciami badań i rozwoju w fabryce Goodyear Bike, aby wyprodukować najlżejszą, najszybciej toczącą się i skoncentrowaną oponę wyścigową MTB XC w historii. Z rzeźbą bieżnika zaprojektowaną tak, aby ujarzmić trudne warunki panujące na nowoczesnych torach XC na poziomie Pucharu Świata.
- Opona Goodyear Peak SL jest lekka, co czyni ją jedną z najlżejszych opon w swojej klasie. Jeźdźcy mogą osiągnąć szybsze przyspieszenie i doświadczyć lepszego prowadzenia, co jest wzmocnione dzięki dodatkowemu wsparciu i ochronie zapewnianej przez warstwę ochronną ścian bocznych M:Wall, dzięki czemu idealnie nadaje się do wyścigów przełajowych.
Kto jeździ na tej oponie.
- Entuzjaści i profesjonaliści wyścigów przełajowych, poszukujący najwyższych osiągów i szybkości.
Gdzie ta opona sprawdza się najlepiej.
- Na torze wyścigowym XC, gdzie liczy się każdy wat i każda sekunda.
BUDOWA
Kompletne bezdętkowe
- Opatentowana konstrukcja Goodyear Bicycle Tyres, która oferuje wszystkie zalety opony Tubeless Ready (TLR) z dodatkowymi właściwościami zatrzymywania powietrza.
- Do karkasów opon dodawana jest wieloskładnikowa warstwa materiału, która pozwala na lepsze zatrzymywanie powietrza, zapewniając jednocześnie dodatkową ochronę przed przebiciem i przecięciem przy minimalnym wzroście masy. Unikalna konstrukcja oznacza, że po instalacji pozostaje więcej szczeliwa, gotowe do użycia w momencie, gdy będzie potrzebne.
MIESZANINA
Dynamiczny A/T
- Mieszanka Rugged-Terrain została specjalnie opracowana, aby zrównoważyć przyczepność, zużycie i wydajność.
OCHRONA
120tpi + M/ściana
- Opona 120 tpi, wykorzystująca delikatniejszą nić, zużywa mniej gumy, dzięki czemu opona jest bardziej elastyczna, toczy się szybciej i ma lepszą przyczepność.
- M:Wall — trwała tkanina mono znajdująca się na ściance bocznej opony i stosowana tam, gdzie najważniejsze są przecięcia i ścieranie.