Wybierz kraj dostawy przesyłki

Gretsch G5655T-QM Electromatic Center Block Jr. QM Mariana Gitara semi-akustyczna

4,50

Gretsch G5655T-QM Electromatic Center Block Jr. QM Mariana Gitara semi-akustyczna

4,50
Żywe i głośne gitary Electromatic® Center Block Jr. zostały zaprojektowane z myślą o czystym i mocnym brzmieniu Gretsch® przy dużej głośności. G5655TQM Electromatic Center Block Jr. Single-Cut z Bigsby® ma mniejszy korpus z oszałamiającą pikowaną górną częścią, tyłem i bokami z klonu oraz komorowy blok centralny ze świerku zapewniający...
Przeczytaj więcej
Tylko na zamówienie
Termin dostawy określimy po złożeniu zamówienia u dostawcy.
Na podstawie zamówienia postaramy się skompletować towar i skontaktujemy się z tobą w sprawie terminu dostawy. Jeśli nie chcesz czekać, sprawdź alternatywne produkty (4).
4 149 zł
Gitara semi-akustyczna Gretsch G5655T-QM Electromatic Center Block Jr. QM Mariana Gitara semi-akustyczna

Gretsch G5655T-QM Electromatic Center Block Jr. QM Mariana Gitara semi-akustyczna

4 149 zł

Kod produktu: 250-9876-538 | ID: 1083886

Gretsch G5655T-QM Electromatic Center Block Jr. QM Mariana Gitara semi-akustyczna

To jest automatyczne tłumaczenie wygenerowane przez software:

Żywe i głośne gitary Electromatic® Center Block Jr. zostały zaprojektowane z myślą o czystym i mocnym brzmieniu Gretsch® przy dużej głośności.

G5655TQM Electromatic Center Block Jr. Single-Cut z Bigsby® ma mniejszy korpus z oszałamiającą pikowaną górną częścią, tyłem i bokami z klonu oraz komorowy blok centralny ze świerku zapewniający dynamiczny rezonans, dużą moc wzmocnienia i lekki komfort. Niżej osadzona szyjka klonowa zapewnia łatwy dostęp i wydajność, podczas gdy podstrunnica laurowa o promieniu 12 cali z 22 średnimi progami jumbo i wkładkami kciuka Neo-Classic ™ zapewnia doskonałą grywalność.

Podwójne przetworniki humbuckingowe Black Top Broad'Tron™ zapewniają śmiałe, dynamiczne i wyraziste brzmienie z ulepszonym uderzeniem dźwiękowym. Połączenie indywidualnych regulatorów głośności przetwornika, tonu głównego i głośności głównej z obwodem upustu tonów wysokich pozwala elastycznie wykorzystać moc dźwiękową tego instrumentu.

Starannie wykonane z podstawowym dźwiękiem, stylem i grywalnością Gretsch, te zupełnie nowe modele zapewniają nieustraszoną i elektryzującą autentyczność, która wyróżnia Gretsch od dziesięcioleci. To dźwięk samego honoru — graj dumnie.

Wykończenie

Wykończenie: Błyszczący

Błyszczące wykończenie nadaje każdej powierzchni elegancki i luksusowy wygląd. Ten rodzaj wykończenia uzyskuje się poprzez nałożenie kilku warstw lakieru lub żywicy, które są następnie polerowane na wysoki połysk. Zapewnia to gładkie, odblaskowe wykończenie, wzmacniając kolor i strukturę podłoża. Błyszczące wykończenie nie tylko poprawia estetykę, ale także chroni przed kurzem, wilgocią i drobnymi zarysowaniami.

Podstrunnica

Podstrunnica: Laurel

Laurel to średnio twarde drewno o ciepłym brązowym odcieniu i delikatnej fakturze. Zapewnia dobrze wyważony ton z łagodniejszą reakcją, przyczyniając się do komfortowego grania. Podstrunnica Laurel jest niedrogą alternatywą dla droższych gatunków drewna, oferując jednocześnie dobrą stabilność i przyjemny wygląd.

Typ

Typ: Semi-Hollow Body

Gitara półakustyczna to gitara elektryczna z półpustym korpusem, która łączy cechy gitary elektrycznej i akustycznej. Posiada wewnętrzną wnękę, która wzmacnia rezonans i zapewnia cieplejszy dźwięk niż gitary elektryczne o pełnym korpusie, ale jest mniej podatna na sprzężenia zwrotne niż gitary z pustym korpusem. Gitary półakustyczne są popularne w jazzie, bluesie i rocku.

Korpus

Korpus: Laminated Maple

Laminowany klon zapewnia jasny i rezonansowy dźwięk z doskonałą reakcją i podtrzymaniem. Warstwowa konstrukcja dodaje wytrzymałości i stabilności, zmniejszając podatność na pękanie lub odkształcanie. Laminowany korpus klonowy utrzymuje czyste wysokie tony i mocny dźwięk, dzięki czemu idealnie nadaje się do stylów muzycznych wymagających precyzyjnej i wyrazistej reakcji.

Gryf: Klon

Klon znany jest ze swojej wytrzymałości i stabilności, dzięki czemu idealnie nadaje się na gryfy, które muszą być odporne na zginanie i odkształcanie.

Zastosowanie
Funkcje

Liczba strun

6

Pokrętła sterujące

Przełącznik

Maszynki do strojenia

Właściwości

Preferowana ręka

Kolor

Konfiguracja przetworników

Liczba progów

22

Profil gryfu

Przetworniki

Przetwornik pod mostek

Przetwornik przy gryfie

Intarsje na podstrunnicy

Grubość

Siodełko

Wycięcie (cutaway)

Tak

Kolor według producenta

Mariana

Materiał

Wykończenie

Płyta wierzchnia

Gryf

Klon

Podstrunnica

Laurel

Wykończenie gryfu

Mocowanie

Osprzęt

Pręt (Truss rod)

Akcesoria

Futerał/pokrowiec w cenie

Nie

Struny fabrycznie

Rozmiary i waga

Menzura (mm)

625

Radius podstrunnicy

12"

Rozmiar progów

Szerokość gryfu (mm)

Kraj

Kraj pochodzenia

Chiny

4,50 / 5

Na podstawie liczby recenzji: 2

5 1
4 1
3 0
2 0
1 0

Wszystkie recenzje pochodzą od zweryfikowanych klientów, którzy w przeszłości kupili u nas produkt.

D

David T.

fr Flaga

Francja

10.10.2023

La finition est impeccable, les guitares chinoises ne sont plus synonyme de défauts ! Le corps est petit type Les Paul et surtout très fin donc léger et très confortable. Le manche est très fin également, surtout pour une gretsch, question de goût et de morphologie mais personnellement je préfère la bûche de ma Brian Setzer 6120. Je pense qu'il va falloir remplacer les mécaniques par des autobloquantes, bigsby oblige. Le son clair est plutôt bon au premier essai mais je n'ai pas encore testé plusieurs sons. A voir dans le temps comment vont évoluer le bigsby et les frettes mais ça reste une très bonne base.

Wykończenie jest bez zarzutu, chińskie gitary nie są już synonimem wad! Korpus jest mały w stylu Les Paula i przede wszystkim bardzo cienki, dzięki czemu jest lekki i bardzo wygodny. Gryf też jest bardzo cienki, szczególnie jak na Gretscha, to kwestia gustu i kształtu, ale osobiście wolę log mojego Briana Setzera 6120. Chyba będziemy musieli wymienić tunery na samoblokujące, Bigsby zobowiązuje. Czysty dźwięk jest całkiem dobry przy pierwszej próbie, ale nie testowałem jeszcze kilku dźwięków. Z biegiem czasu zobaczymy, jak bigsby i progi będą ewoluować, ale pozostaje to bardzo dobrą podstawą.

Automatyczne tłumaczenie

Ta recenzja nie może być przetłumaczona.