Wybierz kraj dostawy przesyłki

Ibanez QX527PB-ABS Antique Brown Stained Gitara headless

4,50

Ibanez QX527PB-ABS Antique Brown Stained Gitara headless

4,50
Szyjka Parallel Wizard ma 19 mm grubości na całej długości. Zapewnia niesamowite wrażenia z gry na frettingu graczom, którzy wolą swój instrument trzymany na wyższej pozycji do gry. Konstrukcja z 3 części pieczonego klonu/bubinga zapewnia również doskonałą stabilność i długotrwałą trwałość. Top Topola Burl ma egzotyczne słoje drewna, a korpus...
Przeczytaj więcej
Extra gifts
Kupując ten produkt, otrzymasz od nas prezent gratis
Na magazynie 2 szt
Wyślemy dzisiaj ,
2024-11-25
5 279 zł
Gitara headless Ibanez QX527PB-ABS Antique Brown Stained Gitara headless

Ibanez QX527PB-ABS Antique Brown Stained Gitara headless

5 279 zł

Kod produktu: QX527PB-ABS | ID: 424667

Ibanez QX527PB-ABS Antique Brown Stained Gitara headless

To jest automatyczne tłumaczenie wygenerowane przez software:

Szyjka Parallel Wizard ma 19 mm grubości na całej długości. Zapewnia niesamowite wrażenia z gry na frettingu graczom, którzy wolą swój instrument trzymany na wyższej pozycji do gry. Konstrukcja z 3 części pieczonego klonu/bubinga zapewnia również doskonałą stabilność i długotrwałą trwałość. Top Topola Burl ma egzotyczne słoje drewna, a korpus Nyatoh zapewnia bogaty średni dół. Piękna podstrunnica Birdseye Maple nadaje temu modelowi egzotyczny wygląd. Podstrunnica jest poddawana obróbce cieplnej, co zapewnia zrównoważony atak i bogate podtrzymanie. Złote progi Jescar EVO znane są z jasnego tonu, wspaniałego wyglądu i doskonałych cech, takich jak długotrwała trwałość i płynne zginanie nut. Przetworniki Q58 zostały zaprojektowane specjalnie do użytku w gitarach bezgłowych. Zapewniają wyraźnie zdefiniowany dźwięk, ułatwiając doskonałą równowagę tonalną we wszystkich częstotliwościach. Tony niskie są potężne, ale nie są zamulone, a wzloty są jasne i wyraźne, ale nigdy nie są ostre. W rezultacie każda pojedyncza nuta w strukturze akordów jest dobrze zdefiniowana i wyraźnie słyszalna. Te przetworniki, z balansem tonalnym i wyjątkowo niskim poziomem szumów, doskonale współpracują zarówno z efektami cyfrowymi, jak i analogowymi. Niestandardowy zamek sznurkowy to jednoczęściowa jednostka, która charakteryzuje się bardzo prostą konstrukcją. Oznacza to, że sprzęt wymaga mniej konserwacji, jest bardzo trwały i pozwala na bardzo łatwą wymianę strun. Ponadto nie jest wymagany zastrzeżony ciąg, więc możesz nadal używać swojego ulubionego miernika i marki. Mostki Mono-Tune oferują szeroki zakres intonacji, dzięki czemu można łatwo ustawić instrument do strojenia o cały krok lub nawet dalej. Wysokość sznurka jest również łatwo regulowana, a każde siodło ma zazwyczaj mniej materiału, co prowadzi do bardziej naturalnego i organicznego brzmienia. Dyna-MIX 10 oferuje dziesięć wariacji dźwięku i może łatwo przełączać się z trybów humbucker i single coil za pomocą mini przełącznika. Tryb Power Tap zapewnia realistyczny dźwięk pojedynczej cewki, pomimo układu dwóch przetworników humbucker.

Gryf

Gryf

  • Bubinga
  • Pieczony Klon (Roasted Maple)

Zastosowanie
Funkcje

Liczba strun

7

Kontrolery

Przełącznik

Właściwości

Preferowana ręka

Kolor

Konfiguracja przetworników

HH

Liczba progów

24

Profil gryfu

Przetworniki

Przetwornik pod mostek

Q58

Przetwornik przy gryfie

Q58

Mostek/tremolo

Intarsje na podstrunnicy

Grubość

Siodełko

Kolor według producenta

Antique Brown Stained

Materiał

Wykończenie

Korpus

Płyta wierzchnia

Gryf

Bubinga, Pieczony Klon (Roasted Maple)

Podstrunnica

Roasted Birdseye Maple

Wykończenie gryfu

Mocowanie

Osprzęt

Pręt (Truss rod)

Opakowanie

Zawartość paczki

Gigbag

Akcesoria

Futerał/pokrowiec w cenie

Struny fabrycznie

Rozmiary i waga

Menzura (mm)

648

Radius podstrunnicy

20"

Rozmiar progów

Szerokość gryfu (mm)

47

Kraj

Kraj pochodzenia

Indonezja

4,50 / 5

Na podstawie liczby recenzji: 2

5 1
4 1
3 0
2 0
1 0

Wszystkie recenzje pochodzą od zweryfikowanych klientów, którzy w przeszłości kupili u nas produkt.

J

Jiri V.

cz Flaga

Czechy

24.04.2023

Rukama mi prošlo už několik desítek kytar. Bezhlavou kytaru jsem chtěl především kvůli ergonomii, malé velikosti - prostě vhodný společník kamkoli na cestu, na cvičení. Kytara svým zpracováním budí skutečně luxusní dojem. Sem tam je sice vrchní deska pórovitá, na premiovém nástroji by asi bylo zalito epoxidem a přebroušeno, zde je ponechán celkem rustikální finish. Není to však nic hrozného, já jsem schopen to tolerovat - je to koneckonců dřevo, tedy přírodní materiál. Krk je pohodlný, pražce jsou perfektně začištěny. Náklon pražců o 8° v celé délce hmatníku je - musím uznat - naprosto geniální myšlenka. Adaptace trvala asi půl hodiny a řeknu vám - jít zpět na klasický hmatník vám pak přijde zcela divné. Náklon totiž zlehčuje prstoklad a to jak při rychlých stupnicích, tak zejména při složitých akordech. Inženýrům v Ibanezu klobouk dolů. Kytara je maličká, absence hlavy malé vzezření ještě umocňuje. Je to neskutečně lehounký nástroj. Celkově je hra velmi příjemná díky celkové ergonomii. Ladění je velmi citlivé, je potřeba to dostat do ruky. Elektronika a přepínače fungují spolehlivě, člověk má z ovládání výborný pocit - nikde nic "neskřípe". Snímače - tady celkem spíše zklamání, nebo spíš smíšené pocity. Na AXE FX celkem ujdou. Na Yamaha THR modelingovém kombíčku opravdu nic moc. Na Hughes Kettner Black Spirit 200 do 2xV30 closed boxu vcelku přijatelné - zvláštní kresba tónu a dobrá dynamika. Nicméně u snímačů to vidím na velmi pravděpodobnou výměnu, pokud si kytaru nechám. Nebo jim ještě potřebuju dát šanci? Celkově vzato výborný nástroj s relativně kvalitním zpracováním.

Przez moje ręce przewinęło się już kilkadziesiąt gitar. Chciałem gitarę bezgłową głównie ze względu na ergonomię, małe rozmiary - po prostu odpowiedni towarzysz w podróży, do ćwiczeń. Gitara swoim wykonaniem robi naprawdę luksusowe wrażenie. Chociaż górna płyta jest tu i ówdzie porowata, w instrumencie premium prawdopodobnie zostałaby wypełniona żywicą epoksydową i ponownie przeszlifowana, tutaj pozostawiono dość rustykalne wykończenie. Nie jest to jednak nic strasznego, jestem w stanie to tolerować – w końcu to drewno, czyli materiał naturalny. Gryf jest wygodny, progi doskonale wyczyszczone. Nachylenie progów o 8° na całej długości gryfy to – trzeba przyznać – pomysł absolutnie genialny. Adaptacja trwała około pół godziny i powiem Wam – powrót do klasycznej klawiatury będzie zupełnie dziwny. Pochylenie ułatwia palcowanie, zarówno w przypadku szybkich gam, jak i zwłaszcza w przypadku skomplikowanych akordów. Czapki z głów przed inżynierami Ibaneza. Gitara jest malutka, brak główki podkreśla jej niewielki wygląd. To niesamowicie lekkie narzędzie. Ogólnie rzecz biorąc, gra jest bardzo przyjemna dzięki ogólnej ergonomii. Tuning jest bardzo delikatną sprawą, trzeba się nim zająć. Elektronika i przełączniki działają niezawodnie, ma się doskonałe poczucie kontroli – nic nigdzie nie „piszczy”. Sensory - tutaj raczej rozczarowanie, a raczej mieszane uczucia. Mogą sobie poradzić na AX FX. Naprawdę niewiele w modelu kombi Yamaha THR. Całkiem akceptowalny na Hughes Kettner Black Spirit 200 w zamkniętym pudełku 2xV30 - specjalny rysunek tonalny i dobra dynamika. Jeśli jednak chodzi o przetworniki, uważam je za bardzo prawdopodobny zamiennik, jeśli zatrzymam gitarę. A może nadal muszę dać im szansę? Podsumowując, doskonałe narzędzie o stosunkowo wysokiej jakości wykonania.

Automatyczne tłumaczenie

Ta recenzja nie może być przetłumaczona.
E

Evgeny K.

cz Flaga

Czechy

28.12.2021

Kytara potřebovala trochu práce (jako skoro každá), ale teď je to killer nástroj. Velmi univerzální zvukově.

Gitara wymagała trochę pracy (jak prawie każda), ale teraz jest instrumentem zabójczym. Bardzo wszechstronne brzmieniowo.

Automatyczne tłumaczenie

Ta recenzja nie może być przetłumaczona.