Wybierz kraj dostawy przesyłki

JHS Pedals Mary K Legends of Fuzz Efekt gitarowy

JHS Pedals Mary K Legends of Fuzz Efekt gitarowy

W JHS pedały fuzz są w ofercie JHS od ponad dekady. Zaprojektowali oryginalne obwody, replikowali klasykę i byli świadkami pojawiania się i znikania trendu popularności fuzzu. Seria „Legends Of Fuzz” jest hołdem złożonym najważniejszym obwodom fuzz, jakie kiedykolwiek stworzono. To sposób JHS na zapewnienie, że historie tych efektów będą żywe w...
Przeczytaj więcej
Extra gifts
Kupując ten produkt, otrzymasz od nas prezent gratis
Na magazynie 1 szt
Wyślemy jutro ,
2024-11-26
850 zł
Efekt gitarowy JHS Pedals Mary K Legends of Fuzz Efekt gitarowy

JHS Pedals Mary K Legends of Fuzz Efekt gitarowy

850 zł

Kod produktu: JHS LOF MARY K | ID: 1130654

JHS Pedals Mary K Legends of Fuzz Efekt gitarowy

To jest automatyczne tłumaczenie wygenerowane przez software:

W JHS pedały fuzz są w ofercie JHS od ponad dekady. Zaprojektowali oryginalne obwody, replikowali klasykę i byli świadkami pojawiania się i znikania trendu popularności fuzzu. Seria „Legends Of Fuzz” jest hołdem złożonym najważniejszym obwodom fuzz, jakie kiedykolwiek stworzono. To sposób JHS na zapewnienie, że historie tych efektów będą żywe w muzyce, którą będziesz tworzyć. Od początków fuzzu w od londyńskiej sceny połowy lat 60. po byłe radzieckie fabryki wojskowe z lat 90., które przywróciły Big Muff do życia, fuzz opowiada historię, w której biorą udział gitarzyści tacy jak ty. Nie ma nic bardziej prymitywnego niż podłączenie gitary do vintage fuzz obwód; jest surowy, nieokiełznany i tak czysty, że przesuwa granice tego, co może osiągnąć Twój instrument. Podłącz się do fuzzu i podłącz do sześćdziesięciu lat pięknie złamanego dźwięku.
Firma Kay Musical Instruments została założona przez Henry’ego „Kay” Kuhrmeyera 1 lipca 1931 roku. Chociaż Henry szybko przeniósł swoją produkcję na wszystkie typy instrumentów smyczkowych (w tym basy, altówki i gitary), weszły one na rynek pedałów gitarowych dopiero pod koniec XX wieku z serią bez gałek, opartych na pedałach, uroczo dziwnych plastikowych pedałów. Każda z tych czterech jednostek (Fuz Tone F1, Tremolo T1, Wah Wah W1 i Bass Boost B1) została umieszczona w obudowie bez pokręteł, opartej na pedałach, umożliwiającej regulację jednego parametru każdego efektu za pomocą stopy. Kay Fuzz Tone został najprawdopodobniej wypuszczony na przełomie 1968 i 1969 roku. Początkowo zaprojektowany jako tania wersja Shin-ei/Univox Superfuzz, ten fuzz jest jednym z najczęściej wybieranych pedałów Edge'a. Pięćdziesiąt cztery lata później JHS wypuszcza spin JHS na Kay Fuzz Tone: Mary-K. Dodali nawet pokrętła i wyjście na pedał ekspresji dla tych, którzy chcą go używać zgodnie z pierwotnym przeznaczeniem.
Zamiast używać podwozia z pedałem, umożliwiają użytkownikom Mary-K kontrolowanie pokrętła częstotliwości za pomocą pedału ekspresji. Polecają pedały ekspresji Nektar NX-P i Roland EV-5, ale wiele innych pedałów ekspresji również powinno działać. Uwaga: niektóre pedały ekspresji mogą wprowadzać szum/szum do łańcucha sygnałowego w środowiskach o dużych zakłóceniach elektromagnetycznych. Dlatego zalecają stosowanie pedałów ekspresji w plastikowej obudowie z krótkimi kablami, aby uniknąć niepożądanych szumów w środowisku o wysokim poziomie EMI.

Kontrolery

Kontrolery

  • Volume
  • Frequency
  • Mode Selector
Wyjścia

Wyjścia

  • Expression Pedal
  • Jack 6,3 mm TS

Zastosowanie

Typ

Funkcje

True bypass

Tak

Ilość przycisków

1

Właściwości

Kolor

Wejścia i wyjścia

Wejścia

Opakowanie

Zawartość paczki

Zasilanie

Może być zasilany bateriami

Tak

Rodzaj akumulatora

9V

Akcesoria

Zasilacz w zestawie

Nie

Rozmiary i waga

Szerokość (mm)

92

Height (mm)

51

Głębokość (mm)

144

Waga (g)

380

Kraj

Kraj pochodzenia

USA