To jest automatyczne tłumaczenie wygenerowane przez software:
Kali Audio definiuje odległość odsłuchu jako maksymalną odległość, przy której głośniki mogą grać w sposób ciągły na poziomie 85 dB przy zachowaniu dynamicznego zapasu 20 dB.
Oznacza to, że w dowolnym miejscu w obrębie tej odległości odsłuchu możesz słuchać przez długi czas przy głośności odniesienia, a chwilowe szczyty, takie jak spadki basów lub efekty eksplozji, będą widoczne wyraźnie i przy minimalnych zniekształceniach.
Bas w monitorach z serii LP jest dostarczany przez większe magnesy i większe cewki drgające niż jakiekolwiek porównywalne głośniki dostępne na rynku. Zapewnia to dokładniejszą odpowiedź basów, która rozciąga się niżej, dzięki czemu możesz wybrać dokładnie taki niski dźwięk, jakiego potrzebujesz. Reakcja basu nie jest podbita ani przesadzona, ale możesz być pewien, że słyszysz bas, który masz w utworze.
Ograniczniki ochronne zapobiegają przedostawaniu się szkodliwego napięcia do przetworników, więc nie ma ryzyka wysadzenia tych głośników. Zostały one zaktualizowane dla drugiej fali, umożliwiając zwiększenie mocy wyjściowej o 3 dB.
Kontrola graniczna EQ Dana pozycja głośnika w przestrzeni może drastycznie zmienić jego pasmo przenoszenia. Głośnik umieszczony przy ścianie lub na biurku będzie brzmiał zupełnie inaczej niż głośnik umieszczony na statywie, nawet w dobrze utrzymanej przestrzeni. Twarde powierzchnie, takie jak ściany, blaty biurek i konsole do nagrywania, mogą zmienić pasmo przenoszenia niskich częstotliwości monitora i pogorszyć ogólną czystość dźwięku.
Na szczęście większość wspólnych stanowisk jest dość przewidywalna i łatwa do skorygowania.
Zespół Kali wykonał nasze strojenie Boundary EQ w The Village Studios w Los Angeles i wymyślił ustawienia kompensacji granicznych EQ, aby pomóc Ci uzyskać optymalny dźwięk tam, gdzie musisz umieścić swoje głośniki. W przypadku drugiej fali zaktualizowano granice EQ pod kątem używania głośników na biurku ze stojakami na monitory.
W połączeniu z wykończeniami LF i HF zapewni to, że głośniki będą brzmieć najlepiej bez względu na to, w jakim pomieszczeniu miksujesz lub gdzie są umieszczone.
Falowód do obrazowania 3D Falowód w monitorach studyjnych Lone Pine Series zapewnia płynną kierunkowość głośnika w całym paśmie przenoszenia. Co więcej: jest skalibrowany tak, aby moc akustyczna głośnika pomagała w dokładnym odbiorze dźwięku.
W praktyce oznacza to, że słyszysz szczegóły przestrzenne w nagraniu, które pozwalają mózgowi rozmieścić elementy nagrania w przestrzeni wokół ciebie. Daje to głośnikom bardziej naturalne, realistyczne wrażenie, które eksponuje więcej szczegółów materiału, nad którym pracujesz. Ten poziom szczegółowości ułatwia podejmowanie krytycznych decyzji, a także sprawia, że te monitory są ogólnie przyjemne do miksowania i słuchania.
Rurka portu o niskim poziomie hałasu Chcieliśmy umieścić port z przodu monitorów studyjnych z serii LP, aby można je było używać w małych przestrzeniach, gdzie byłyby umieszczone przy ścianach. Jednocześnie nie chcieliśmy, aby hałas z przedniego portu odwracał uwagę od dokładności głośnika, dlatego opracowaliśmy specjalny przedni port, który nie wytwarza hałasu.
W większości rur portowych powietrze wypływa z różnymi prędkościami z różnych punktów otworu, tworząc hałaśliwe turbulencje. Ta turbulencja może być słyszalna jako „szuranie” lub słyszalny dźwięk powietrza wydobywający się z monitora. Ten dźwięk zwiększy poziom szumów i zaciemni szczegóły niskich tonów.
Rurka portu w LP-6 została zaprojektowana tak, aby całe powietrze opuszczało rurę portu z tą samą prędkością. Pomaga to zwiększyć dolną odpowiedź głośnika, jednocześnie utrzymując czysty, zwarty bas i pozbawiony dodatkowego szumu.