To jest automatyczne tłumaczenie wygenerowane przez software:
MM-6 jest akustycznie identyczny z najlepiej sprzedającym się monitorem studyjnym LP-6. Monitory studyjne Kali można znaleźć w najlepszych studiach na całym świecie. Ich dokładność, wydajność i szczegółowość sprawiają, że są najlepszym wyborem dla nagrodzonych GRAMMY muzyków i producentów, studiów filmowych i telewizyjnych oraz twórców pracujących w immersyjnych formatach, takich jak Dolby Atmos. Jeśli w ostatnich latach słuchałeś muzyki, oglądałeś telewizję lub chodziłeś do kina, na pewno słyszałeś coś stworzonego na monitorach studyjnych Kali Audio.
Oznacza to, że kiedy słuchasz swojego MM-6, słyszysz dokładnie to, co zamierzali twórcy. Nic nie jest tłumione i nic nie jest zagłuszane. Wszystko jest słyszalne z idealną czystością, co pozwala zanurzyć się w doświadczeniu i cieszyć się nim w pełni, jak to możliwe.
MM-6 został zaprojektowany tak, aby miał ciągłą moc wyjściową 85 dB na 2,2 metra z zapasem 20 dB. W praktyce oznacza to, że głośnik ma wystarczającą moc do długotrwałego słuchania na bezpiecznym poziomie w większości środowisk domowych.
20 dB zapasu zapewnia, że szczytowe poziomy ciśnienia akustycznego, w tym instrumenty takie jak bęben basowy i efekty, takie jak eksplozje lub strzały, mogą być odtwarzane dokładnie i przy minimalnych zniekształceniach.
MM-6 jest wyposażony w obwód ogranicznika, który chroni głośnik przed niebezpiecznymi poziomami napięcia. Innymi słowy, nie musisz się martwić, że wysadzisz głośnik, grając zbyt głośno.
Niebezpieczne napięcia będą wyraźnie słyszalne jako zniekształcenia, wskazujące, że głośnik odbiera zbyt dużo sygnału wejściowego. W takim przypadku zaleca się zmniejszenie głośności odtwarzanego materiału.
Otwór pod głośnikiem niskotonowym w MM-6 nazywany jest tubą portu i służy do zapewnienia głośnikowi dodatkowego basu bez konieczności stosowania większego i droższego głośnika niskotonowego.
Większość lamp portowych wytwarza rozpraszający hałas, który zwiększa poziom szumów twojego systemu i rozmywa niskie częstotliwości. Z tego powodu większość rurek portów znajduje się z tyłu głośnika, co utrudnia umieszczenie głośnika blisko ściany.
Konstrukcja tuby w MM-6 eliminuje ten problem, umożliwiając umieszczenie głośnika przy ścianie lub innej ścianie bez słyszenia szumów lub innych problemów powodowanych przez tubę.
Technologia 3-D Imaging Waveguide pozwala usłyszeć trójwymiarową scenę dźwiękową z pary głośników stereo. Dostosowując kształt falowodu do interakcji przetworników HF i LF, falowód ten tworzy ciągły obraz stereo, który jest szerszy, wyższy i głębszy niż przestrzeń, w której umieszczone są głośniki. Oznacza to również, że jeśli słuchasz w formacie surround lub immersyjnym, będziesz w stanie usłyszeć szczegółowy obraz dźwięku między głośnikami i wokół ciebie.
Zespół Kali opracował falowód obrazujący 3D, aby ułatwić miksowanie, ale oznacza to również, że MM-6 i inne głośniki, które go używają, działają lepiej w trudnych akustycznie pomieszczeniach i są bardziej
przyjemniejsze przy dłuższym słuchaniu
MM-6 jest wyposażony w cyfrowe przetwarzanie sygnału (DSP). DSP kontroluje strojenie głośników, funkcję ogranicznika, zwrotnicę, korektor brzegowy oraz definiowane przez użytkownika obcinanie HF i LF.
Seria LP wykorzystuje głośnik niskotonowy z wyjątkowo dużą cewką drgającą i magnesem. Pozwala to na większą liniowość, co skutkuje wyjątkowym zakresem dynamiki i klarownością, a także rozszerzoną charakterystyką niskich częstotliwości.
Wszystko to osiąga się przy minimalnych zniekształceniach.
Korektory kompensacji brzegów w MM-6 umożliwiają umieszczenie głośników w dowolnym miejscu w środowisku odsłuchowym. W połączeniu z trymerami LF i HF zapewniają one, że głośniki brzmią najlepiej bez względu na to, gdzie są umieszczone.