To jest automatyczne tłumaczenie wygenerowane przez software:
Zaufane technologie i konstrukcja Mavic, a wszystko to w lekkim, wytrzymałym zestawie kołowym UST Allroad z oszałamiającym wykończeniem, sprawia, że jest to sprytne ulepszenie dla żądnych przygód jeźdźców.
- Lekkie aluminiowe obręcze są bardzo szerokie (wewnętrzna 22 mm) i kompatybilne z oponami bezdętkowymi od 28 mm do 64 mm, zapewniając płynną i wydajną jazdę. System UST został ulepszony dzięki kształtowi łoża obręczy, który sprawia, że montaż i wymiana opon jest łatwiejsza niż kiedykolwiek. Technologia Fore mocuje szprychy do obręczy bez konieczności wiercenia górnego łoża obręczy, więc nie jest wymagana żadna taśma. Bez kłopotów, bez dodatkowego ciężaru.
- Platforma piasty Infinity optymalizuje sznurowanie szprych z wysoce kontrolowanym naprężeniem w celu maksymalnego przeniesienia mocy, a wolnobieg Instant Drive 360 w połączeniu z automatyczną regulacją napięcia wstępnego łożyska (QRM Auto) zapewnia szybkie zazębienie, sztywność i dodatkową trwałość.
Piasty lakierowane na matowo, niewidoczne spawy obręczy i szprychy w kolorze głębokiej czerni nadają temu zestawowi kołowemu wyjątkowy wygląd, który wyróżnia się z tłumu. Koła wykorzystują kompatybilność z tarczą hamulcową z centralnym zamkiem i są dostępne z karoserią Shimano lub SRAM XD-Road i można je przekonwertować na Campagnolo z opcjonalnym karoserią. Piasta przednia to oś przelotowa 12 mm, którą można zmienić na 15 mm lub szybkozamykacz. Tył to 12 x 142 i można go również przekształcić w szybkozamykacz.
KLUCZOWE KORZYŚCI
Jedź płynniej i szybciej po wyboistych drogach, żwirze i błocie
- Obręcze UST o szerokości 22 mm zintegrowane dla płynnej jazdy z szeroką gamą opon bezdętkowych od 28 mm do 64 mm
- UST Road Tubeless pozwala jeździć z niższym ciśnieniem w oponach, zapewniając komfort i kontrolę na nierównych drogach
- Brak dętek oznacza mniejsze tarcie, lepszą wydajność i przyczepność oraz ochronę przed ściśnięciem
Lekki i trwały
- Lekkie, płaskie szprychy i technologia wolnobiegu ID360 zapewniają niezawodną lekkość
- Automatyczne napięcie wstępne łożyska (QRM Auto) nie wymaga regulacji i gwarantuje długotrwałą trwałość
- Wiercenie wstępne nie wymaga użycia taśmy do obręczy - oszczędność 30 g na koło
Sztywny poprzecznie i elastyczny pionowo zapewnia dynamiczną jazdę
- Technologia Fore utrzymuje solidny górny mostek obręczy, aby obręcz była sztywniejsza
- Konstrukcja osi i piasty 17 mm
- Technologia wolnego koła ID360 jest kompatybilna z 12 mm, można ją zamienić na szybkozamykacz (opcja osi 15 mm poprzez wymianę osi)
To jest automatyczne tłumaczenie wygenerowane przez software:
SPECYFIKACJE
Zgodność
- Oś przednia: Oś przelotowa 12 mm, łatwo wymienialna na szybkozamykacz za pomocą dołączonych adapterów. Kabriolet do 15 mm z całkowitą wymianą osi.
- Tylna oś: Oś przelotowa 12 mm, z możliwością zamiany na Quick Release za pomocą dołączonych adapterów.
- Wolnobieg: Shimano/Sram, możliwość zamiany na Campagnolo i XD-R z opcjonalnymi korpusami sterowników.
Kompatybilne adaptery i wolnobiegi
- Tylny adapter 12 na 9 mm do szybkiego zwalniania (LV2510800)
- Oś 15mm (LVXXXXXX)
- Korpus wolnobiegu ID360 Shimano/Sram (LV3430100)
- Korpus wolnobiegu ID360 XD-R (LV2580100)
- Korpus wolnobiegu ID360 Campagnolo (LV3440100)
- ID360 Shimano/Sram lekki korpus wolnobiegu (LV3850100)
- Kołpak piasty przedniej 12 mm (LV2680500 — dostarczany z kołem)
- Oś 15 mm (LV2373500)
- Adapter przedni 12 do 9 mm do szybkiego zwalniania (LV2680300)
Przeznaczenie
- Maks. ciśnienie: patrz oznaczenie na kole i oponie. Jeśli się różnią, użyj najniższej z 2
- Aby wydłużyć żywotność koła, Mavic zaleca, aby całkowita waga utrzymywana przez koła nie przekraczała 120 kg, łącznie z rowerem
- KATEGORIA ASTM 2: szosowe i terenowe ze skokami mniejszymi niż 15 cm
- Zalecane rozmiary opon: 25 do 32 mm
Dostarczane z
- Zawór UST i akcesoria
- Podręcznik użytkownika