Wybierz kraj dostawy przesyłki

Mavic Allroad Sl 29" (622 mm) Hamulce tarczowe 12x100-15x100 Center Lock 22 mm Przednie koło

Mavic Allroad Sl 29" (622 mm) Hamulce tarczowe 12x100-15x100 Center Lock 22 mm Przednie koło

Koło Allroad SL to szczyt wydajności, jakości jazdy i prędkości na najtrudniejszych drogach, najbardziej sypkich szutrowych drogach i wszystkich prowadzących do nich ścieżkach. Dzięki bezhakowym obręczom UST o szerokości 25 mm koło to zapewnia płynną jazdę z szeroką gamą pasujących opon bezdętkowych od 30 mm do 64 mm. Opatentowane szprychy Aero...
Przeczytaj więcej
Extra gifts
Kupując ten produkt, otrzymasz od nas prezent gratis
Na magazynie 1 szt
Wyślemy dzisiaj ,
2024-11-25
Tylko teraz 1 395,55 zł z kodem BLACK5
1 469 zł
1 709 zł
- 14 %
Koła Mavic Allroad Sl 29" (622 mm) Hamulce tarczowe 12x100-15x100 Center Lock 22 mm Przednie koło

Mavic Allroad Sl 29" (622 mm) Hamulce tarczowe 12x100-15x100 Center Lock 22 mm Przednie koło

1 469 zł
1 709 zł
- 14 %

Kod produktu: F00019801 | ID: 1127317

Mavic Allroad Sl 29" (622 mm) Hamulce tarczowe 12x100-15x100 Center Lock 22 mm Przednie koło

To jest automatyczne tłumaczenie wygenerowane przez software:

Koło Allroad SL to szczyt wydajności, jakości jazdy i prędkości na najtrudniejszych drogach, najbardziej sypkich szutrowych drogach i wszystkich prowadzących do nich ścieżkach. Dzięki bezhakowym obręczom UST o szerokości 25 mm koło to zapewnia płynną jazdę z szeroką gamą pasujących opon bezdętkowych od 30 mm do 64 mm.

  • Opatentowane szprychy Aero poprawiają jakość jazdy i prędkość koła Allroad SL, tworząc dynamiczne, wydajne wrażenia, które są niemal magiczne. Nawiercenie w przodzie sprawia, że ​​felga jest całkowicie szczelna, eliminując potrzebę stosowania taśmy na obręcz i oszczędzając 30 g na koło – co stanowi wagę dodatkowego drążka w tylnej kieszeni. Oszczędność masy na obrót, nie wspominając o płynności wolnobiegu ID360, maksymalizuje wydajność na dłuższą metę. Wolnobieg jest wyjątkowo lekki i łatwy w utrzymaniu w miarę upływu czasu dzięki automatycznemu naprężeniu wstępnemu łożyska (QRM Auto). Technologia UST Road Tubeless pozwala na zmniejszenie ciśnienia w oponach, oferując najwyższy komfort i lepszą kontrolę na najbardziej technicznych nawierzchniach, a także zmniejszone tarcie w celu zwiększenia wydajności i przyczepności, a także ochrony przed przebiciem.
  • Oprócz wyjątkowej wydajności, koło Allroad SL wyróżnia się lekkością, trwałością oraz łatwością obsługi i konserwacji. Korzystając z technologii obręczy ISM4D, inżynierowie zaoszczędzili na wadze tam, gdzie ma to największe znaczenie, gwarantując jednocześnie niemal biblijny poziom trwałości. Co więcej, wykończenie Black Shield Rim, będące połączeniem anodowania i farby, chroni przed uderzeniami i zadrapaniami spowodowanymi wszystkim, co może wystąpić podczas jazdy na rowerze po utwardzonych drogach.
  • Koło Allroad SL urzeczywistni Twoje marzenia dzięki idealnemu połączeniu sztywności bocznej i podatności pionowej, tworząc wysublimowaną dynamikę jazdy. Technologia Fore utrzymuje górny mostek felgi w stanie solidnym, zapewniając zwiększoną sztywność podczas dużych przyspieszeń, podczas gdy ponadwymiarowe osie i łożyska zwiększają sztywność boczną, co zapewnia lepszą stabilność w trudnym terenie i trudnych warunkach.
  • Technologia wolnego koła ID360 w kole Allroad SL jest kompatybilna z osiami 12 mm i można ją przekształcić w szybkozamykacz, aby zapewnić optymalną wszechstronność.

Jedź płynniej i szybciej po nierównych drogach, żwirze i ziemi

  • Obręcze UST bez haków o szerokości 25 mm zapewniają płynną jazdę z szeroką gamą opon bezdętkowych od 30 mm do 64 mm
  • UST Road Tubeless umożliwia jazdę z niższym ciśnieniem w oponach, zapewniając komfort i kontrolę na nierównych drogach
  • Brak dętek oznacza mniejsze tarcie, lepszą wydajność i przyczepność oraz ochronę przed przyszczypnięciem
  • Opatentowane szprychy aerodynamiczne poprawiają jakość i prędkość jazdy

Superlekkie, trwałe oraz łatwe w obsłudze i konserwacji

  • Obręcz ISM4D oszczędza wagę tam, gdzie ma to znaczenie, jednocześnie chroniąc trwałość
  • Wykończenie obręczy Black Shield zapewnia 2 razy silniejszą ochronę przed uderzeniami skał i zadrapaniami
  • Dzięki nawierceniu czołowemu felga jest całkowicie szczelna, bez konieczności stosowania taśmy na obręcz – oszczędność 30 g na koło
  • Wolnobieg ID360 jest tani i łatwy w utrzymaniu, a automatyczne napięcie wstępne łożyska (QRM Auto) nie wymaga regulacji i gwarantuje długoterminową trwałość

Sztywna bocznie i podatna pionowo, zapewniająca dynamiczną jakość jazdy

  • Technologia Fore sprawia, że ​​górny mostek obręczy jest solidny, dzięki czemu obręcz jest sztywniejsza
  • Nadwymiarowe osie i łożyska zapewniają większą sztywność boczną
  • Technologia wolnego koła ID360 jest kompatybilna z 12 mm i można ją przekształcić w szybkozamykacz

Stop aluminium Maxtal

  • Lekki i mocny. Ten specyficzny stop aluminium, dostępny wyłącznie w Mavicu, oferuje wyższy stosunek wytrzymałości do masy niż konwencjonalny stop 6106.

Technologia lekkich obręczy ISM 4D

  • Inter Spoke Milling 4 Dimensions to ekskluzywna koncepcja opatentowana przez firmę Mavic.
  • ISM 4D znacznie zmniejsza wagę i bezwładność bez uszczerbku dla trwałości. Większe przyspieszenia, lepsze prowadzenie i większy opór – właściwa mieszanka, która pozwoli w pełni wykorzystać każdą jazdę. Gładki profil pomaga również zmniejszyć opór aerodynamiczny.

Wydajność Sztywność

  • Sztywniejszy i mocniejszy. Zamiast wiercić, dolny mostek obręczy jest wypychany do góry od wewnątrz, a następnie gwintowany, aby umożliwić bezpośrednie wkręcenie w niego sutków szprych, pozostawiając górny mostek obręczy nienaruszony.

Technologia wolnego koła: Instant Drive 360

  • System wolnego koła Instant Drive 360 ​​jest super lekki i wydajny. Duża, bezdotykowa gumowa uszczelka zapewnia niskie tarcie, a szeroka gama zaślepek końcowych sprawia, że ​​jest ona niezwykle wszechstronna.

Technologia bezdętkowa UST

  • Trakcja i kontrola. Uniwersalny standard dla Tubeless. Gotowy do jazdy w systemie bezdętkowym.
  • Koncepcja UST poprawia przyczepność, kontrolę i komfort, jednocześnie zmniejszając bezwładność i przebicia.

Złącze: technologia spawania SUP

  • Proces Soudé Usiné, mocniejsze i gładsze połączenie. Po zgięciu złącze obręczy jest spawane łukowo. Spawany szew jest następnie frezowany w celu uzyskania gładkiego wykończenia.

Obróbka Black Shield (chroni felgę przed uderzeniami i zadrapaniami)

  • Zabieg ten podwaja żywotność felgi przed uderzeniami kamieni i zadrapaniami. Super mocna, podwójnie powlekana powłoka z matowym wykończeniem.

Konstrukcja piasty Infinity

  • Efektywne przenoszenie mocy dzięki zoptymalizowanemu bezdotykowemu sznurowaniu szprych (brak hałasu pod obciążeniem) i rozkładowi naprężenia. Długość szprych z przodu i z tyłu jest identyczna. Konserwacja jest łatwa dzięki rozwiązaniu niewymagającemu użycia narzędzi.

Technologia wstępnego napięcia łożysk QRM

  • Jakość Roulements Mavic Auto. Te łożyska maszynowe są oczywiście podwójnie uszczelnione z luzem wewnętrznym C3. Ich napięcie wstępne jest automatycznie dostosowywane, aby zagwarantować idealny obrót bez luzów na dłuższą metę.

Zastosowanie

Rodzaj produktu

Funkcje

Liczba szprych

24H

Cechy szczególne

Właściwości

Typ hamulca

Standard osi

Mocowanie tarcza

Felgi

22 mm

Kolor

Materiał

Materiał

Rozmiary i waga

Średnica koł

Wewnętrzna szerokość felga

25

Kraj

Kraj pochodzenia