Wybierz kraj dostawy przesyłki

Sprzedaż zakończona

MAXXIS Dissector 29/28" (622 mm) Black 2.4 Tubeless Ready Opona rowerowa MTB

5
Sprzedaż zakończona

MAXXIS Dissector 29/28" (622 mm) Black 2.4 Tubeless Ready Opona rowerowa MTB

5
Zaprojektowany we współpracy z zawodnikiem Aussie DH, Troyem Brosnanem, Dissector stara się zminimalizować opór przy jednoczesnym zachowaniu kontroli na zakrętach. Ten wszechstronny wzór może być używany jako przód, para lub tył w zależności od warunków na szlaku. Dane techniczne: Opcje podwójnej mieszanki, 3C MaxxTerra lub 3C MaxxGrip Opcje...
Przeczytaj więcej
Sprzedaż zakończona
Ten produkt nie jest produkowany lub nie jest częścią aktualnej oferty. Zalecamy wybranie alternatywnego produktu.
Wybierz alternatywę (4)
Opona rowerowa MTB MAXXIS Dissector 29/28" (622 mm) Black 2.4 Tubeless Ready Opona rowerowa MTB

MAXXIS Dissector 29/28" (622 mm) Black 2.4 Tubeless Ready Opona rowerowa MTB

Wybierz alternatywę (4)

Kod produktu: ETB00241200 | ID: 1032204

MAXXIS Dissector 29/28" (622 mm) Black 2.4 Tubeless Ready Opona rowerowa MTB

To jest automatyczne tłumaczenie wygenerowane przez software:

Zaprojektowany we współpracy z zawodnikiem Aussie DH, Troyem Brosnanem, Dissector stara się zminimalizować opór przy jednoczesnym zachowaniu kontroli na zakrętach.

  • Ten wszechstronny wzór może być używany jako przód, para lub tył w zależności od warunków na szlaku.

Dane techniczne:

  • Opcje podwójnej mieszanki, 3C MaxxTerra lub 3C MaxxGrip
  • Opcje obudowy 60 TPI, 120 TPI lub Downhill (2x60 TPI)
  • Opcje ochrony przed przebiciem EXO lub EXO+
  • Rozmiary Wide Trail (WT) są zoptymalizowane pod kątem obręczy o wewnętrznej szerokości 35 mm
  • Kategoria: Szlak, Enduro, Zjazd
  • Zalecane użycie: suche i luźne warunki na szlaku
  • Zalecana instalacja: z przodu lub z tyłu

Technologie:

  • 3C MaxxTerra: Konfiguracja mieszanki pośredniej stosowana w wybranych oponach górskich. 3C MaxxTerra jest bardziej miękka i zapewnia lepszą przyczepność niż 3C MaxxSpeed, ale zapewnia lepsze zużycie bieżnika i mniejszy opór toczenia niż MaxxGrip.
  • 3C MaxxGrip: Mieszanka 3C MaxxGrip firmy Maxxis wykorzystuje najbardziej lepką i najwolniej odbijającą się gumę, jaką oferujemy w oponach do rowerów górskich. Ta mieszanka o wysokiej przyczepności jest taka sama, jakiej używają nasi najlepsi sportowcy World Cup Downhill i Enduro World Series i jest teraz dostępna w różnych konfiguracjach karkasów, aby pokryć wszystkich rowerzystów.
  • EGZO: Odporny na przecięcia i ścieranie materiał na ściankach bocznych wielu opon MTB Maxxis i szutrowych opon. Ta gęsto tkana tkanina jest lekka i bardzo elastyczna, dzięki czemu osiągi opony pozostają niezmienione. Wybierz EXO Protection, aby zwiększyć trwałość podczas jazdy po szutrze, XC i lekkich szlaków.
  • EXO+: Opcja ochrony przed przebiciem o średniej wytrzymałości firmy Maxxis, odpowiednia do wszechstronnej jazdy po szlakach i lekkich rowerów elektrycznych. Zaczynamy od wytrzymałej obudowy 60 TPI, dodajemy naszą legendarną warstwę EXO chroniącą przed przebiciem na ściankach bocznych, a kończymy małą wkładką z butylu wokół stopki. Twardy karkas i materiał EXO chronią przed uszkodzeniami spowodowanymi przez kamienie i korzenie, podczas gdy wkładka butylowa chroni oponę przed przebiciem i pomaga zapobiegać uszkodzeniom felgi.
  • Podwójny dół: Rozwiązanie obudowy do wyścigów enduro i korzystania z rowerów elektrycznych. Dwie warstwy naszego lekkiego materiału karkasu 120 TPI są połączone z butylową wkładką na ścianach bocznych, aby stworzyć bardzo wytrzymałą oponę z lepszym sprzężeniem zwrotnym niż opona z karkasem Downhill. Opony DoubleDown są nieznacznie lżejsze niż ich odpowiedniki zjazdowe, ale tak naprawdę to różnica w „czuciu na szlaku” odróżnia je od siebie. Niektórzy kierowcy mogą preferować bardzo tłumioną jazdę zapewnianą przez oponę z karkasem Downhill.
  • Gotowy do zastosowania bezdętkowego: Opony przystosowane do zastosowania bezdętkowego zapewniają rowerzyście wiele korzyści: możliwość jazdy z niższym ciśnieniem powietrza, co poprawia przyczepność; niższy opór toczenia w porównaniu z oponą dętkową; i mniejsze prawdopodobieństwo spłaszczenia, ponieważ nie ma rurki. Opony przystosowane do zastosowania bezdętkowego są oznaczone literami „TR” na ścianie bocznej, muszą być montowane na felgach kompatybilnych z oponami bezdętkowymi i wymagają użycia płynnego uszczelniacza w celu utrzymania ciśnienia. Dodatkową zaletą płynnych uszczelniaczy jest uszczelnienie małych przebić. Pamiętaj, aby regularnie sprawdzać szczeliwo i odświeżać je w razie potrzeby, ponieważ z czasem wyschnie.
  • Szeroki szlak: Konstrukcja Wide Trail (WT) optymalizuje układ i profil bieżnika opony na współczesnych, szerszych obręczach. Tradycyjne opony są projektowane wokół starszych, węższych felg i mogą tworzyć zbyt kwadratowy profil opony, co prowadzi do nieoptymalnych osiągów. Opony WT są zoptymalizowane pod kątem wewnętrznej szerokości obręczy 35 mm, ale udowodniono, że działają w zakresie od 30 do 35 mm wewnętrznej szerokości obręczy, w zależności od preferencji rowerzysty. Opony Maxxis Wide Trail XC są zoptymalizowane do użytku z obręczami o wewnętrznej szerokości 30 mm, ale sprawdzą się dobrze na obręczach tak wąskich jak 25 mm. Maxxis nie zaleca felg szerszych niż 30mm lub węższych niż 25mm.

Zastosowanie
Funkcje

Cechy szczególne

Właściwości

Kolor według producenta

Black

TPI

60

Rozmiary i waga

Średnica

Szerokość (inch)

2,4

Waga (g)

956

Kraj

Kraj pochodzenia

Tajwan

5 / 5

Na podstawie liczby recenzji: 3

5 3
4 0
3 0
2 0
1 0

Wszystkie recenzje pochodzą od zweryfikowanych klientów, którzy w przeszłości kupili u nas produkt.

H

Helmut S.

at Flaga

Austria

14.09.2023

Schnelle Lieferung. Passt perfekt.

Automatyczne tłumaczenie

Ta recenzja nie może być przetłumaczona.
M

Matej N.

sk Flaga

Słowacja

21.08.2022

Obycajny TR plast, na predne koleso staci. Vyborna cena oproti konkurencii

Automatyczne tłumaczenie

Ta recenzja nie może być przetłumaczona.
P

Pavel R.

cz Flaga

Czechy

29.07.2022

Zdá se, že drží velmi dobře.

Automatyczne tłumaczenie

Ta recenzja nie może być przetłumaczona.