Wybierz kraj dostawy przesyłki

Sprzedaż zakończona

MAXXIS Minion 26" (559 mm) Black 2.4 Opona rowerowa MTB

4,90
Sprzedaż zakończona

MAXXIS Minion 26" (559 mm) Black 2.4 Opona rowerowa MTB

4,90
Z bocznymi pokrętłami zapożyczonymi z legendarnego Minion DHF, ale poszerzonymi, aby zapewnić większe wsparcie, narożniki DHR II są jak żadne inne. Środkowy bieżnik ma ukośne krawędzie natarcia, które poprawiają przyspieszenie, a lamele zapewniają płynne przejście podczas pochylania roweru. Przypominające łopatki pokrętła na środkowym bieżniku...
Przeczytaj więcej
Sprzedaż zakończona
Ten produkt nie jest produkowany lub nie jest częścią aktualnej oferty. Zalecamy wybranie alternatywnego produktu.
Wybierz alternatywę (4)
Opona rowerowa MTB MAXXIS Minion 26" (559 mm) Black 2.4 Opona rowerowa MTB

MAXXIS Minion 26" (559 mm) Black 2.4 Opona rowerowa MTB

Wybierz alternatywę (4)

Kod produktu: ETB72907000 | ID: 1032083

MAXXIS Minion 26" (559 mm) Black 2.4 Opona rowerowa MTB

To jest automatyczne tłumaczenie wygenerowane przez software:

Z bocznymi pokrętłami zapożyczonymi z legendarnego Minion DHF, ale poszerzonymi, aby zapewnić większe wsparcie, narożniki DHR II są jak żadne inne.

  • Środkowy bieżnik ma ukośne krawędzie natarcia, które poprawiają przyspieszenie, a lamele zapewniają płynne przejście podczas pochylania roweru.
  • Przypominające łopatki pokrętła na środkowym bieżniku wbijają się podczas gwałtownego hamowania i pomagają utrzymać kontrolę nad rowerem.
  • Połącz go z oponą Minion DHF z przodu, aby uzyskać najlepszą kombinację agresywnych opon do jazdy po szlakach!
  • Minion DHF jest dostępny w specyfikacji trail, enduro i downhill.

Dane techniczne:

  • Pojedyncza, podwójna mieszanka, 3C MaxxTerra, 3C MaxxGrip lub Super Tacky
  • Opcje obudowy 60 TPI, DoubleDown (2x120 TPI) lub DH (2x60 TPI)
  • Opcje ochrony ścian bocznych EXO lub EXO+
  • Rozmiary Wide Trail (WT) zoptymalizowane dla obręczy o wewnętrznej szerokości 35 mm
  • Kategoria: Szlak, Enduro, Zjazd
  • Zalecane użycie: Wszystkie warunki na szlaku
  • Zalecana instalacja: tył

Technologie:

  • 3C MaxxTerra: Konfiguracja mieszanki pośredniej stosowana w wybranych oponach górskich. 3C MaxxTerra jest bardziej miękka i zapewnia lepszą przyczepność niż 3C MaxxSpeed, ale zapewnia lepsze zużycie bieżnika i mniejszy opór toczenia niż MaxxGrip.
  • 3C MaxxGrip: Mieszanka 3C MaxxGrip firmy Maxxis wykorzystuje najbardziej lepką i najwolniej odbijającą się gumę, jaką oferujemy w oponach do rowerów górskich. Ta mieszanka o wysokiej przyczepności jest taka sama, jakiej używają nasi najlepsi sportowcy World Cup Downhill i Enduro World Series i jest teraz dostępna w różnych konfiguracjach karkasów, aby pokryć wszystkich rowerzystów.
  • EGZO: Odporny na przecięcia i ścieranie materiał na ściankach bocznych wielu opon MTB Maxxis i szutrowych opon. Ta gęsto tkana tkanina jest lekka i bardzo elastyczna, dzięki czemu osiągi opony pozostają niezmienione. Wybierz EXO Protection, aby zwiększyć trwałość podczas jazdy po szutrze, XC i lekkich szlaków.
  • EXO+: Opcja ochrony przed przebiciem o średniej wytrzymałości firmy Maxxis, odpowiednia do wszechstronnej jazdy po szlakach i lekkich rowerów elektrycznych. Zaczynamy od wytrzymałej obudowy 60 TPI, dodajemy naszą legendarną warstwę EXO chroniącą przed przebiciem na ściankach bocznych, a kończymy małą wkładką z butylu wokół stopki. Twardy karkas i materiał EXO chronią przed uszkodzeniami spowodowanymi przez kamienie i korzenie, podczas gdy wkładka butylowa chroni oponę przed przebiciem i pomaga zapobiegać uszkodzeniom felgi.
  • Podwójny dół: Rozwiązanie obudowy do wyścigów enduro i korzystania z rowerów elektrycznych. Dwie warstwy naszego lekkiego materiału karkasu 120 TPI są połączone z butylową wkładką na ścianach bocznych, aby stworzyć bardzo wytrzymałą oponę z lepszym sprzężeniem zwrotnym niż opona z karkasem Downhill. Opony DoubleDown są nieznacznie lżejsze niż ich odpowiedniki zjazdowe, ale tak naprawdę to różnica w „czuciu na szlaku” odróżnia je od siebie. Niektórzy kierowcy mogą preferować bardzo tłumioną jazdę zapewnianą przez oponę z karkasem Downhill.
  • Gotowy do zastosowania bezdętkowego: Opony przystosowane do zastosowania bezdętkowego zapewniają rowerzyście wiele korzyści: możliwość jazdy z niższym ciśnieniem powietrza, co poprawia przyczepność; niższy opór toczenia w porównaniu z oponą dętkową; i mniejsze prawdopodobieństwo spłaszczenia, ponieważ nie ma rurki. Opony przystosowane do zastosowania bezdętkowego są oznaczone literami „TR” na ścianie bocznej, muszą być montowane na felgach kompatybilnych z oponami bezdętkowymi i wymagają użycia płynnego uszczelniacza w celu utrzymania ciśnienia. Dodatkową zaletą płynnych uszczelniaczy jest uszczelnienie małych przebić. Pamiętaj, aby regularnie sprawdzać szczeliwo i odświeżać je w razie potrzeby, ponieważ z czasem wyschnie.
  • Szeroki szlak: Konstrukcja Wide Trail (WT) optymalizuje układ i profil bieżnika opony na współczesnych, szerszych obręczach. Tradycyjne opony są projektowane wokół starszych, węższych felg i mogą tworzyć zbyt kwadratowy profil opony, co prowadzi do nieoptymalnych osiągów. Opony WT są zoptymalizowane pod kątem wewnętrznej szerokości obręczy 35 mm, ale udowodniono, że działają w zakresie od 30 do 35 mm wewnętrznej szerokości obręczy, w zależności od preferencji rowerzysty. Opony Maxxis Wide Trail XC są zoptymalizowane do użytku z obręczami o wewnętrznej szerokości 30 mm, ale sprawdzą się dobrze na obręczach tak wąskich jak 25 mm. Maxxis nie zaleca felg szerszych niż 30mm lub węższych niż 25mm.
  • Super tandetny: Specjalna mieszanka o niskim odbiciu i wysokiej przyczepności stosowana w wybranych oponach górskich.
  • Spadek: Jak sama nazwa wskazuje, opony Maxxis Downhill z karkasem są przeznaczone do ekstremalnych zastosowań we wszystkich zastosowaniach grawitacyjnych, od wyścigów zjazdowych, przez jazdę w bike parku, po jazdę swobodną i e-rowery o długim skoku. Opona Maxxis Downhill jest wykonana z dwóch warstw naszego wytrzymałego materiału karkasu 60 TPI wraz z dużą wkładką z gumy butylowej, która rozciąga się od każdej stopki do ściany bocznej. Wkładka z butylu pomaga zapobiegać spłaszczeniu, chroni obręcz przed uderzeniami i zapewnia dodatkową stabilność ściany bocznej.

Zastosowanie
Właściwości

Kolor według producenta

Black

TPI

60

Rozmiary i waga

Średnica

Szerokość (inch)

2,4

Waga (g)

1296

Kraj

Kraj pochodzenia

Tajwan

4,90 / 5

Na podstawie liczby recenzji: 59

4 1
3 0
2 1
1 0

Wszystkie recenzje pochodzą od zweryfikowanych klientów, którzy w przeszłości kupili u nas produkt.

Z

Zemen Z.

hu Flaga

Węgry

09.11.2024

Kiváló termék egy kiválócsapattól!

Automatyczne tłumaczenie

Ta recenzja nie może być przetłumaczona.
M

Martin S.

at Flaga

Austria

21.10.2024

Es hat alles zu bestens geklappt

Automatyczne tłumaczenie

Ta recenzja nie może być przetłumaczona.
A

Anita C.

hu Flaga

Węgry

12.08.2024

Tökéletes

Automatyczne tłumaczenie

Ta recenzja nie może być przetłumaczona.