Wybierz kraj dostawy przesyłki

Sprzedaż zakończona

MAXXIS Shorty 29/28" (622 mm) Black 2.4 Tubeless Ready Opona rowerowa MTB

5
Sprzedaż zakończona

MAXXIS Shorty 29/28" (622 mm) Black 2.4 Tubeless Ready Opona rowerowa MTB

5
Po latach zbierania danych i informacji zwrotnych od naszych zawodników z Pucharu Świata w zjeździe i enduro World Series, model Shorty został całkowicie odnowiony. Zmieniono układ gałek, aby poprawić przyczepność na mokrej nawierzchni, zachowanie na zakrętach i zdolność zrzucania błota. Węższa obudowa 2,40" poprawia prześwit ramy i widelca, gdy...
Przeczytaj więcej
Sprzedaż zakończona
Ten produkt nie jest produkowany lub nie jest częścią aktualnej oferty. Zalecamy wybranie alternatywnego produktu.
Wybierz alternatywę (4)
Opona rowerowa MTB MAXXIS Shorty 29/28" (622 mm) Black 2.4 Tubeless Ready Opona rowerowa MTB

MAXXIS Shorty 29/28" (622 mm) Black 2.4 Tubeless Ready Opona rowerowa MTB

Wybierz alternatywę (4)

Kod produktu: 82873 | ID: 1032055

MAXXIS Shorty 29/28" (622 mm) Black 2.4 Tubeless Ready Opona rowerowa MTB

To jest automatyczne tłumaczenie wygenerowane przez software:

Po latach zbierania danych i informacji zwrotnych od naszych zawodników z Pucharu Świata w zjeździe i enduro World Series, model Shorty został całkowicie odnowiony.

  • Zmieniono układ gałek, aby poprawić przyczepność na mokrej nawierzchni, zachowanie na zakrętach i zdolność zrzucania błota.
  • Węższa obudowa 2,40" poprawia prześwit ramy i widelca, gdy robi się naprawdę niechlujnie i zmniejsza wagę.

Dane techniczne:

  • Opcje mieszanek 3C MaxxTerra i 3C MaxxGrip
  • Dostępne specyfikacje na szlaki, enduro i zjazdy
  • Obudowa przystosowana do zastosowania bezdętkowego (TR)
  • Karkas Wide Trail (WT) zoptymalizowany do obręczy o szerokości 30-35 mm
  • Kategoria: Szlak, Enduro, Zjazd
  • Zalecane użycie: suche i luźne, mokre i niechlujne
  • Zalecana instalacja: przód i tył

Technologie:

  • 3C MaxxTerra: Konfiguracja mieszanki pośredniej stosowana w wybranych oponach górskich. 3C MaxxTerra jest bardziej miękka i zapewnia lepszą przyczepność niż 3C MaxxSpeed, ale zapewnia lepsze zużycie bieżnika i mniejszy opór toczenia niż MaxxGrip.
  • 3C MaxxGrip: Mieszanka 3C MaxxGrip firmy Maxxis wykorzystuje najbardziej lepką i najwolniej odbijającą się gumę, jaką oferujemy w oponach do rowerów górskich. Ta mieszanka o wysokiej przyczepności jest taka sama, jakiej używają nasi najlepsi sportowcy World Cup Downhill i Enduro World Series i jest teraz dostępna w różnych konfiguracjach karkasów, aby pokryć wszystkich rowerzystów.
  • EGZO: Odporny na przecięcia i ścieranie materiał na ściankach bocznych wielu opon MTB Maxxis i szutrowych opon. Ta gęsto tkana tkanina jest lekka i bardzo elastyczna, dzięki czemu osiągi opony pozostają niezmienione. Wybierz EXO Protection, aby zwiększyć trwałość podczas jazdy po szutrze, XC i lekkich szlaków.
  • Podwójny (DD): Nasze rozwiązanie obudowy do wyścigów enduro i korzystania z rowerów elektrycznych. Dwie warstwy naszego lekkiego materiału karkasu 120 TPI są połączone z butylową wkładką na ścianach bocznych, aby stworzyć bardzo wytrzymałą oponę z lepszym sprzężeniem zwrotnym niż opona z karkasem Downhill. Opony DoubleDown są nieznacznie lżejsze niż ich odpowiedniki zjazdowe, ale tak naprawdę to różnica w „odczuwaniu szlaku” odróżnia je od siebie. Niektórzy kierowcy mogą preferować bardzo tłumioną jazdę zapewnianą przez oponę z karkasem Downhill.
  • Gotowość do zastosowania bezdętkowego: Opony przystosowane do zastosowania bezdętkowego zapewniają rowerzyście wiele korzyści: możliwość jazdy z niższym ciśnieniem powietrza, co poprawia przyczepność; niższy opór toczenia w porównaniu z oponą dętkową; i mniejsze prawdopodobieństwo spłaszczenia, ponieważ nie ma rurki. Opony przystosowane do zastosowania bezdętkowego są oznaczone literami „TR” na ścianie bocznej, muszą być montowane na felgach kompatybilnych z oponami bezdętkowymi i wymagają użycia płynnego uszczelniacza w celu utrzymania ciśnienia. Dodatkową zaletą płynnych uszczelniaczy jest uszczelnienie małych przebić. Pamiętaj, aby regularnie sprawdzać szczeliwo i odświeżać je w razie potrzeby, ponieważ z czasem wyschnie.
  • Szeroki szlak: Konstrukcja Wide Trail (WT) optymalizuje układ i profil bieżnika opony na współczesnych, szerszych obręczach. Tradycyjne opony są projektowane na starszych, węższych felgach i mogą tworzyć zbyt kwadratowy profil opony, co prowadzi do nieoptymalnych osiągów. Opony WT są zoptymalizowane pod kątem wewnętrznej szerokości obręczy 35 mm, ale udowodniono, że działają w zakresie od 30 do 35 mm wewnętrznej szerokości obręczy, w zależności od preferencji rowerzysty. Opony Maxxis Wide Trail XC są zoptymalizowane do użytku z obręczami o wewnętrznej szerokości 30 mm, ale sprawdzą się dobrze na obręczach tak wąskich jak 25 mm. Maxxis nie zaleca felg szerszych niż 30mm lub węższych niż 25mm.

Zastosowanie
Funkcje

Cechy szczególne

Właściwości

Kolor według producenta

Black

TPI

60

Rozmiary i waga

Średnica

Szerokość (inch)

2,4

Waga (g)

1040

Kraj

Kraj pochodzenia

Tajwan

5 / 5

Na podstawie liczby recenzji: 2

5 2
4 0
3 0
2 0
1 0

Wszystkie recenzje pochodzą od zweryfikowanych klientów, którzy w przeszłości kupili u nas produkt.

E

Ewald Z.

at Flaga

Austria

08.07.2023

Sehr gut

Automatyczne tłumaczenie

Ta recenzja nie może być przetłumaczona.
M

Martin B.

de Flaga

Niemcy

05.07.2023

Super gut 👍 super schneller Versand

Automatyczne tłumaczenie

Ta recenzja nie może być przetłumaczona.