Wybierz kraj dostawy przesyłki
Używamy plików cookie w celu zapewnienia funkcjonalności naszej strony internetowej. Po wyrażeniu przez użytkownika jego zgody na takie działanie, wykorzystujemy je do analizy ruchu na stronie i personalizacji reklam na platformach reklamowych stron trzecich, zawsze zgodnie z zasadami Polityki prywatności.
Dostawca usługi
Kod produktu: MR 500S HEDRA | ID: 359079
To jest automatyczne tłumaczenie wygenerowane przez software:
Umieść Hedrę 500 w szafie studyjnej i ponownie wypowiedz swoją paletę melodii w czasie rzeczywistym. 3 głosy w rytmie łączą się z Twoim oryginalnym głosem, tworząc anielskie harmonie. Każdy głos można opóźnić i odtworzyć w celu klasycznego tuczenia studyjnego, odstrajania lub ekstremalnego wypaczania. Odkryj harmonię z blokadą wysokości tonu, płynną lub twardą, i używaj swojego głosu jako instrumentu. Dodaj dźwiękowy niepokój i teksturę poprzez mikro strojenie każdego głosu lub dzięki naszemu oryginalnemu trybowi szybowania, aby przesuwać się między tonami.
Typ
Wejścia narzędzia
Wyjście liniowe (Line-Out)
Wyjście słuchawkowe
Wejście mikrofonowe
Zasilacz w zestawie
Nie
Kraj pochodzenia
USA
Na podstawie liczby recenzji: 1
Wszystkie recenzje pochodzą od zweryfikowanych klientów, którzy w przeszłości kupili u nas produkt.
Klient
Francja
22.04.2024
Un effet qui peut dérouter au premier abord, mais qui se révèle vite très intéressant : 3 voies de pitch shifter sur lesquelles on peut appliquer un delay, le résultat obtenu va d’un chorus léger aux effets rythmiques les plus fous. Au niveau du pitch, on peut choisir la clef et le type de gamme : chromatique, diatonique, majeure, mineure …, ainsi que type de correction, stricte ou plus ou moins permissive. Côté delay, un bouton « tap tempo » permet de régler le temps de retard. On peut par ailleurs régler pour chaque pitch une fraction du tempo général. Enfin, un bouton « Mix » permet de doser le signal direct et le signal traité. L’interface utilisateur n’est pas des plus évidents : un bouton « Alt » donne plusieurs significations à chaque potentiomètre. Pour exploiter pleinement la machine, il est nécessaire de se plonger dans le manuel utilisateur, disponible sur le site de MERIS, et qui explique clairement les fonctionnalités de chaque potentiomètre et les différentes possibilités de routage des pitch et du feedback. En conclusion, le MERIS Hedra un effet très spécifique qui ne pourra pas être utilisé à toutes les sauces, mais qui ouvre une porte géante sur l’expérimentation et la créativité.
Efekt, który na początku może być mylący, ale który szybko okazuje się bardzo interesujący: 3 kanały zmiany wysokości tonu, na których można zastosować opóźnienie, uzyskany wynik waha się od lekkiego refrenu po najbardziej szalone efekty rytmiczne. Jeśli chodzi o wysokość tonacji, możesz wybrać tonację i rodzaj skali: chromatyczna, diatoniczna, durowa, molowa itp., a także rodzaj korekty, ścisła lub mniej lub bardziej liberalna. Po stronie opóźnienia przycisk „tap tempo” pozwala dostosować czas opóźnienia. Możesz także ustawić ułamek ogólnego tempa dla każdego tonu. Wreszcie przycisk „Mix” umożliwia miksowanie sygnału bezpośredniego i sygnału przetworzonego. Interfejs użytkownika nie jest najbardziej oczywisty: przycisk „Alt” nadaje każdemu potencjometrowi kilka znaczeń. Aby w pełni wykorzystać maszynę należy zagłębić się w instrukcję obsługi dostępną na stronie MERIS, która w przejrzysty sposób wyjaśnia funkcjonalność każdego potencjometru oraz różne możliwości trasowania skoku i sprzężenia zwrotnego. Podsumowując, MERIS Hedra to bardzo specyficzny efekt, którego nie da się wykorzystać na wszystkie sposoby, a który otwiera ogromne drzwi do eksperymentów i kreatywności.
Automatyczne tłumaczenie