To jest automatyczne tłumaczenie wygenerowane przez software:
Opona Highlander doskonale nadaje się do downhillu lub freeride'u w trudnym terenie o suchej i twardszej nawierzchni. Całościowa konstrukcja opony pozwala nie tylko na jazdę w trudnym terenie, ale również zapewnia bezpieczne pokonywanie odcinków zjazdowych. Opona Dowhnill Highlander to naprawdę ciężki kaliber!
Konstrukcja DH Supra Max:
- Rama: 127 TPI, technologia bębnowa (OLT)
- Ściana boczna: Skinwall (SW)
- Aramid (A) + ochrona listwy uszczelniającej, wzmocnienie gumowe
- Może być używana jako opona bezdętkowa za pomocą specjalnego zestawu montażowego. Zwiększony komfort jazdy, zmniejszone opory toczenia, bardzo stabilna i bezpieczna jazda w trudnym terenie. Skuteczna ochrona i eliminacja wad i przebić ściany bocznej (Ukąszenie węża).
Technologia Textra+:
- Bardzo gęsta i niezwykle mocna gumowana tkanina umieszczona z boku opony i wokół całej stopki. Doskonała elastyczność i prawie znikoma waga utrzymują doskonałe właściwości jezdne opony Tubeless Supra. Jednocześnie Textra zwielokrotnia odporność opony na boczne przebicia przy minimalnym wpływie na jej wagę.
- Opony z tym zabezpieczeniem przeznaczone są na bardzo trudne tereny wyścigowe, gwarantując maksymalną niezawodność przy zachowaniu doskonałych parametrów jezdnych.
Mieszanka EDC (Enduro Dual):
- Specjalna konstrukcja składająca się z dwóch mieszanek - sprawdzonej mieszanki (CRX) tworzącej bieżnik podstawowy i średni oraz mieszanki niskoodblaskowej (DEAD) na bieżniki boczne.
- DEAD to mieszanina zawierająca aktywną sadzę. Dzięki nim opona ma wyższą wytrzymałość konstrukcyjną, zwiększoną odporność na ścieranie, doskonałą przyczepność i przyczepność przy niskich oporach toczenia. Gęstość wynosi 1,02 g/cm3. Ze względu na swoje właściwości polecany jest przede wszystkim do celów wyścigowych.
- CRX to mieszanina zawierająca aktywną sadzę. Dzięki nim opona ma wyższą wytrzymałość konstrukcyjną, zwiększoną odporność na ścieranie, doskonałą przyczepność i przyczepność przy niskich oporach toczenia. Gęstość wynosi 1,02 g/cm3. Ze względu na swoje właściwości polecany jest przede wszystkim do celów wyścigowych.
- Połączenie tych dwóch mieszanek jest idealnym połączeniem do uprawiania sportów ekstremalnych w trudnym i nierównym terenie. Dzięki wysokiej wytrzymałości konstrukcyjnej, zwiększonej trwałości oraz doskonałej przyczepności i przyczepności na bocznych bieżnikach te opony rowerowe są na najwyższym poziomie.
Cechy:
- Kolor ściany bocznej: czarny
- Konstrukcja: DH Supra Max
- Technologie: TSS + Textra+
- Poziom: poziom hobby
- Rozmiar w milimetrach: 62 - 622
- Rozmiar: 29 x 2,45
- Zastosowanie: Enduro
- TPI: 127
- Mieszanina: EDC
- Ciśnienie: 350 kPa
- Obciążenie: 140 kg
- Waga: 1180g