To jest automatyczne tłumaczenie wygenerowane przez software:
MAKSYMALNE MOI. MAKSYMALNA STABILNOŚĆ.
- Niskoprofilowy przetwornik o dużej powierzchni, który wygląda zauważalnie na większy niż zmierzone 460 cm3. Rozszerzona komora CORTECH i 54 gramy tylnego obciążenia łączą się, tworząc najbardziej stabilny przetwornik Mizuno w historii, zapewniający wyjątkowe osiągi na linii prostej na szerokiej, zachęcającej powierzchni klubowej.
- W przetworniku ST MAX 230 wprowadzono dwa nowe udoskonalenia inżynieryjne, które zapewniają stabilność popartą imponującymi prędkościami piłek – komorę CORTECH nowej generacji i nową, bogatą w zakłady twarz klubową LFS Ti. Zapewnia imponujący lot piłki, który utrzymuje się na dowolnej linii.
BOGATY BETA TI LFS
- Lżejszy, szybszy materiał wierzchni – o 9% wyższej wytrzymałości na rozciąganie (w porównaniu do SAT2041) dla złożonej geometrii czoła o wielu grubościach. Po raz pierwszy wprowadzony w kierowcy Mizuno Tour 2024, ST-G 440 cm3.
MAKSYMALNA STABILNOŚĆ
- Szeroki profil, masywne obciążenie tylne o masie 54 g i o 40% większy kompozyt grafitowy zapewniają ekstremalną odporność na skręcanie przy uderzeniach poza środkiem oraz prosty, przewidywalny lot piłki.
WĄŻ SZYBKIEGO PRZEŁĄCZANIA
ROZSZERZONA KOMORA CORTECH
- Gęsty ciężarek ze stali nierdzewnej z elastomerowym TPU - odciąża powierzchnię kija i tworzy dodatkowe źródło energii. Wydłużony w ST MAX i przesunięty bliżej powierzchni kija, aby utrzymać prędkość piłki na szerszej części powierzchni kija.
DŁUŻSZY WAŁEK 45 3/4 CALI DLA WIĘKSZYCH PRĘDKOŚCI GŁÓWKI
- Jest to możliwe dzięki dodatkowej stabilności i niecentrycznemu działaniu głowicy ST MAX.