To jest automatyczne tłumaczenie wygenerowane przez software:
Edycja limitowana z okazji 20-lecia.
GOTOWY NA WYŚCIG
- Bezkompromisowo sportowy, o imponującym designie i najnowocześniejszej technologii przeniesionej z nowoczesnych sportów motorowych. X.R3R jest przygotowany na najbardziej wymagające warunki i emocje na torze wyścigowym.
CZUJ SIĘ SZYBKO
- W wyścigach motocyklowych kluczowa jest prędkość, a aerodynamika odgrywa kluczową rolę – ponieważ ten dodatkowy kilometr na godzinę może oznaczać różnicę między wygraną a przegraną.
- Aerodynamicznie zoptymalizowana lekka konstrukcja skorupy X.R3R nie tylko zmniejsza opór powietrza, ale także optymalizuje przepływ mas powietrza w celu chłodzenia wnętrza.
ZNACZENIE WIRTUALNEGO PRZED REALNYM
- Włożono wiele wysiłku w poprawę wydajności aerodynamicznej skorupy, daszka, spojlerów i otworów wentylacyjnych modelu X.R3R. Potrzeba dobrego projektowania w dziedzinie aerodynamiki wymaga zaprojektowania tunelu aerodynamicznego. Jednak testy rozpoczynają się wirtualnie na komputerze PC, z wirtualną analizą CFD (Computational Fluid Dynamics), która pozwala na podejmowanie lepszych i bardziej świadomych decyzji. Wyniki te są następnie poparte testami w tunelu aerodynamicznym w skali 1:1 z motocyklem oraz testami drogowymi, które sprawdzają właściwości aerodynamiczne kasku pod różnymi kątami i pozycjami jazdy.
EFEKTYWNOŚĆ I WYDAJNOŚĆ
- Aerodynamiczny kask, który koncentruje się na prędkości, poprawia wentylację i dodaje wiele funkcji bezpieczeństwa. Każdy szczegół w konstrukcji zewnętrznej skorupy i zewnętrznych komponentów został zaprojektowany tak, aby zmniejszyć opór i zapewnić maksymalną wydajność. Jednocześnie zmniejszony jest opór powietrza, a przepływ masowy powietrza do chłodzenia wnętrza jest zoptymalizowany. Powietrze jest kierowane przez wir górny i boczny do tyłu, gdzie zwiększa wydajność nowej koncepcji spoilera wyścigowego.
PRZEDŁUŻENIE TYLNEGO SPOILERA
- Można dodać półprzezroczyste przedłużenie spoilera w stylu wyścigowym, aby poprawić stabilność przy dużych prędkościach. Przykręcane to dodatkowe przedłużenie tylnego spojlera stanowi odrywaną konstrukcję zapewniającą maksymalne standardy bezpieczeństwa.
POCZUJ ŚWIATŁO
- Zaprojektowany z myślą o elitarnych motocyklistach i świadomych ciężaru, nowy karbonowy X-PRO z tkaninami karbonowymi 3K jest o 10% lżejszy niż inne karbonowe skorupy i oferuje wyższą sztywność i najwyższą wytrzymałość.
- Wysoka zawartość włókien (≥ 60%) maksymalizuje właściwości mechaniczne skorupy kompozytowej, podczas gdy rozmieszczenie włókien gwarantuje jednolitą wytrzymałość we wszystkich kierunkach wraz z wyjątkowym wyglądem. Wszystko, czego można oczekiwać od jednej z najbardziej zaawansowanych technologii kasków z włókna węglowego w historii.
0 - 160 KM / H = 0 GR
- Złożona koncepcja aerodynamiczna X.R3R została zaprojektowana tak, aby zmaksymalizować jego osiągi, przy zerowej masie dynamicznej przy prędkości 160 km/h.
POCZUJ SIĘ ŚWIEŻO
- Na torze ostatnią rzeczą, o którą chcesz się martwić, jest upał na głowie. Testy Aero wykazały doskonały system wentylacji X.R3R, który zachęca do przepływu powietrza przez kask od przodu do tyłu.
- Wyposażony w sześć wlotów powietrza i cztery wyloty powietrza do wentylacji – możesz mieć pełną kontrolę nad przepływem powietrza przez kask, aby utrzymać głowę jak najchłodniejszą pod presją jazdy po torze.
SYSTEM WENTYLACJI SPEED-FLOW
- Wydłużony kształt otworu podbródka pomaga wciągnąć więcej powietrza Race, dzięki efektywnemu systemowi kanałów, który rozprowadza świeże powietrze na przyłbicę i twarz. W dolnej części znajduje się również dodatkowy wlot, wykonany z gumy antywibracyjnej, który można łatwo otwierać i zamykać za pomocą przełącznika sterującego z wnętrza.
SUCHA TKANINA X-MART
- Wszystkie części wyściółki, w tym rolka na szyję, można zdejmować i prać, a technologia X-Mart Dry — miękka w dotyku i specjalnie przygotowana tkanina, która pomaga zachować chłód, suchość i wygodę, zapewniając szybkość schnięcia dwa razy szybciej niż normalna bawełna.
POCZUJ CICHA
- Wzdłuż konstrukcji Aero, wizjer redukuje znaczną ilość szumu wiatru, umożliwiając dobry przepływ powietrza na twarzy. Kompleksowa koncepcja izolacji akustycznej X.R3R obejmuje generatory Vortex w obszarze podbródka, aby zmniejszyć opór aerodynamiczny i unoszenie oraz podwójny gumowy profil uszczelniający wokół wizjera, skonfigurowany w celu poprawy izolacji akustycznej.
ANTYWIBRACYJNA PŁYTA WIZJERA
- Specjalne gumowe osłony antywibracyjne są zaprojektowane do pochłaniania i równomiernego rozprowadzania wibracji do poziomu nominalnego. Doskonale nadają się do zmniejszania poziomu hałasu i eliminowania przenoszenia drgań na sąsiednie struktury wizjera.
SYSTEM ODRZUCANIA WIZJERA
- System osłony przeciwodrzutowej ze sprężynowymi płytami bocznymi podstawy automatycznie dostosowuje się i odciąga osłonę do dwuwargowego zgrubienia okiennego, zapewniając doskonałą szczelność.
SYSTEM PODWÓJNEGO ZAMKA
- System podwójnej blokady wizjera zapobiega niespodziewanemu nagłemu otwarciu osłony wizjera i można go łatwo otworzyć w rękawiczkach.
NIE KRĘPUJ SIĘ
- Wizja może podejmować lepsze i szybsze decyzje na torze. To jest powód, dla którego opracowaliśmy X-Sensus Vision, naszą filozofię stojącą za portem ocznym we wszystkich naszych hełmach, która zapewnia zarówno Focused Vision, jak i Peripheral Vision – z kątami otwarcia 15% większymi od standardowych wymagań. Co ważniejsze, utrzymuje umysł i ciało wolne od przeszkadzania w osiągnięciu celu wyścigowego!
OCZY NA NAGRODZIE
- Dwuwymiarowy wizjer o kształcie poziomym 225º i pionowym polu widzenia 85º, wykonany z nietłukącego PC Lexan, klasy optycznej I i odpornej na zarysowania, jest przygotowany do aplikacji odrywanych.
SPECJALNIE ZAPROJEKTOWANE WYŚCIGOWE WNĘTRZE
- Modułowa wyściółka wewnętrzna XR3R to unikalne podejście do szybkiego komfortu i stabilności, umożliwiające indywidualną regulację centralnej wyściółki i poduszek policzkowych, dla idealnego dopasowania do większości kształtów głowy.
- Wszystkie części wewnętrzne, w tym gruby wałek na szyję, są zdejmowane, przyjazne dla skóry (właściwości antyalergiczne i antybakteryjne) i bez szwów w wrażliwych miejscach.
CZUĆ SIĘ KOMFORTOWO
- Wykorzystując adaptacyjny system dopasowania korony X.R3R, podkładka koronowa może przesuwać się do przodu i do tyłu, zgodnie z preferencjami zawodnika, co do równego dopasowania 360, eliminując punkty nacisku dla maksymalnego komfortu i ochrony - do 6 poziomów regulacji.
FINE-TUNE PODKŁADKI NA POLICZKI
- Poduszki policzkowe X.R3R zostały zaprojektowane ze specjalną wewnętrzną kieszenią, która działa jako system adaptacyjny, który można precyzyjnie dostosować do preferencji zawodnika.
- W szybki i łatwy sposób system ten pozwala na dodanie różnych grubości pianek, aby uzyskać ciaśniejsze dopasowanie w okolicy policzków, co zapewnia bardziej zrównoważony, bezpieczny i zwrotny kask na torze.
- Aby jeszcze bardziej ułatwić jest to odwracalne, więc poduszki policzkowe można zawsze przywrócić do początkowej konfiguracji.
RADZIĆ SOBIE Z UPAŁEM
- Innowacyjne kubełki powietrzne oferują niezrównany poziom wentylacji i komfortu wnętrza. Wkładka koronowa X.R3R jest wszyta specjalną siatką zębodołową, która tworzy komorę świeżego powietrza pomiędzy wkładką EPS a wyściółką. Stopniowo uwalniając i rozprowadzając świeże powietrze wokół całego konturu głowy, zapewnia dłuższe uczucie chłodzenia przy kontrolowanej temperaturze i wilgotności względnej.
CZUĆ SIĘ BEZPIECZNIE
- System wkładek EPS Multi-Density w modelu X.R3R został zaprojektowany, aby umożliwić nieograniczony przepływ powietrza chłodzącego przez tunele utworzone w 5 różnych strefach o różnej gęstości, aby zapewnić maksymalną ochronę przed uderzeniami w kluczowych obszarach wokół głowy rowerzysty.
FIM RACING HOMOLOGOWANE
- Witamy w nowej erze bezpieczeństwa. X.R3R jest wyposażony w nową homologację ECE 22-06, która obejmuje nowe testy przeprowadzane przy większej prędkości, z większą liczbą miejsc zderzenia i lepszą zdolnością pochłaniania uderzeń oraz dodatkowymi wymaganiami dotyczącymi funkcji, takich jak chowane elementy podbródka i wizjery.
- Wersja z homologacją FIM jest również dostępna do rywalizacji na poziomie międzynarodowym, w tym MotoGP – identyfikowana przez etykietę FIM FRHPhe-01 przyszytą do paska pod brodą wraz z homologacją drogową.
PASEK AWARYJNY V2
- Wbudowany w każdą poduszkę policzkową Emergency Strap System V2 umożliwia łatwy i delikatny dostęp do głowy rannego rowerzysty przez przeszkolony personel medyczny.
SYSTEM X-LOCK
- Cała kolekcja X.R3R jest wyposażona w standardowy pierścień MotoGP Double D-ring i przycisk magnetyczny X-LOCK, aby ułatwić ostateczne zapięcie.
ZDEJMOWANA POKRYWA NA PRĘDKĘ
- Osłony paska podbródkowego są zdejmowane i można je prać dla większej łatwości i czyszczenia po bardziej ekstremalnych wypadkach na torze wyścigowym.
3 ROZMIARY POWŁOKI
- X.R3R jest dostępny w 3 rozmiarach skorupy i 3 wyściółce EPS, aby zapewnić doskonałe dopasowanie i komfort.
CECHY:
- X-MATRIX 2 Shell (wielosiowe włókno szklane, organiczne włókna 3D, specjalne)
włókna aramidowe i wzmocnienie węglowe) - Homologacja: ECE/22-06, DOT FMVSS 218 i NBR-7471:2001
- Niezniszczalna tarcza PC Lexan przezroczysta z systemem bezpieczeństwa z podwójną blokadą
- System szybkiego zwalniania Visor Recoil
- Podwójny gumowy profil uszczelniający wokół daszka
- Gumowe osłony antywibracyjne
- Daszek z zagłębieniem na Pinlock
- Płaski daszek przygotowany do użycia odrywanej
- Panoramiczny port oka
- Podwójna klamra D-Ring z magnetycznym przyciskiem X-Lock
- Zdejmowane osłony paska podbródkowego
- Noktowizor – reflektory
- Tkaniny X.MART DRY
- Miękka, antypotna i antyalergiczna wyściółka z tkaniny
- Adaptacyjny system dopasowania korony, zdejmowany i zmywalny
- Podkładki policzkowe z adaptacyjnymi rozmiarami
- Poduszki policzkowe z systemem paska ratunkowego
- Korek przeciwwiatrowy podbródka
- Powłoka aerodynamiczna
- Koncepcja spoilera wyścigowego
- Przedłużenie tylnego spojlera
- Aerodynamiczne wykończenie
- System dynamiki powietrza - 6 wlotów i 4 wyloty nawiewów
- Komora chłodząca Air Cumbs
- System wentylacji z szybkim przepływem podbródka
- Zdejmowana osłona oddechu
Aby wyświetlić bardziej szczegółowy opis, przełącz tę stronę na język angielski.