To jest automatyczne tłumaczenie wygenerowane przez software:
Bezkompromisowo sportowy, z imponującym designem i najnowocześniejszą technologią przejętą z nowoczesnych sportów motorowych. Nowy X.R3R jest stworzony z myślą o najbardziej wymagających warunkach i emocjach na torze wyścigowym. ZWYCIĘZCA.
POCZUJ SIĘ SZYBKO
- W wyścigach motocyklowych prędkość jest kluczem, a aerodynamika odgrywa kluczową rolę, ponieważ dodatkowy kilometr na godzinę może oznaczać różnicę między wygraną a porażką.
- Zoptymalizowana aerodynamicznie lekka konstrukcja skorupy X.R3R nie tylko zmniejsza opór powietrza, ale także optymalizuje przepływ masowy powietrza w celu chłodzenia wnętrza.
ZNACZENIE WIRTUALNEGO PRZED RZECZYWISTYM
- Włożono wiele wysiłku w poprawę wydajności aerodynamicznej skorupy, wizjera, spojlerów i otworów wentylacyjnych X.R3R.
- Potrzeba dobrego projektowania w zakresie aerodynamiki wymaga projektu tunelu aerodynamicznego. Testowanie rozpoczyna się jednak wirtualnie na komputerze PC, od wirtualnej analizy CFD (Computational Fluid Dynamics), która pozwala na podejmowanie lepszych i bardziej świadomych decyzji. Wyniki te są następnie potwierdzane testami w tunelu aerodynamicznym, w skali 1:1 na motocyklu oraz testami drogowymi, które potwierdzają właściwości aerodynamiczne kasku pod różnymi kątami i pozycjami jazdy.
WYDAJNOŚĆ / WYDAJNOŚĆ
- Aerodynamiczny kask, który koncentruje się na prędkości, poprawia wentylację i dodaje szereg funkcji bezpieczeństwa.
- Każdy szczegół konstrukcji zewnętrznej skorupy i komponentów zewnętrznych został zaprojektowany tak, aby zmniejszyć ciśnienie oporu i zapewnić maksymalną wydajność.
- Jednocześnie zmniejsza się opór powietrza i optymalizuje się przepływ masowy powietrza chłodzącego wnętrze. Powietrze jest specjalnie kierowane przez wir górny i boczny do tyłu, gdzie zwiększa wydajność nowej koncepcji spojlera wyścigowego.
PRZEDŁUŻENIE TYLNEGO SPOILERA
- Aby poprawić stabilność przy dużych prędkościach, można dodać półprzezroczyste przedłużenie spojlera w stylu wyścigowym.
- Przykręcane, to dodatkowe przedłużenie tylnego spojlera stanowi odrywalną konstrukcję zapewniającą maksymalne standardy bezpieczeństwa.
POCZUJ SIĘ LEKKO
- Zaprojektowany dla elitarnych motocyklistów i motocyklistów dbających o wagę, nowy karbon X-PRO z tkaniną węglową 3K jest o 10% lżejszy niż inne powłoki węglowe i zapewnia wyższą sztywność i najwyższą wytrzymałość.
- Wysoka zawartość włókien (≥ 60%) maksymalizuje właściwości mechaniczne powłoki kompozytowej, podczas gdy rozkład włókien gwarantuje jednolitą wytrzymałość we wszystkich kierunkach wraz z wyjątkowym wyglądem.
- Wszystko, czego można oczekiwać od jednej z najbardziej zaawansowanych technologii kasków z włókna węglowego w historii.
0-160 KM/H = 0 GR
- Złożona koncepcja aerodynamiczna X.R3R została zaprojektowana tak, aby zmaksymalizować jego osiągi, przy masie dynamicznej 0 przy 160 km/h.
POCZUJ SIĘ ŚWIEŻO
- Na torze ostatnią rzeczą, o którą chcesz się martwić, jest upał na głowie. Testy Aero wykazały doskonały system wentylacji X.R3R zapewniający przepływ powietrza przez kask od przodu do tyłu.
- Wyposażony w sześć wlotów powietrza i cztery wyloty powietrza do wentylacji - możesz mieć pełną kontrolę nad ilością przepływu powietrza przepuszczanego przez kask, aby utrzymać głowę tak chłodną, jak to tylko możliwe, pod presją jazdy na torze.
SYSTEM WENTYLACJI PRĘDKOŚCI PODBRODU
- Wydłużony kształt otworu wentylacyjnego podbródka pomaga w zasysaniu większej ilości powietrza wyścigowego, a skuteczny system kanałów rozprowadza świeże powietrze przez wizjer i obszar twarzy.
- W dolnej części znajduje się również dodatkowy wlot, wykonany z gumy antywibracyjnej, który można łatwo otwierać i zamykać za pomocą przełącznika znajdującego się od wewnątrz.
SUCHA TKANINA X-MART
- Wszystkie części wyściółki, w tym rolka pod szyją, można wyjmować i prać. Dzięki technologii X-Mart Dry – miękkiej w dotyku tkaninie o specjalnej obróbce, która pomaga zachować chłód, suchość i wygodę, szybkość schnięcia jest dwukrotnie większa niż w przypadku zwykłej bawełny.
Poczuj się cicho
- Wizjer o konstrukcji Aero zmniejsza znaczną ilość szumu wiatru, umożliwiając dobry przepływ powietrza nad twarzą.
- Kompleksowa koncepcja izolacji akustycznej X.R3R obejmuje generatory wirów w obszarze podbródka, aby zmniejszyć opór aerodynamiczny i siłę nośną oraz podwójny gumowy profil uszczelniający wokół wizjera, skonfigurowany w celu poprawy izolacji akustycznej.
GUMOWA PŁYTA ANTYWIBRACYJNA Wizjer
- Specjalne gumowe osłony antywibracyjne zostały zaprojektowane tak, aby pochłaniać i równomiernie rozprowadzać wibracje do poziomów nominalnych. Doskonale nadają się do redukcji poziomu hałasu i eliminacji przenoszenia wibracji na sąsiednie struktury wizjera.
SYSTEM ODRZUTU WIZORA
- System odrzutu wizjera ze sprężynowymi płytami bocznymi podstawy automatycznie reguluje i dociąga osłonę do dwuwargowej listwy okiennej, zapewniając doskonałą szczelność.
SYSTEM PODWÓJNEGO BLOKOWANIA
- System bezpieczeństwa podwójnej blokady wizjera zapobiega nieoczekiwanemu otwarciu osłony wizjera i można go łatwo otworzyć w rękawiczkach.
NIE KRĘPUJ SIĘ
Wizja może podejmować lepsze/szybsze decyzje na torze.
- Z tego powodu opracowaliśmy X-Sensus Vision, filozofię kryjącą się za otworem ocznym wszystkich hełmów, która zapewnia zarówno widzenie skupione, jak i widzenie peryferyjne – przy kącie otwarcia o 15% przekraczającym wymagania standardowe.
- Co ważniejsze, utrzymuje umysł i ciało wolne od przeszkód w osiągnięciu celu wyścigowego!
OCZY NA NAGRODZIE
- Charakteryzujący się polem poziomym 225° i polem widzenia pionowym 85°, wizjer o dwuwymiarowym kształcie, wykonany z nietłukącego się PC Lexanu, I klasy optycznej i odpornej na zarysowania, jest przygotowany do stosowania odrywania.
WIZJER PRZYGOTOWANY NA WSZYSTKIE WARUNKI.
- Inteligentne, lekkie wizjery Transitions automatycznie dopasowują się do idealnego odcienia w każdych warunkach oświetleniowych, pozostając przejrzyste w nocy i zadymione po wystawieniu na działanie silnego światła, zapewniając bezpieczną i wygodną jazdę w nocy lub o każdej porze dnia.
Dostępne jako wyposażenie opcjonalne.
WNĘTRZE WYŚCIGOWE ZAPROJEKTOWANE DO CELU
- Modułowa wyściółka wewnętrzna XR3R to unikalne podejście do komfortu i stabilności przy dużych prędkościach, umożliwiające indywidualne dopasowanie środkowej wyściółki i poduszek policzkowych, w celu idealnego dopasowania do większości kształtów głowy.
- Wszystkie części wewnętrzne, łącznie z grubą rolką pod szyją, są wyjmowane, przyjazne dla skóry (właściwości antyalergiczne i antybakteryjne) i pozbawione szwów w wrażliwych obszarach.
WYGŁADZAJĄCE PODKŁADKI NA POLICZKI
- Poduszki policzkowe X.R3R zostały zaprojektowane ze specjalną kieszenią wewnętrzną, która działa jako system adaptacyjny, który można dostosować do preferencji zawodnika.
- System ten pozwala w szybki i łatwy sposób dodawać pianki o różnej grubości, aby uzyskać lepsze dopasowanie w okolicy policzków, co skutkuje bardziej zrównoważonym, bezpiecznym i zwinnym kaskiem na torze.
- Aby jeszcze bardziej ułatwić, jest on odwracalny, dzięki czemu poduszki policzkowe można zawsze przywrócić do pierwotnej konfiguracji.
POKONAĆ UPAŁ
- Innowacyjne Cumby Air zapewniają niezrównany poziom wentylacji wnętrza i komfortu. Poduszka koronowa X.R3R jest uszyta ze specjalnej siateczki zębodołowej, która tworzy komorę świeżego powietrza pomiędzy wyściółką EPS a wyściółką.
- Stopniowe uwalnianie i rozprowadzanie świeżego powietrza wokół całego konturu głowy zapewnia dłuższe uczucie chłodzenia przy kontrolowanej temperaturze i wilgotności względnej.
CZUĆ SIĘ BEZPIECZNIE
- System wyściółki EPS Multi-Density w X.R3R został zaprojektowany tak, aby umożliwić swobodny przepływ chłodzącego powietrza przez tunele utworzone w 5 różnych strefach o różnej gęstości, co zapewnia maksymalną ochronę przed uderzeniami w kluczowych obszarach wokół głowy jeźdźca.
HOMOLOGOWANY ECE 22-06
Witamy w nowej erze bezpieczeństwa.
- X.R3R posiada homologację ECE 22-06, która obejmuje nowe testy przeprowadzane przy większej prędkości, z większą liczbą miejsc uderzenia i lepszą zdolnością pochłaniania uderzeń, a także dodatkowymi wymaganiami dotyczącymi takich funkcji, jak chowane części podbródka i daszki.
- X.R3R zostanie także zgłoszony do Programu Homologacji FIM Racing wymaganego do startowania na poziomie międzynarodowym, w tym w MotoGP – na rok 2022.
PASEK AWARYJNY V2
- Wbudowany w każdą poduszkę policzkową system paska awaryjnego V2 umożliwia przeszkolonemu personelowi medycznemu łatwy i delikatny dostęp do głowy rannego jeźdźca.
SYSTEM X-LOCK
- Cała kolekcja X.R3R jest wyposażona w standardowy podwójny pierścień D-ring MotoGP i przycisk magnetyczny X-LOCK, aby ułatwić ostateczne zapięcie.
ZDEJMOWANA POKRYWA PASKA PODBRODNEGO
- Pokrowce na paski podbródkowe można zdejmować i prać, co ułatwia czyszczenie po bardziej ekstremalnych wtargnięciach na tor wyścigowy.
Aby wyświetlić bardziej szczegółowy opis, przełącz tę stronę na język angielski.