Kod produktu: PEAK | ID: 241677
To jest automatyczne tłumaczenie wygenerowane przez software:
Peak to nowy polifoniczny syntezator Novation. Jest to ośmiogłosowa konstrukcja analogowo-hybrydowa z 24 oscylatorami, filtrem wielomodowym, zniekształceniem analogowym i trzema dyskretnymi efektami cyfrowymi. Ale pod tymi nagłówkami, Novation dołożyła wszelkich starań, aby wprowadzić innowacje zarówno w technologii cyfrowej, jak i analogowej. W tym podglądzie chcemy pokazać trochę więcej o tym, co dzieje się pod maską; co sprawia, że Peak robi to, co robi i jak. Przeanalizujemy nową technologię opracowaną specjalnie dla Peaka i podkreślimy punkt, w którym łączy się sygnał analogowy i cyfrowy. Funkcja Central to Peak wykorzystuje zaawansowany procesor o nazwie Field Programmable Gate Array (FPGA). W przeciwieństwie do tradycyjnych układów DSP, które często muszą pracować w parach lub quadach, FPGA jest pojedynczym procesorem, na którym może działać wiele funkcji - od oscylatorów po matrycę modulacji. Kluczową korzyścią dla FPGA jest to, że działa on o wiele szybciej niż technologia oparta na technologii DSP, a to ma bezpośredni wpływ na czystość dźwięku. Każdy z ośmiu głosów Peaka ma niezależny oversampling przetwornik cyfrowo-analogowy (DAC). DAC-y są oversamplingiem o częstotliwości powyżej 24 MHz (24 miliony razy na sekundę), wykorzystując prosty filtr RC (rezystor-kondensator) na wyjściu w domenie analogowej. Sama w sobie nie jest to nowa technologia, ale ich integracja w FPGA pozwoliła na rozszerzenie ich konstrukcji w celu umożliwienia optymalnej syntezy przebiegów. Ponieważ inne wirtualne syntezatory używają dyskretnych układów DAC "z półki", które są ograniczone do pracy z częstotliwością próbkowania 48 kHz lub 96 kHz, często mają problemy z aliasingiem, szczególnie podczas syntezy wyższych częstotliwości. Zdolność Peaka do generowania fal o częstotliwości oversampling - do 512 razy większej od tradycyjnej - zapewnia, że przebiegi Peak są czyste na wszystkich częstotliwościach, wolne od artefaktów cyfrowych, bez względu na to, jak agresywnie modulowany jest ton.
Typ
Desktop Synthesizer
Aftertouch
LFO
Envelope
ADSR
Oscylatory
Modulacja
Arpeggiator
Ilość brzmień
512
Liczba ustawień Preset
Interfejs MIDI
Bluetooth
Bi-Amp
Rodzaj klawiatury
Touch Sensitive with Aftertouch
Polifonia
Pokrętło pitch bend
Nie
Nośnik danych
Kolor
Wyjście słuchawkowe
Wejścia
Wejścia pedałów
USB MIDI
USB to Device
USB to Host
Filtr
Tak
Sekwencer
Nie
Zasilacz w zestawie
Szerokość (cm)
46,4
Wysokość (cm)
7,5
Głębokość (cm)
23,3
Waga netto (kg)
4,9
Kraj pochodzenia
Chiny
Na podstawie liczby recenzji: 5
Wszystkie recenzje pochodzą od zweryfikowanych klientów, którzy w przeszłości kupili u nas produkt.