To jest automatyczne tłumaczenie wygenerowane przez software:
Materiały pomocnicze zostały zaprojektowane tak, aby zapewnić Państwu szereg opcji i możliwości, umożliwiając przygotowanie podłoża, modyfikację właściwości farb olejnych i uzyskanie nienagannego wykończenia przy jednoczesnym zachowaniu trwałości Państwa prac.
- Jedną z zalet pomocniczych środków olejowych Pebeo jest ich zdolność do przygotowania powierzchni przed nałożeniem kolorów. Niezależnie od tego, czy chcesz poprawić przyczepność, wygładzić powierzchnię lub stworzyć efekty teksturowane, te środki pomocnicze pozwalają uzyskać solidną bazę dostosowaną do Twoich potrzeb artystycznych.
- Środki pomocnicze do olejów Pebeo dają również możliwość modyfikowania właściwości kolorów olejnych. Niezależnie od tego, czy chcesz zwiększyć przejrzystość, przyspieszyć czas schnięcia, dodać połysku lub stworzyć efekty specjalne, te środki pomocnicze są po to, aby dać Ci całkowitą kontrolę nad paletą kolorów.
- Te produkty są specjalnie opracowane, aby zapewnić optymalną ochronę i trwałość Twoim kreacjom. Niezależnie od tego, czy szukasz matowego, satynowego czy błyszczącego wykończenia, te środki pomocnicze pozwalają uzyskać profesjonalne i długotrwałe rezultaty.
- Pomocnicze środki olejne Pebeo obejmują również media impasto, idealne do tworzenia efektów reliefowych i teksturowych w obrazach olejnych. Możesz bawić się grubościami, impasto i odcieniami, aby dodać wymiar i głębię swojej pracy.
Sposób użycia:
- Esencja terpentynowa rektyfikowana
- Pochodzenie: Otrzymywany z żywicy niektórych drzew sosnowych.
- Wygląd matowy, mniej niż olejek eteryczny naftowy.
- Stosowany do rozcieńczania początkowych warstw kolorów. Trzymać zamknięty i z dala od światła.
- Bezwonny rozpuszczalnik mineralny
- Pochodzenie: Destylowany z ropy naftowej.
- Wygląd matowy, mniej niż olejek eteryczny naftowy.
- Słaby zapach, zastosowanie podobne do terpentyny.
- Olejek eteryczny z ropy naftowej
- Pochodzenie: Z destylacji ropy naftowej.
- Efekt matowy, odparowuje wolniej niż terpentyna.
- Umożliwia dłuższą pracę z pastami.
- Olej lniany rafinowany
- Pochodzenie: Pozyskiwany z nasion lnu.
- Przejrzysty, lekko kwaśny, żółty w ciemności.
- Rozrzedza farbę, zwiększa połysk, szybko utwardza się.
- Olej makowy klarowany
- Pochodzenie: Otrzymuje się go z nasion czarnego maku.
- Jaśniejsze od siemienia lnianego, mniej wysuszające, prawie nie żółknące.
- Stosowany do jasnych kolorów, po wyschnięciu wzmacnia połysk.
- Bezbarwne medium malarskie
- Składa się z żywicy akrylowej i oleju makowego.
- Nie żółknie, zwiększa jasność i przejrzystość.
- Służy do tworzenia głębokich, świetlistych szkliw.
- Medium żelowe Fragonard
- Składa się z żywic alkidowych, akrylowych i wosku poliamidowego.
- Błyszczący i przezroczysty, wzmacnia przyczepność.
- Przyspiesza suszenie, idealny do wierzchnich warstw.
- Bezbarwny środek malarski XL
- Na bazie żywicy alkidowej, dobra odporność na żółknięcie.
- Rozcieńcza kolor bez rozcieńczania, nadaje satynowe wykończenie.
- Średni florencki
- Składa się z żywic alkidowych, akrylowych i wosków koloidalnych.
- Satynowe i transparentne, stosowane do szkliwienia.
- Średnio holenderski
- Składa się z żywic alkidowych i akrylowych.
- Błyszczący i przezroczysty, schnie przez utlenianie.
- Stosowany do gęstych, treściwych past i precyzyjnego wykonania.
- Żel strukturalny
- Na bazie żywicy alkidowej, oleju schnącego i uwodnionego krzemianu glinu.
- Przezroczysty, ekonomiczny, pozwala na uzyskanie czystej, elastycznej pasty.
- Średnio-impasto
- Składa się z żywicy poliuretanowej, uwodnionego krzemianu glinu i wosku pszczelego.
- Gęsta, nieprzezroczysta pasta, szybko wysychająca.
- Stosowany do grubych warstw i tworzenia reliefów, może matowić kolory.