Wybierz kraj dostawy przesyłki

Sprzedaż zakończona

Presonus StudioLive RML32AI

Sprzedaż zakończona

Presonus StudioLive RML32AI

Mikser z serii StudioLive AI, przeznaczone są do montażu w skrzyni rack. Wszystkie wejścia i wyjścia znajdziemy w obudowie. Mikserem natomiast będziemy mogli sterować zdalnie za pomocą oprogramowania Surface UC, które jest dostępne dla komputerów Mac/PC i tabletu iPad. RM32AI o wysokości 4U oferuje 32 wejścia XLR (XMAX™) i 16 wyjść liniowych....
Przeczytaj więcej
Sprzedaż zakończona
Ten produkt nie jest produkowany lub nie jest częścią aktualnej oferty.

Kod produktu: STUDIOLIVE-RML32AI | ID: 232484

Presonus StudioLive RML32AI

Mikser z serii StudioLive AI, przeznaczone są do montażu w skrzyni rack. Wszystkie wejścia i wyjścia znajdziemy w obudowie. Mikserem natomiast będziemy mogli sterować zdalnie za pomocą oprogramowania Surface UC, które jest dostępne dla komputerów Mac/PC i tabletu iPad. RM32AI o wysokości 4U oferuje 32 wejścia XLR (XMAX™) i 16 wyjść liniowych. Liczba kanałów wewnętrznych i szyn sumujących jest identyczna jak w przypadku 16-kanałowego miksera. Podobnie jest również z parametrem interfejsu audio.

Seria mikserów StudioLive RM wyposażona w technologię  Active Integration wspiera bezpośrednie połączenie urządzeń z oprogramowaniem Capture z funkcją Virtual Soundcheck przez sieć Wi-Fi i Ethernet. Mikser w wersji rack wyposażony został w tor sygnałowy Fat Channel, który oferuje m.in. 4-zakresowy parametryczny korektor, kompresor, bramkę i limiter. Na panelu przednim mikseru umieszczone zostały diody informujące o statusie wejść, wejście Tape zrealizowane na RCA, wyjście słuchawkowe z kontrolą głośności, przyciski wyboru źródła oraz ich błyskawicznego wyciszenia, port USB-A, do którego możemy podłączyć adapter Wi-Fi będący częścią wyposażenia.

Z tyłu obudowy znajdziemy wyjścia audio na złączu DB25 i slot na karty rozszerzeń. Aktualnie dostępne miejsce wykorzystują dwa porty FireWire 800, Ethernet i cyfrowe wejście/wyjście (S/PDIF). Mikser akceptuje te same karty rozszerzeń, co miksery z serii StudioLive AI, czyli Dante i AVB. Wymiary 17.78 x 48,26 x 26,67 cm, waga 8,62 kg.

Microphone Preamp
Input Type 24 locking XLR Female, balanced; 8 combo locking XLR mic-¼” TRS line
Frequency Response to Direct Output (at unity gain) 20-40 kHz, ±0.5 dBu
Frequency Response to Main Output (at unity gain) 20-20 kHz, ±0.5 dBu
Input Impedance 1 kΩ
THD to Main Output (1 kHz at unity gain) 0.005%, +4 dBu, 20-20 kHz, unity gain, unwtd
S/N Ratio to Main Output (Ref = +4 dB, 20 kHz BW, unity gain, A-wtd) 94 dB
Common Mode Rejection Ratio (1 kHz at unity gain) 65 dB
Gain Control Range (±1 dB) 0 dB to +65 dB
Maximum Input Level (unity gain) +12 dBu
Phantom Power (±2 VDC) 48 VDC, switchable per channel

Line Inputs
Type ¼” TRS Female (via Combo), Balanced
Maximum Input Level (min. gain, 1 kHz@0.5% THD+N) + 18 dBu, ±0.5 dB
Frequency Response (A-D) 20 Hz to 20 kHz, ±0.2 dB
Dynamic Range (min. gain, A-wtd) > 114 dB
Dynamic Range (mid. gain, unwtd) > 105 dB
THD+N (1 kHz, -1 dBFS, A-wtd) < 0.005%
Input Impedance 10 kΩ
Tape Inputs
Type RCA Female, unbalanced (stereo pair)
Maximum Input Level +12 dBu

Main Outputs
Type XLR Male, balanced
Rated Output Level +24 dBu
Output Impedance 100Ω

Mix Outputs
Type XLR Male, balanced
Rated Output Level +24 dBu
Output Impedance 100Ω

Headphone Output
Type ¼” TRS Female, active stereo
Maximum Output 100 mW/ch. @ 60Ω load
Frequency Response 20 Hz – 20 kHz (± 0.5 dB)
THD+N 0.01%, 1 kHz, max gain, 20 Hz BW, unwtd
S/N Ratio 96 dB, 1 kHz, max gain, 20 Hz BW, unwtd

System Crosstalk
Input to Output -90 dB (Ref = +4 dBu, 1 kHz, unwtd)
Adjacent Channels -87 dB (Ref = +4 dBu, 1 kHz, unwtd)

Noise Gate / Expander
Threshold Range -84 dB to 0 dB
Attack Time 0.02s to 500 ms / 0.5 ms
Release Time 0.05s to 2s
Expander Attenuation Range 2:1 (fixed)
Noise Gate Attenuation Range -84 to 0 dB
Key Filter 2nd-order, resonant bypass; Q=0.7
Key Listen Off, 40 Hz to 16 kHz

Compressor
Threshold Range -56 dB to 0 dB
Ratio 1:1 to 14:1
Attack Time 0.2 ms to 150 ms
Release Time 40 ms to 1,000 ms
Auto Attack and Release Attack = 10 ms, Release = 150 ms
Curve Types hard and soft knee

Limiter
Threshold -56 dB to 0 dB / -28 dBFS
Ratio ∞:1
Attack 20 ms
Hold 10 ms
Release 20 ms

Parametric EQ
Type 2nd-order shelving filter
Low (Lowpass or Bandpass) 36 to 465 Hz, ±15 dB
Low Mid (Bandpass) 90 Hz to 1.2 kHz, ±15 dB
High Mid (Bandpass) 380 Hz to 5 kHz, ±15 dB
High (Highpass or Bandpass) 1.4 kHz to 18 kHz, ±15 dB
Q (sweepable for each band) 0.1 to 4 / Low Q= 0.55, Hi Q=2.0

Graphic EQ
31-Band 1/3-Octave Controls Center frequencies (Hz): 20, 25, 32, 40, 50, 63, 80, 100, 125, 160, 200, 250, 320, 400, 500, 640, 800, 1k, 1.3k, 1.6k, 2k, 2.5k, 3.2k, 4k, 5k, 6.4k, 8k, 10k, 13k, 16k, 20k. Each band has a constant Q.
Gain/Attenuation ±15 dB

Digital Audio
ADC Dynamic Range 118 dB (A-wtd, 48 kHz)
DAC Dynamic Range 118 dB (A-wtd, 48 kHz)
FireWire S800, 800 Mb/s
S/PDIF Output RCA Female
Internal Processing 32-bit, floating point
Sampling Rate 44.1, 48, 88.2, 96 kHz
A/D/A Bit Depth 24
Reference Level for 0 dBFS +18 dBu

Clock
Type JetPLL™
Jitter <20 ps RMS (20 Hz - 20 kHz)
Jitter Attenuation >60 dB (1 ns in, 1 ps out)

Kraj

Kraj pochodzenia

Chiny