Wybierz kraj dostawy przesyłki

Przedłużona gwarancja

Nikt nie potrafi zagwarantować, że coś się nie zepsuje. Ale przecież ​​możesz dokupić dłuższy okres gwarancyjny, w czasie którego naprawimy lub wymienimy uszkodzony produkt.

Chroń swoje przyjemności

Dzięki usłudze „przedłużona gwarancja” będziesz dysponował dłuższym czasem, w którym twój produkt będzie objęty naszą ochroną gwarancyjną. Do standardowego okresu 24 miesięcy, podczas których gwarantujemy, że produkt będzie Ci służył w pełni i bez wad, możesz dodać dodatkowe lata.

Dla Twojego spokoju

Zależy nam na tym, aby Twojej radości nie mąciły zbędne zmartwienia. Przedłuż gwarancję o 1 rok lub 3 lata i jeszcze dłużej ciesz się nowymi rzeczami bez zmartwień.

Więcej informacji i szczegółów na temat przedłużonej gwarancji znajdziesz w naszych warunkach handlowych lub skontaktuj się z nami za pośrednictwem obsługi klienta.

Przykład nr. 1

  • Kupujesz gitarę za 3384 PLN.
  • Do niej dokupujesz dodatkową usługę Przedłużona gwarancja.
  • Na gitarze powstaje wada po okresie gwarancji.
  • Gitarę naprawimy Ci w Muzikerze, przy czym cena naprawy wyniesie 2131,92 PLN (63% ceny gitary).
  • Ponieważ masz wykupioną dodatkową usługę Przedłużona gwarancja, nie zapłacisz ani grosza.

Przykład nr. 2

  • Kupujesz kij golfowy o wartości 1120 PLN.
  • Do niego dokupujesz dodatkową usługę Przedłużona gwarancja.
  • Kij łamie się po okresie gwarancji.
  • Ponieważ masz wykupioną przedłużoną gwarancję, masz prawo do pokrycia kosztów naprawy w wysokości 694,40 PLN (62% początkowej ceny towaru).

Przykład nr. 3

  • Kupujesz hulajnogę za 4495 PLN.
  • Do niej dokupujesz dodatkową usługę Przedłużona gwarancja.
  • Hulajnoga psuje się po okresie gwarancji.
  • Ponieważ masz wykupioną przedłużoną gwarancję, pokryjemy koszty naprawy w wysokości 2652,05 PLN (59% ceny hulajnogi).

Jak to zrobić?

Najczęściej zadawane pytania


Co obejmuje rozszerzona gwarancja?
Na te same wady i usterki produktu, jak w przypadku standardowej gwarancji.

Czego nie obejmuje przedłużona gwarancja?
Materiałów eksploatacyjnych, towarów łatwo psujących się, towarów rozpakowanych, przetworzonych lub uszkodzonych lub w przypadku takich wad, które nie zostałyby uznane nawet w ramach standardowej gwarancji (na przykład: wady spowodowane niekwalifikowaną obsługą, uderzeniem pioruna, wirusami komputerowymi, niewłaściwą obsługą, zmianą oryginalnych części produktu itp.). Możliwość aktywacji przedłużonej gwarancji nie dotyczy każdego produktu znajdującego się w naszej ofercie.

Do czego masz prawo w przypadku reklamacji w okresie przedłużonej gwarancji?
Zapewniamy bezpłatną naprawę produktu. Jeżeli produkt ma nieodwracalną wadę i naprawa nie jest możliwa, umożliwimy Państwu zwrot towaru i zapłacimy wartość rezydualną towaru w formie vouchera finansowego na kolejny zakup. Wartość rezydualna to cena zakupu produktu pomniejszona o 1 % za każdy rozpoczęty miesiąc użytkowania. Termin rozpatrzenia reklamacji może być dłuższy niż 30 dni w przypadku bardziej wymagającej diagnostyki lub naprawy.

Czy osoba prawna (firma, organizacja) może również aktywować przedłużoną gwarancję?
Tak, może. Zgodnie z prawem osobie prawnej przysługuje jedynie skrócony 12-miesięczny standardowy okres gwarancji, który można przedłużyć o 1 lub 3 lata, uzyskując tym samym 2 lub nawet 4 lata całkowitego okresu gwarancji.

Chcę zwrócić towar. Czy sklep zwróci mi cenę zakupu aktywowanej przedłużonej gwarancji?
W przypadku zwrotu towaru również z aktywowaną usługą rozszerzonej gwarancji, zwrócimy pełną wartość zakupu: cena zakupu towaru + wysyłka + cena zakupu aktywowanej przedłużonej gwarancji.

Reklamuję towar w okresie gwarancji prawnej. Co dzieje się z przedłużoną gwarancją?
W przypadku zgłoszenia wady produktu w trakcie ustawowego okresu gwarancji (tj. jeśli przedłużona gwarancja jeszcze się nie zaczęła), a my naprawimy reklamowany towar, przedłużona gwarancja trwa normalnie.

Jeśli wymienimy produkt na nowy, przedłużona gwarancja będzie oczywiście obejmowała również ten nowy produkt.

Jeśli odstąpisz od umowy zgodnie z naszymi warunkami gwarancji w ramach reklamacji w trakcie 24 miesięcznej gwarancji ustawowej, zwrócimy Ci cenę zakupu produktu oraz cenę zakupu aktywowanej przedłużonej gwarancji.

Jak zgłosić reklamację?
Sposób zgłoszenia reklamacji jest bardzo prosty. Bez zbędnych formalności i telefonów. Wystarczy wypełnić kilka pól na naszej stronie. Tutaj znajdziesz krótki przewodnik.


MUZIKER SMILE

Członkom Muziker Smile udzielimy bezpłatnie 1 rok przedłużonej gwarancji.