Wybierz kraj dostawy przesyłki

Sprzedaż zakończona

Ridley Fenix Disc Shimano 105 RD-R7000-11-Speed 2x11 Venice Blue Metallic/Black Metallic/Empress Grey Metallic M Shimano Rower szosowy

5
Sprzedaż zakończona

Ridley Fenix Disc Shimano 105 RD-R7000-11-Speed 2x11 Venice Blue Metallic/Black Metallic/Empress Grey Metallic M Shimano Rower szosowy

5
Szukasz roweru wytrzymałościowego o wysokich osiągach, ale za niższą cenę? Poznaj Fenix ​​Disc: tańszy brat Fenix ​​​​SLiC. Na tym wszechstronnym rowerze szosowym poradzisz sobie ze wszystkim: od stromych podjazdów i długich zjazdów po wymagający...
Sprzedaż zakończona
Ten produkt nie jest produkowany lub nie jest częścią aktualnej oferty. Zalecamy wybranie alternatywnego produktu.
Wybierz alternatywę (4)
Rower szosowy Ridley Fenix Disc Shimano 105 RD-R7000-11-Speed 2x11 Venice Blue Metallic/Black Metallic/Empress Grey Metallic M Shimano Rower szosowy

Ridley Fenix Disc Shimano 105 RD-R7000-11-Speed 2x11 Venice Blue Metallic/Black Metallic/Empress Grey Metallic M Shimano Rower szosowy

Wybierz alternatywę (4)

Kod produktu: SBIFENRID063 | ID: 1118247

Ridley Fenix Disc Shimano 105 RD-R7000-11-Speed 2x11 Venice Blue Metallic/Black Metallic/Empress Grey Metallic M Shimano Rower szosowy

To jest automatyczne tłumaczenie wygenerowane przez software:

Szukasz roweru wytrzymałościowego o wysokich osiągach, ale za niższą cenę?

  • Poznaj Fenix ​​Disc: tańszy brat Fenix ​​​​SLiC. Na tym wszechstronnym rowerze szosowym poradzisz sobie ze wszystkim: od stromych podjazdów i długich zjazdów po wymagający bruk.
  • Fenix ​​Disc ma podobną jakość jazdy i właściwości jak Fenix ​​​​SLiC. Rama ma wewnętrzne prowadzenie linek, co zapewnia schludny wygląd, ma tę samą rurę dolną w kształcie rombu, która zapewnia dodatkową sztywność i trwałość, a także ma tę samą geometrię.
  • Podczas opracowywania Fenix ​​Disc postanowiliśmy skupić się na utrzymaniu niskiej ceny detalicznej, zachowując jednocześnie sztywność i komfort jazdy Fenix ​​SLiC na poziomie elitarnym, stosując inne komponenty i inną technologię włókna węglowego. Dzięki zmodyfikowanemu układowi karbonu rama Fenix ​​Disc jest tylko o 120 gramów cięższa od ramy Fenix ​​SLiC.

Technologie

Komfortowe wsporniki siodełka

  • Tył roweru ma kluczowe znaczenie zarówno dla zwiększenia komfortu, jak i maksymalizacji przeniesienia mocy.
  • Dla większego komfortu wsporniki siodełka są połączone niżej z rurą podsiodłową. Dzięki dolnemu punktowi styku zarówno rura podsiodłowa, jak i sztyca mogą skuteczniej filtrować wibracje. Ponadto wsporniki siodełka mogą zapewnić większą elastyczność w pionie. Wszystko to skutkuje bardziej komfortową jazdą na rowerze.
  • Jeśli chodzi o zwycięskie waty, kształt wsporników siodełka jest owalny, a najszerszy bok znajduje się na osi poziomej. Jest to klucz do maksymalizacji przeniesienia mocy. Układając ten szeroki bok poziomo, każdy wyprodukowany wat zamienia się na prędkość, bez utraty mocy w drodze do tylnego koła.

Ridley Essential Carbon

  • Producentem węgla jest światowy lider rynku: Toray. Japoński producent jest liderem w każdym aspekcie rozwoju technologii carbon i dostawcą absolutnie czołowych światowych marek w wielu branżach.
  • W serii Essential używamy dwóch rodzajów węgla: 24T i 30T. Seria Elite idzie jednak o krok dalej i wykorzystuje również węgiel 50T i 60T. Dodając te dwa rodzaje węgla, w połączeniu z dużym wysiłkiem, możemy uzyskać wyjątkowo niską wagę bez uszczerbku dla komfortu i sztywności.
  • Seria Essential bezpośrednio czerpie korzyści z wiedzy o układzie węgla zdobytej podczas tworzenia serii Elite. Oznacza to, że seria Essential osiąga ten sam poziom sztywności i komfortu, aczkolwiek jest nieco cięższa ze względu na zastosowanie tylko 24T i 30T, które wymagają większej liczby warstw w porównaniu do 50T i 60T, aby osiągnąć pożądaną sztywność.

Wężyki Fenixa

  • Fenix ​​​​ma unikalny profil tuby. Kiedy przetniesz ramę wzdłuż na pół, zobaczysz wyraźną różnicę pomiędzy „komfortem” a „sztywnością”.
  • Ponadwymiarowe stery zapewniają dodatkową sztywność i stabilność, które są natychmiast odczuwalne podczas przyspieszania lub podczas precyzyjnego prowadzenia. Masywna rura dolna zwiększa sztywność, jednocześnie zwiększając siłę. Suport BB86 i asymetryczny dolny widelec zapewniają maksymalne przeniesienie mocy.
  • Lekko zakrzywiona górna rura staje się węższa i zaokrąglona w miarę zbliżania się do rury podsiodłowej. Podobnie jak resor piórowy pomaga absorbować nierówności na drodze. Sztyca podsiodłowa o średnicy 27,2 mm filtruje wibracje, a wąskie, owalne wsporniki siodełka zapewniają idealną równowagę pomiędzy sztywnością i komfortem.

Sterowanie F

  • Linki umieszczone z przodu roweru mają duży wpływ na jego właściwości aerodynamiczne. Z drugiej strony, pozbycie się linek z przodu zapewnia przewagę aerodynamiczną sięgającą aż 10 do 14%, w zależności od roweru.
  • Właśnie dlatego dział badawczo-rozwojowy poświęcił wiele czasu i wysiłku na opracowanie rury sterowej w kształcie litery D, która integruje wszystkie kable przednie.
  • Dzięki tej unikalnie ukształtowanej rurze sterowej wszystkie kable można poprowadzić przez kierownicę i mostek, wzdłuż płaskiej przedniej części rury sterowej i w dół do ramy. Tutaj kable są całkowicie ukryte przed wiatrem i okiem, dzięki czemu masz schludnie wyglądający rower, który wygrywa Twoją prędkość.

Parametry i specyfikacje

Zastosowanie

Rodzaj roweru

Road


Rozmiar

Rozmiar roweru

M


Funkcje

Właściwości

Przerzutka tylna

Liczba biegów

Kolor według producenta

Venice Blue Metallic/Black Metallic/Empress Grey Metallic

Marka grupy komponentów

Typ hamulca

Przerzutka przednia

Felgi

Rok modelowy

2023


Rama

Rama

Fenix 24T UD Carbon, Diamond Shape Tubing, TA 12x142mm


Materiał

Materiał


Akcesoria

Grupa komponentów

Shimano 105


Rozmiary i waga

Średnica koł


Kraj

Zaprojektowany w

Kraj pochodzenia

Belgia


Zalecane akcesoria

Opinie

5 / 5

Na podstawie liczby recenzji: 1

5 1
4 0
3 0
2 0
1 0

Wszystkie recenzje pochodzą od zweryfikowanych klientów, którzy w przeszłości kupili u nas produkt.

R

Radko I.

sk Flaga

Słowacja

19.08.2024

Bike splnil moje ocakavania. Myslel som si, ze karbon je vymysel, ale je to uplne ine jazdenie ako s hlinikovovym ramom. Takze sa tesim a uzivam si ho.

Rower spełnił moje oczekiwania. Myślałem, że karbon to oszustwo, ale to zupełnie inna jazda niż z aluminiową ramą. Czekam więc z niecierpliwością i cieszę się tym.

Automatyczne tłumaczenie

Ta recenzja nie może być przetłumaczona.