Kod produktu: UA-1010 | ID: 207035
Z dziesięcioma wejściami i dziesięcioma wyjściami, ośmioma przedwzmacniaczami VS PREAMP i świetną jakością audio 24-bit/192 kHz, OCTA-CAPTURE wyznacza nowy standard w przenośnych interfejsach audio opartych na protokole USB 2.0. Zaprojektowany z myślą o produkcji na wysokim poziomie łączy najlepsze elementy, wysoką jakość inżynierii Roland, a także własnościową technologię budowy przedwzmacniaczy i cyfrowego transferu sygnałów. Z kompaktową budową i nieskazitelną jakością dźwięku, OCTA-CAPTURE jest nie tylko perfekcyjnym interfejsem dla wielokanałowego studia opartego na komputerze, ale także świetnym rozwiązaniem rozszerzającym ilość wejść i wyjść w V-STUDIO 700 oraz V-STUDIO 100. OCTA-CAPTURE to interfejs audio następnej generacji, w którym jakość i wydajność znacznie wybiegają ponad cenę i rozmiar.
• Osiem wbudowanych przedwzmacniaczy mikrofonowych klasy premium (VS PREAMP)
• Funkcja AUTO-SENS inteligentnie ustawiająca optymalny poziom wejść dla wszystkich przedwzmacniaczy
• Ekstremalnie stabilne sterowniki niskiej latencji VS STREAMING
• Cztery niezależne tory monitorowe Direct Mix sterowane programowo do tworzenia indywidualnych miksów
• Wsparcie dla wszystkich głównych platform DAW na Mac lub PC, w tym OSX 10.6 oraz Windows 7 poprzez sterowniki ASIO 2.0/WDM (Windows) i Core Audio (Mac)
• W komplecie zestaw do montażu w racku
Osiem przedwzmacniaczy mikrofonowych klasy Premium
OCTA-CAPTURE chlubi się swoimi ośmioma cyfrowo kontrolowanymi przedwzmacniaczami mikrofonowymi klasy premium (VS PREAMPS), zbudowanymi z tych samych komponentów wysokiej jakości jakie zostały uzyte przy produkcji V-STUDIO 700 oraz V-Mixer M-400. Przewidziano osiem wejść XLR z niezależnym zasilaniem phantom, low-cut filter na każdym kanale wraz z odwracaniem fazy, a także cyfrową kompresją
Automatyczne dostosowanie poziomu wejściowego
Nigdy wcześniej ustawianie perfekcyjnego poziomu wejściowego nie było takie łatwe i szybkie - proste zaktywowanie funkcji AUTO-SENS przy pomocy przycisku, a także dostarczenie sygnału z instrumentu, to wszystko czego potrzebuje OCTA-CAPTURE do automatycznego ustawienia idealnego poziomu nagrywania dla wszystkich wejść. Jest to świetne rozwiązanie do szybkiego i bezbłędnego nagrywania dźwięku, gdy korzystamy z sygnałów mikrofonowych pochodzących od perkusji lub przy nagrywaniu całego zespołu.
Sterowniki o ekstremalnie niskiej latencji
OCTA-CAPTURE oferuje niespotykaną stabilność i wiodącą wydajność sterowników USB o niskiej latencji dzięki technologii VS STREAMING firmy Roland. Wspierane są wszystkie główne platformy DAW dla komputerów Mac i PC dzięki sterownikom ASIO 2.0/WDM (Windows) oraz Core Audio (Mac). Dzięki VS STREAMING możliwe jest użycie kilku urządzeń (dwie jednostki OCTA-CAPTURE albo OCTA-CAPTURE plus V-STUDIO 100 lub V-STUDIO 700) na tej samej szynie USB, bez kompromisu po stronie stabilności, wydajności lub jakości dźwięku.
Cztery elastyczne miksy monitorowe
Oprócz tradycyjnego zastosowania jako interfejs audio, OCTA-CAPTURE oferuje cztery niezależne, kontrolowane programowo miksy monitorowe. Każdy miks może być wysłany do dowolnego wyjścia analogowego posiadając przetwarzanie 40 bitowe - idealne do dystrybucji spreparowanych miksów monitorowych przeznaczonych dla słuchawek, głośników lub urządzeń studyjnych.
Specyfikacja
- Liczba kanałów Audio Nagrywanie/Odtwarzanie
< Częstotliwość Próbkowania = 44.1 kHz, 48 kHz, 96 kHz>
Nagrywanie: 12 kanałów, Odtwarzanie: 10 kanałów
< Częstotliwość Próbkowania = 192 kHz >
Nagrywanie: 4 kanałów, Odtwarzanie: 4 kanałów
- Przetwarzanie Sygnałów
PC interface: 24-bit, AD/DA Conversion: 24-bit, Internal: 40-bit
- Częstotliwość Próbkowania
AD/DA Conversion: 44.1 kHz / 48 kHz / 96 kHz / 192 kHz, DIGITAL (IN/OUT): 44.1 kHz / 48 kHz / 96 kHz
- Nominalny Poziom Wejściowy
Input Jack 1 - 6 (XLR): -56 to -6 dBu, Input Jack 7 - 8 (XLR): -50 to +0 dBu,
Input Jack 1 - 8 (1/4-cala TRS phone type): - 46 to +4 dBu
- Nominalny Poziom Wyjściowy
OUTPUT 1 - 8: +0 dBu (zbalansowane)
- Head Room 16 dB
- Impedancja Wejściowa
Input Jack 1 - 6 (XLR): 5 kÙ (zbalansowane),
Input Jack 7 - 8 (XLR): 10 kÙ (zbalansowane),
Input Jack 1 - 8 (1/4-cala TRS phone type): 17 kÙ (zbalansowane)
- Impedancja Wyjściowa
OUTPUT 1 - 8: 1.8 kÙ (zbalansowane), PHONES: 47 Ù
- Pasmo Przenoszenia
192.0 kHz: 60 kHz do 90 kHz (+0/-8 dB),
192.0 kHz: 20 Hz do 60 kHz (+0/-2 dB),
96.0 kHz: 20 Hz do 40 kHz (+0/-2 dB),
48.0 kHz: 20 Hz do 22 kHz (+0/-2 dB),
44.1 kHz: 20 Hz do 20 kHz (+0/-2 dB)
- Rezydualny Poziom Szumów
INPUT 1 - 2 MAIN OUT: -87 dBu typ. (GAIN: min., 600 Ù terminated, IHF-A)
Ustawienie Wewnętrznego Miksera Direct Monitor: Stereo Link: ON, Input channel fader: Unity
- Dynamic Range
< AD block > INPUT 1 - 8: 104 dB typ. (GAIN: min.)
< DA block > OUTPUT 1 - 8: 113 dB typ.
- Wyświetlanie 128 x 64 punktów LCD graficzny (z podświetleniem)
- Złącza
Input Jacks 1 - 8 (XLR / 1/4-cala TRS phone type): XLR (zbalansowane / zasilanie phantom +48 V), 1/4-cala TRS phone type (zbalansowane), Coaxial Input
Connector, Coaxial Output Connector, Słuchawkowe Jack (Stereo 1/4-cala phone type),
Output Jack 1 - 8 (1/4-cala TRS phone type (zbalansowane)),
Złącza MIDI (In, Out), Złącze USB
Zasilanie DC 9 V (Zasilacz AC)
Pobór Prądu 1.45 A
Wymiary 283.8 x 157.9 x 50.4 mm
Waga 1.32 kg
Akcesoria Rack Mount Angle x 2, Owner's Manual/angielski, Cakewalk Production Plus Pack DVD-ROM, Driver CD-ROM, Zasilacz AC, kabel USB
Liczba kanałów
Przedwzmacniacz
Zasilanie Phantom
Interfejs
ADAT
Interfejs MIDI
Word Clock
Częstotliwość próbkowania
Wersja USB
AES / EBU
Możliwość zamontowania w racku
S/PDIF
USB
Tak
Ethernet
Wejścia narzędzia
Wejście mikrofonowe
Wejścia liniowe
Wyjście liniowe (Line-Out)
Wyjście słuchawkowe
Zawartość paczki
Adapter, Manual, USB Cable
Zasilacz
Adapter
Zasilacz w zestawie
Tak
Kraj pochodzenia
Japonia