Na wszystkie zrealizowane przez klienta zamówienia pośrednictwem sklepu internetowego i dostawę od Muziker, a.s (dalej tylko: Muziker ) obowiązują następujące Ogólne Warunki Handlowe (OWH). Konsumentem jest każda osoba fizyczna, dokonująca czynności prawnej w celach w znacznej mierze niezwiązanych z jej działalnością gospodarczą lub zawodową prowadzoną na własny rachunek.
Umowa handlowa zawierana jest ze spółką Muziker, a.s. W przypadku pytań, reklamacji, skarg, wniosków, można kontaktować się z naszym działem obsługi klienta.
Bezpłatna infolinia
Sugestie, skargi i pochwały
Prezentacja produktów w sklepie internetowym nie stanowi prawnie wiążącej oferty, lecz jest jedynie wskazaniem asortymentu towaru do zamówienia. Muziker zastrzega sobie prawo do błędów i zmian na swojej stronie internetowej.
Poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij zamówienie” klient składa obowiązkowe zamówienie na produkty znajdujące się w koszyku.
Wiążąca akceptacja propozycji zawarcia umowy zostanie dokonana przez sprzedającego bez zbędnej zwłoki, zwykle w ciągu dwóch dni roboczych od złożenia zamówienia, po sprawdzeniu dostępności towaru, aktualnych cen i terminu dostawy towaru wymaganego przez kupującego. Akceptacja nastąpi za pośrednictwem wiadomości e-mail oznaczonej jako „Potwierdzone” lub podobnym, identycznym semantycznie wyrazem. Jeżeli się okaże, że cena powinna być wyższa, sprzedawca poprosi kupującego o wyrażenie zgody na zmianę ceny przed potwierdzeniem zamówienia. Umowa kupna zostaje zawarta wyłącznie poprzez wyrażenie zgody kupującego na zmianę ceny i późniejsze potwierdzenie zamówienia przez sprzedającego.
Automatycznie generowane potwierdzenie przyjęcia zamówienia przez sprzedawcę, które jest dostarczane kupującemu na adres e-mail bezpośrednio po wysłaniu zamówienia, ma jedynie charakter informacyjny i jest wysyłane do kupującego w celu powiadomienia kupującego o przyjęciu zamówienia, jednak nie uważa się za wiążące potwierdzenie oferty przez sprzedającego.
Prawo na odstąpienie od umowy bez podania przyczyny istnieje w ciągu14 dni. Termin, który uprawnia do odstąpienia od umowy wynosi 14 dni od dnia, w którym klient lub wyznaczona przez niego osoba trzecia, niebędąca nadawcą, objęła w posiadanie towar.
Konsument, który jest jednocześnie członkiem Klubu Muziker, ma prawo do przedłużenia 30-dniowego okresu odstąpienia od umowy, poza ustawowym 14-dniowy okresem. W tym przedłużonym okresie może skorzystać z prawa do zwrotu towaru bez podania przyczyny. Jednak to prawo dotyczy wyłącznie towarów nieuszkodzonych w oryginalnym opakowaniu. Jeżeli kontroling sprzedawcy nie wykaże żadnej rozbieżności w stanie zwróconego towaru w stosunku do tych warunków, sprzedawca zapewnia członkowi klubu kupon finansowy równy cenie towarów podanej w dowodzie zakupu, z którego członek klubu może korzystać wyłącznie na zakup innych towarów. Odstąpienie od umowy w przedłużonym okresie jest wykluczone w przypadku tych rodzajów towarów, które są w tym kontekście określone w odpowiednich przepisach dotyczących wyłączeń w niniejszych warunkach. Prawo do przedłużenia 30-dniowego okresu odstąpienia przysługuje tylko konsumentowi, który jest członkiem Klubu Muziker i nie jest osobą prawną.
Kupującemu przysługuje prawo odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru, niezależnie od tego, czy posiada status konsumenta czy przedsiębiorcy.
Kupującemu będącemu przedsiębiorcą nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy, jeżeli towar był w jakimkolwiek stopniu używany, uszkodzony, rozpakowany lub jeżeli przedsiębiorca nie może zwrócic towaru sprzedającemu w oryginalnym opakowaniu. W takim przypadku sprzedający według własnego rozważania albo nie umożliwi przedsiębiorcy odstąpić w ogóle od umowy bądź w przypadku przyjęcia odstąpienia, zwróci kupującemu zapłatę pomniejszoną o wydatki niezbędne do przywrócenia towaru do stanu pierwotnego lub zwróci sumę pomniejszoną o różnicę powstałą na skutek oszacowania wartości zwróconego towaru względem nowego towaru. Niniejsze postanowienie nie narusza praw kupującego-konsumenta.
Jeśli od umowy odstępuje kupujący, który jest konsumentem, towara można wykorzystać do określenia jego charakteru i cech; ale nie powinno być widocznego jego zużycia. Należy pomyśleć o kosztach, jakie będziemy musieli ponosić przywróceniem do stanu pierwotnego. Kupujący jest zobowiązany do wynagrodzenia sprzedawcy kosztów związanych z przywróceniem towaru do stanu pierwotnego i zaistniale uszkodzenia w towarach (np. niekompletna zawartość, zużycie lub zanieczyszczone towary itp.). Kupujący uniknie naliczaniu dodatkowych opłat, jeśli przywróci towar do pierwotnego stanu (czyszczenie, kompletowanie, właściwe pakowanie itp.).
W przypadku towarów konsumpcyjnych (np. struny, lampki, naciągi, środki czyszczące, pałki itp.) , odstąpienie od umowy jest możliwe tylko wtedy, gdy kupujący dostarczy towary zapakowane w oryginalnym opakowaniu w stanie nienaruszonym, nieuszkodzonym, niezużytym i niezanieczyszczonym.
W przypadku odstąpienia od umowy, musisz nas powiadomić, wysyłając wyraźne oświadczenie o chęci odstąpienia od umowy.
Zalecane sposoby zgłoszenia zamiaru odstąpienia od umowy możesz znaleźć na tej stronie internetowej.
Wypełniony formularz prosimy wydrukować i dołączyć do paczki ze zwracanym towarem, w innym przypadku będzie utrudniona identyfikacja zwracanej paczki.
W przypadku skorzystania z prawa odstąpienia od umowy, uważa się za wystarczające wysłanie informacji o skorzystaniu z prawa do odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
Towar prosimy wysłać na poniższy adres:
Klient ma obowiązek odesłania towaru do nas bez zwłoki, najpóźniej do 14 dni od dnia poinformowania nas o zamiarze odstąpienia od umowy.
Jeżeli nastąpi odstąpienie od umowy, mamy obowiązek, zwrócić wszystkie płatności, które od klienta otrzymaliśmy, łącznie z kosztami dostawy (z wyjątkiem kosztów dodatkowych wynikających z tego, że klient wybrał inną formę dostawy niż zalecana przez nas najkorzystniejsza dostawa standardowa).
Zwrot pieniężny jest realizowany najpóżniej do 14 dni od otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy, jednak nie wcześniej niż zwrócony towar znajdzie się w naszej centrali lub zanim będzie możliwe wykazanie, że zwrócony towar już został do nas wysłany.
Do realizacji zwrotu stosujemy ten sam środek płatniczy, który klient zastosował w pierwotnej transakcji.
W przypadku zwrotu płatności pobraniowej lub przelewu bankowego, zwrot platnosci będzie realizowany wyłącznie przelewem na konto bankowe.
Jeżeli konsument jest uprawniony do odstąpienia od umowy po upływie 14 dni, tj. po upływie ustawowego okresu (np. konsument będący członkiem Klubu Muziker lub taki, który zakupił usługę umożliwiającą dłuższy okres zwrotu) i jednocześnie spełnia warunki zwrotu towaru w tym przedłuzonym okresie (zwracany towar jest zgodny z naszą polityką odstąpienia od umowy, nieuszkodzony i zapakowany w oryginalne opakowanie), wydamy mu kupon pieniężny o wartości ceny zwracanych towarów, który można wykorzystać wyłącznie na zakup innych towarów.
Nie jest możliwe zrealizować zwrot płatności w formie przekazem pocztowym lub gotówką. W związku ze zwrotem wpłaty, klient w żadnym przypadku nie ponosi kosztów.
Jeżeli wraz z towarem został wysłany przezent lub jakiś bonus, to przy odstąpieniu od umowy,zanika ważność umowy darowizny i obowiązkiem kupującego jest wraz z towarem zwrócić także podarowany prezent lub bonus.
Koszty powrotnego transportu towaru w związku z odstąpieniem od umowy ponosi w pełnej wysokości klient i to nawet wtedy, gdy towar z względu na swoją specyfikację nie może zostać wysłany standardową drogą usługi kurierskiej.
Klient jest w pełni odpowiedzialny za zorganizowanie przesyłki zwrotnej do sklepu Muziker.
Prosimy o ostrożne obchodzenie się z towarem i ochronę zakupionego towaru przed uszkodzeniem i zanieczyszczeniem.
Zwrot towaru prosimy realizować, na ile to możliwe, w nienaruszonym, oryginalnym opakowaniu wraz z kompletnymi częściami i dodatkowymi akcesoriami oraz wypełnionym formularzem. Na zwrócenie towaru prosimy wykorzystać, jeśli to możliwe, opakowanie przeznaczone do transportu. W przypadku braku oryginalnego opakowania, prosimy zabezpieczyć towar dowolnym, nadającym się opakowaniem, które będzie towar chronić przed uszkodzeniem podczas transportu, co pozwoli uniknąć dodatkowych kosztów za szkody powstałe wskutek niewłaściwego zapakowania towaru. Wskazane możliwości nie są warunkiem skutecznego wykonania prawa do odstąpienia od umowy. Należy pamiętać, że jesteś odpowiedzialny za stan, w jakim towar u nas otrzymamy (w tym wszelkie szkody spowodowane przez przesyłkę do nas), a wszelkie roszczenia odszkodowawcze należy zgłaszać indywidualnie przewoźnikowi.
Sprzedawca jest uprawniony do odstąpienia od umowy zakupu ze względu na wyprzedaż zapasów, niedostępność towaru lub jeżeli producent, dystrybutor oraz dostawca towaru uzgodniony w umowie zakupu, zaprzestał produkcji lub wprowadził takie poważne zmiany, które uniemożliwiłyby lub jeśli nawet przy dołożeniu wszelkich uzasadnionych starań, nie jest w stanie dostarczyć towaru klientowi w terminie określonym w niniejszych warunkach lub po cenie określonej w sklepie internetowym. Sprzedawca jest zobowiązany do niezwłocznego poinformowania kupującego o tym fakcie i zwrotu wpłaconego już zadatku za towar uzgodniony w umowie kupna w terminie 14 dni od zawiadomienia o odstąpieniu od umowy w taki sam sposób, jaki konsument użył przy płatności lub przelewem na wskazany przez kupującego rachunek bankowy.
Towar zakupiony przy użyciu bonu podarunkowego Muziker Gift Card podlega zwrotowi (odstąpieniu od umowy). W takim wypadku klient nie dostanie z tego tytułu zwrotu środków finansowych, ale finansowy kredyt, z którego będzie mógł skorzystać podczas następnego zakupu w sklepie online Muziker. Jeżeli klient do towaru dopłacał gotówką, dopłacona część zostanie mu zwrócona w formie pieniężnej.
Płatność w naszym sklepie jest możliwe realizować następującymi sposobami w walucie zł
Google Pay
Płać szybko i prosto za pomocą swojego urządzenia Android. W razie potrzeby uwierzytelnij się za pomocą odcisku palca lub polecenia głosowego, a następnie zakończ płatność.
Płatność za pobraniem
Możesz skorzystać z starej dobrej gotówki lub płatności kartą bezpośrednio w rękach przewoźnika, który przyniesie przesyłkę do Ciebie.
Płatość kartą online
Płatność kartą jest szybka i prosta. Wystarczy wprowadzić dane i potwierdzić. Zalety są oczywiste — szybkość i szeroka akceptacja.
Przelew bankowy
Wolisz klasyki? Wtedy przelew bankowy jest właściwą metodą dla Ciebie. Bezpieczne i niezawodne, ale wadą jest dwudniowy czas kredytowania i przetwarzania. Idealny, jeśli od razu nie potrzebujesz towaru.
Apple Pay
Apple Pay umożliwia bezpieczne i szybkie płatności za pomocą urządzeń Apple. Główne zalety to szybkość i bezpieczeństwo.
Online Banking PL
Jest to prosta i bezpieczna metoda płatności. Wybierz swój bank, a my zabierzemy Cię bezpośrednio do bankowości online lub aplikacji online.
PayPal Express Checkout umożliwia szybkie płatności jednym kliknięciem, a towary będą w drodze na adres wpisany na Twoim koncie.
PayPal
PayPal pozwala na szybkie i bezpieczne płatności internetowe. Oferuje on ochronę zakupów i łatwe zarządzanie finansami. Obsługuje wiele walut i pozwala płacić bez udostępniania danych finansowych.
PayU
PayU pozwala na łatwe i bezpieczne płatności online. Skorzystaj z szerokiej gamy opcji płatności, w tym kart kredytowych i debetowych, przelewów bankowych i portfeli cyfrowych. Dzięki PayU masz szybkie transakcje i ochronę danych finansowych, co zapewnia wygodę i bezpieczeństwo każdego zakupu.
Płatność w punkcie odbioru
Wybierając odbiór osobisty przy składaniu zamówienia, możesz zapłacić za towar od razu online lub przy odbiorze przesyłki w punkcie odbioru gotówką lub kartą. Jeśli jesteś osobą prawną, nie możesz korzystać z odbioru osobistego w żadnym z naszych sklepów.
Blik
Blik to polska metoda płatności mobilnej, umożliwiająca szybkie i bezpieczne płatności za pośrednictwem aplikacji mobilnej.
Przyjmując towar w uzgodnionym miejscu, własność towaru przechodzi na kupującego. Kupujący, który nie odpowiada definicji konsumenta, nabywa własność towaru dopiero po zapłaceniu pełnej ceny zakupu towaru.
Nie zawsze winę za niepełnowartościowy towar ponosi sprzedawca czy dystrybutor. Odpowiedzialność podczas transportu spada na przewoźnika. Jeśli odbierany towar wykazuje już na wstępie widoczne wady, jeśli zauważono mechaniczne uszkodzenia opakowania i towaru, to najpóżniej do 2 dni roboczych, prosimy o kontakt:
reklamacje@muziker.comJeżeli produkt jest dostępny w naszym magazynie, to zapewniamy natychmiastową wymianę i wysyłkę. Uszkodzony towar prosimy oddać do przewoźnika i oczekiwać na dostawę nowego towaru. Opłata za dostawę przy wymianie towaru leży po stronie MUZIKER.
Usługa Ubezpieczenia Przesyłki obejmuje przyśpieszone postępowanie w procesie o odszkodowanie za uszkodzenie zakupionego towaru w przypadku wystąpienia któregokolwiek z poniższych zdarzeń:
Ubezpieczenie przesyłki obejmuje uszkodzenie lub zniszczenie przesyłki w trakcie jej przewozu, od momentu załadowania przesyłki na środek transportu określony w umowie przewozu do momentu wyładowania przewożonej przesyłki i wydania jej odbiorcy lub innej osobie upoważnionej przez odbiorcę do przejęcia przesyłki. W przypadku osobistego odbioru przesyłki w jednym z punktów odbioru sprzedawcy lub kuriera za moment doręczenia uważa się odebranie przesyłki przez odbiorcę. Jeżeli przesyłka jest podzielona na części na potrzeby transportu, ochrona ubezpieczeniowa obejmuje każdą część przesyłki oddzielnie.
Usługa ubezpieczenia przesyłki daje klientowi korzyść w postaci przyspieszenia procesu reklamacyjnego. Klient zobowiązany jest najpóźniej do 24 godzin od momentu otrzymania towaru, zgłosić wszelkie uszkodzenia lub zniszczenia przesyłki obsłudze sklepu Muziker. Do informacji o uszkodzeniu towaru należy dołączyć dokumentację fotograficzną uszkodzonego towaru. Muziker zorganizuje wtedy odbiór i transport zwrotny uszkodzonego towaru kurierem (koszty pokrywa Muziker), a po odebraniu towaru natychmiast prześle klientowi nowy towar. W przypadku, gdy nowy towar nie jest obecnie dostępny w magazynie, Muziker zaoferuje klientowi alternatywny towar jako zamiennik.
Klient przyjmuje do wiadomości, że opłata uiszczona za usługę ubezpieczenia przesyłki nie podlega zwrotowi w przypadku odstąpienia od umowy. Ubezpieczenia przesyłki można domagać się tylko w odniesieniu do towarów wymienionych na fakturze wraz z wykupioną usługą ubezpieczenia przesyłki. Z usługi nie można korzystać w przypadku towarów z innych faktur, innych przesyłek ani z mocą wsteczną. Wniosek o użycie wykupionej usługi bezpieczenia przesyłki należy kierować na adres e-mail: reklamacje@muziker.com.
Gwarancja i bezpieczeństwo zakupów są regulowane przez Zasady postępowania reklamacyjnego.
Warunki systemu lojalnościowego podlegają Warunki korzystania z Klubu Muziker
Jeśli znalazłeś produkt którego kupnem jesteś zaintersowany, możesz go włożyć do koszyka bez zobowiązań klikając na przycisk „DO KOSZYKA". Zawartość koszyka można zobaczyć kiedykolwiek, gdy wkłada się do niego kolejny produkt lub po kliknięciu na sam „KOSZYK“. Dzięki temu można kontrolować swoje zakupy. W każdej chwili można zmienić ilość zamawianych produktów lub zrezygnować z nich całkowicie po kliknięciu na „USUNĄĆ“. Aby zrealizować swoje zamówienie , wystarczy kliknąć na „DALEJ DO KOSZYKA“. Następnie jest potrzebne wpisać wszystkie dane. Pola obowiązkowe do wypełnienia, oznaczone są symbolem „*“. Wpisane dane przetwarzają się w formie kodowanej. Po wypełnieniu danych i po wyborze sposobu płatności, przechodzi się do następnego kroku „KONTROLA OSTATECZNA“, gdzie istnieje ponownie możliwość sprawdzenia wszystkich danych. Za pomocą przycisku "ZAMÓW" zakończy się proces zamówienia. Proces zamówienia w każdej chwili można stornować, zamknięciem okna przeglądarki.
Treść umowy jest zapisana w naszych systemach wewnętrznych. Ogólne Warunki Handlowe są udostępnione do przejrzenia, kiedykolwiek, na naszej stronie. Informacje o zamówieniu i Ogólne warunki Handlowe wysyłamy za pośrednictwem e-mailu.
Umowę sporządza się w języku polskim.