Kod produktu: MEDIA-ONE-M50 | ID: 267004
To jest automatyczne tłumaczenie wygenerowane przez software:
Monitory studyjne Samson MediaOne M50 są pełnopasmowym rozwiązaniem głośnikowym dla wszystkich aplikacji stacjonarnych i multimedialnych. Niezależnie od tego, czy słuchasz muzyki, produkujesz utwory, oglądasz filmy czy grasz, ta para monitorów stereo ma wewnętrzny wzmacniacz, drewnianą konstrukcję i wysokiej jakości komponenty, które zapewniają duży, zrównoważony dźwięk na biurku. Każdy monitor MediaOne M50 wyposażony jest w głośnik niskotonowy polipropylenowy 5,25 ", który zapewnia ciasne dołki, uzupełniony o głośnik wysokotonowy o średnicy 3/4", umieszczony w niestandardowym falowodzie, który dodaje gładkie tony wysokie z szeroką sceną dźwiękową. Rezultatem jest system ze zrównoważoną charakterystyką częstotliwościową i wspaniałym dźwiękiem pełnozakresowym. Dodatkowo przełącznik Bass Boost umożliwia użytkownikom zwiększenie poziomu niskich tonów. W oparciu o 20-letnie doświadczenie Samsona w projektowaniu profesjonalnych monitorów studyjnych do studiów nagrań na całym świecie, MediaOne M50s są zasilane wewnętrznym 80-watowym (40 watów na kanał), studyjnym wzmacniaczem A / B, który zapewnia mocny, szczegółowy dźwięk. Konstrukcja szafki drewnianej z tylnym otworem zapewnia maksymalną wydajność i niską reakcję bez mechanicznej utraty mocy. Podłącz mikser, interfejs audio, komputer lub mobilne urządzenie audio do tylnych wejść stereo RCA i 1/8 ". Gniazdo słuchawkowe na przednim panelu wycisza głośniki podczas prywatnych odsłuchów. Dodatkowo wyjście 1/8 "(3,5 mm) pozwala na zintegrowanie zasilanego subwoofera z MediaOne M50s w celu utworzenia systemu 2.1. Kolor: czarny.
Typ
Zakres częstotliwości
Głośnik niskotonowy
Głośnik wysokotonowy
Moc(Watt)
Moc
Bass reflex
Kolor
Wejścia
Konfiguracja wzmocnienia
Moc RMS (Watt)
Moc RMS
Maksymalny poziom (SPL)
Zasilacz
240V
Zasilacz w zestawie
Tak
Szerokość (cm)
21,2
Głębokość (cm)
26
Wysokość (cm)
32,1
Waga netto (kg)
7,9
Kraj pochodzenia
Chiny
Wszystkie recenzje pochodzą od zweryfikowanych klientów, którzy w przeszłości kupili u nas produkt.