To jest automatyczne tłumaczenie wygenerowane przez software:
SCHUBERTH S3 wyznacza kolejne etapy kolekcji kasków SCHUBERTH Sport touring, a także jest pierwszym pełnym kaskiem SCHUBERTH spełniającym homologację ECE 22.06. SCHUBERTH S3 to idealne połączenie wydajności i bezpieczeństwa kasków wyścigowych z komfortem kasków turystycznych. SCHUBERTH S3 zawiera wszystkie najnowsze standardy SCHUBERTH w zakresie bezpieczeństwa, aerodynamiki i aeroakustyki.
NOWY ROZDZIAŁ
- Segment pełnotwarzowy jest częścią DNA SCHUBERTH i sięga początków firmy, wraz z „Integralem” wprowadzonym na rynek w 1976 roku. Przy opracowywaniu tego kasku pełnotwarzowego eksperci, technicy i inżynierowie czerpali inspirację z tego dziedzictwa, aby stworzyć nową generację pełnych kasków, które wyznaczają początek nowego rozdziału.
WYJĄTKOWE WYDAJNOŚCI AEROAKUSTYCZNE
- Od pierwszego SCHUBERTH INTEGRAL, wyjątkowe właściwości aeroakustyczne były jednym z elementów wyróżniających wszystkie kaski pełnotwarzowe SCHUBERTH. Podczas opracowywania S3 technicy i kierowcy testowi spędzili długie godziny w tunelu aerodynamicznym firmy SCHUBERTH oraz na niemieckich drogach, optymalizując konstrukcję skorupy kasku, aby osiągnąć najlepszą równowagę między aerodynamiką a bardzo niskim poziomem hałasu.
PROGRAM INDYWIDUALNY SCHUBERTH
- Wyściółki SCHUBERTH S3 wyznaczają standardy pod względem komfortu. Standardowa wyściółka została opracowana, aby zapewnić bezkompromisowy komfort wszystkim klientom, ale osoby o „ekstremalnych kształtach głowy” są zwykle zmuszone do kompromisu w kwestii dopasowania i rozmiaru.
- Dla SCHUBERTH kompromis nie wchodzi w grę, więc S3 korzysta również z „Programu indywidualnego”. Specjalny program mający na celu zapewnienie maksymalnego komfortu kierowcy, dający możliwość dostosowania wewnętrznej wyściółki za pomocą większej liczby opcji grubości po bokach, z tyłu i poduszki policzkowe.
BEZPIECZEŃSTWO PRZEDE WSZYSTKIM
- W firmie SCHUBERTH bezpieczeństwo jest głównym celem. Wraz z S3, SCHUBERTH przedstawia swój pierwszy pełny kask z homologacją ECE-R 22.06. Obejmuje to skorupę DFP z włókna szklanego wzmocnioną włóknem węglowym dla lepszej amortyzacji i mniejszej wagi.
- Podobnie jak cała kolekcja SCHUBERTH, S3 korzysta z systemu Anti-Roll-Off połączonego z paskiem pod brodą w zaawansowanej pozycji dla lepszego komfortu w okolicy gardła.
SYSTEM RATUNKOWY SCHUBERTH
Wraz z S3, SCHUBERTH wprowadza SRS (SCHUBERTH RESCUE SYSTEM).
- Dzięki temu systemowi służby ratownicze mogą zdejmować poduszki policzkowe, pociągając za 2 rzęsy i zmniejszając siły działające na szyję jeźdźca, ułatwiając zdejmowanie kasku.
WLOT POWIETRZA CHINBAR
- SCHUBERTH S3 jest wyposażony w wlot powietrza z podwójnym podbródkiem i zintegrowanym zmywalnym i wymiennym filtrem, który zapewnia prawidłowe oddychanie podczas jazdy w ekstremalnych warunkach. Ergonomiczne przyciski umożliwiają łatwą regulację dwóch regulowanych przednich otworów wentylacyjnych.
DOMOFON
- Najbardziej zaawansowana technologia tylko dla twojego SCHUBERTH S3. Niezwykle łatwy w instalacji, konfiguracji i obsłudze, SC2 ustanawia standard komunikacji motocyklowej. Mikrofon, głośniki HD i trzy anteny do radia FM, Bluetooth Intercom i Mesh Intercom są już fabrycznie zainstalowane w SCHUBERTH S3.
- SC2 jest niezwykle prosty w instalacji: zdejmij osłony z tyłu kasku, uwolnij obudowę pilota z boku, podłącz oba, włącz je i jesteś gotowy, aby spalić trochę gumy!
SIATKA 2.0
- Dzięki technologii Mesh 2.0, SCHUBERTH SC2 zapewnia niezrównany poziom połączeń interkomowych, redefiniując koncepcję „sieci komunikacyjnej”. Dzięki technologii Mesh 2.0 możliwe jest teraz łączenie się z praktycznie nieograniczoną liczbą uczestników.
- Dodatkowo system oferuje najnowsze głośniki HD i mikrofon firmy Sena, zaawansowaną kontrolę szumów, asystenta cyfrowego oraz zasięg porównywalny z najwydajniejszymi produktami dostępnymi na rynku.
ZINTEGROWANA OSŁONA PRZECIWSŁONECZNA
- S3 oferuje zintegrowaną i regulowaną odchylaną osłonę przeciwsłoneczną oraz ulepszone pole widzenia dzięki opatentowanemu mechanizmowi V-lock.
CISZA JEST ZŁOTA
- Dzięki wewnętrznemu tunelowi aerodynamicznemu i licznym testom drogowym SCHUBERTH zoptymalizował aeroakustykę swojego pełnego kasku. Rezultatem jest znakomita wydajność 85 dB(A) przy 100 km/h na naked bike.
Aby wyświetlić bardziej szczegółowy opis, przełącz tę stronę na język angielski.