Kod produktu: OB-6-MODULE | ID: 1000016
To jest automatyczne tłumaczenie wygenerowane przez software:
Moduł biurkowy OB-6® jest tak samo wydajny i łatwy w użyciu jak jego odpowiednik, klawiatura OB-6. Moduł ma wszystkie te same elementy sterujące, co wersja z klawiaturą i zapewnia tę samą bezpośredniość i łatwość użytkowania. Podobnie jak w przypadku klawiatury OB-6, wszystkie parametry są na wyciągnięcie ręki, z pełnowymiarowymi pokrętłami i przełącznikami oraz wygodnym, intuicyjnym układem.
Jak to brzmi? Masywny — podobnie jak klawiatura, ponieważ w środku jest dokładnie taki sam. Ta sama ścieżka sygnału analogowego z dyskretnymi VCO i VCF. Te same wysokiej jakości efekty cyfrowe. To samo klasyczne brzmienie Oberheim, które zdobywa entuzjastyczne przyjęcie muzyków z całego świata. Dodali również funkcję łańcucha poli, dzięki czemu dowolne dwa OB-6 można sparować w dwunastogłosowej polifonii!
Zarówno moduł biurkowy OB-6, jak i klawiatura OB-6 to jedyna w swoim rodzaju współpraca pomiędzy dwoma najbardziej wpływowymi projektantami w historii polisyntezatorów, Davem Smithem i Tomem Oberheimem. OB-6 wykorzystuje klasyczne, odważne brzmienie Toma Oberheima — z prawdziwymi oscylatorami sterowanymi napięciem, 2-biegunowym filtrem i wzmacniaczami — i dodaje nowoczesne ulepszenia, takie jak efekty studyjnej jakości, polifoniczny sekwencer krokowy, arpeggiator i wiele innych. Żaden inny nowoczesny syntezator analogowy nie może pochwalić się takim rodowodem lub tak masywnym, uderzającym w twarz sygnaturą dźwiękową.
Silnik dźwiękowy OB-6 jest inspirowany oryginalnym SEM Toma, rdzeniem jego uznanych 4-głosowych i 8-głosowych syntezatorów. Posiada dwa dyskretne oscylatory sterowane napięciem (plus suboscylator) na głos z bezstopniowo zmiennymi kształtami fal (impuls piłokształtny i o zmiennej szerokości, plus fala trójkątna na oscylatorze 2). Klasyczny, inspirowany Oberheim 2-biegunowy, ze zmiennym stanem filtr rezonansowy zapewnia funkcjonalność dolnoprzepustową, górnoprzepustową, pasmowoprzepustową i notch. Wzmacniacze sterowane napięciem uzupełniają całkowicie analogową ścieżkę sygnału.
Sekcja podwójnych efektów zapewnia studyjnej jakości pogłosy, opóźnienia (standardowe i BBD), chorus, flangery i wierne odtworzenie oryginalnego przesuwnika fazowego i modulatora pierścieniowego Toma. Podczas gdy same efekty są cyfrowe, z rozdzielczością 24 bitów, 48 kHz, prawdziwy bypass utrzymuje pełną ścieżkę sygnału analogowego.
Obecny jest również X-Mod, który poszerza paletę tonalną i ułatwia tworzenie dramatycznych i niekonwencjonalnych dźwięków. Źródłami modulacji są obwiednia filtra i oscylator 2, oba z kontrolą bipolarną. Miejsca docelowe obejmują częstotliwość oscylatora 1, kształt oscylatora 1, szerokość impulsu oscylatora 1, odcięcie filtra i tryb filtra. Polifoniczny sekwencer krokowy pozwala na maksymalnie 64 kroki i do 6 nut na krok. Możesz tworzyć sekwencje polifonicznie, z przerwami i synchronizować z zewnętrznym zegarem MIDI. W pełni funkcjonalny arpeggiator można również zsynchronizować z zewnętrznym zegarem MIDI. Tryb Unison oferuje konfigurowalną liczbę głosów (1-6 głosów), pamięć akordów i tryby klawiszy.
Typ
Desktop Synthesizer
Aftertouch
LFO
Envelope
ADSR
Oscylatory
Modulacja
Arpeggiator
Rodzaje efektów
Ilość brzmień
500
Liczba ustawień Preset
Interfejs MIDI
Bluetooth
Bi-Amp
Polifonia
Pokrętło pitch bend
Nie
Nośnik danych
Wyświetlacz
Kolor
Wyjście słuchawkowe
Wejścia
Wejścia pedałów
USB
USB MIDI
Filtr
Tak
Sekwencer
Tak
Zasilacz w zestawie
Szerokość (cm)
19,8
Wysokość (cm)
11,2
Głębokość (cm)
52
Waga
5,9 kg
Waga netto (kg)
5,9
Kraj pochodzenia
USA