To jest automatyczne tłumaczenie wygenerowane przez software:
Niezrównana kontrola i komfort podczas jazdy w zróżnicowanym terenie i wyścigów
- DŹWIGNIA SHIMANO GRX DUAL STERUJĄCA zapewnia lekką i responsywną 12-biegową mechaniczną zmianę przełożeń do jazdy w zróżnicowanym terenie i wyścigów. Ergonomiczna konstrukcja dźwigni zmiany biegów poprawia komfort, zmniejszając nacisk na dłonie, a teksturowana, antypoślizgowa powierzchnia dźwigni hamulca zwiększa kontrolę na wyboistym terenie.
Cechy
- Większy komfort i kontrola na mieszanym terenie
- Ergonomia dźwigni hamulca i wspornika dostosowana do jazdy po szutrze
- Powłoka antypoślizgowa na powierzchni dźwigni hamulca
- Zoptymalizowany do użytku z rozszerzoną kierownicą
Pewny chwyt w trudnym terenie
- Teksturowana powierzchnia kaptura GRX gwarantuje, że zawsze masz kontrolę, nawet na wyboistych zjazdach.
Nigdy nie przegapisz żadnego punktu hamowania
- Powłoka antypoślizgowa dźwigni hamulca GRX oznacza, że nawet w mokrych lub błotnistych warunkach zawsze będziesz mieć legendarną siłę hamowania Shimano na żądanie.
DŹWIGNIA PODWÓJNEGO STEROWANIA
- DCL oznacza DŹWIGNIE PODWÓJNEGO STEROWANIA. Posiada w układzie funkcje hamulca i zmiany przełożeń oraz umożliwia łatwą obsługę.
- Innowacje ergonomiczne są prawdopodobnie bardziej krytyczne dla wyższej wydajności standardowej niż dodana przekładnia. Elementy wewnętrzne zmiany biegów czerpią solidność z naszej technologii MTB i są tak gładkie i łatwe, że możliwa jest zmiana biegów jednym palcem do przodu i do tyłu. Rzeczywiście, zmiana biegów jest ostatecznym aktem SHIMANO TOTAL INTEGRATION i trzeba po prostu doświadczyć, aby ją zrozumieć.
AKCJA SERWOWA
- Kiedy pociągasz za dźwignię hamulca SERVOWAVE, początkowy skok klocków hamulcowych jest szybki, więc do zetknięcia klocków z tarczą potrzebny jest niewielki ruch dźwigni. Współczynnik mnożenia mocy wzrasta następnie szybko na styku klocka z obręczą, dzięki czemu większy skok dźwigni jest wykorzystywany do uzyskania większej siły hamowania i lepszej kontroli.
Dotrzyj do regulacji
- Dźwignia hamulca wyposażona jest w mechanizm regulacji zasięgu. Odległość od uchwytu kierownicy do dźwigni można dostosować do każdego rozmiaru dłoni, rodzaju jazdy i indywidualnych preferencji rowerzysty.