To jest automatyczne tłumaczenie wygenerowane przez software:
Zapewnia płynnie zintegrowane uruchamianie sztycy regulowanej
- DŹWIGNIA DWUSTRONNEGO SHIMANO RX820-LA łączy dźwignię hamulca i dźwignię sztycy regulowanej w jedną spójną całość, która zapewnia szybką i łatwą obsługę oraz czystszy i bardziej opływowy kokpit.
Cechy
- Większy komfort i kontrola w mieszanym terenie
- Ergonomia dźwigni i wspornika dostosowana do żwiru
- Powłoka antypoślizgowa na dźwigni hamulca
- Zoptymalizowany do użytku z rozszerzoną kierownicą
- Usprawniony kokpit pozwala zachować koncentrację
- Zintegrowane sterowanie opuszczaną sztycy
- Skok linki 10 mm
Pewny chwyt w trudnym terenie
- Teksturowana powierzchnia kaptura GRX gwarantuje, że zawsze masz kontrolę, nawet na wyboistych zjazdach.
Nigdy nie przegapisz żadnego punktu hamowania
- Powłoka antypoślizgowa dźwigni hamulca GRX oznacza, że nawet w mokrych lub błotnistych warunkach zawsze będziesz mieć legendarną siłę hamowania Shimano na żądanie.
AKCJA SERWOWA
- Kiedy pociągasz za dźwignię hamulca SERVOWAVE, początkowy skok klocków hamulcowych jest szybki, więc do zetknięcia klocków z tarczą potrzebny jest niewielki ruch dźwigni. Współczynnik mnożenia mocy wzrasta następnie szybko na styku klocka z obręczą, dzięki czemu większy skok dźwigni jest wykorzystywany do uzyskania większej siły hamowania i lepszej kontroli.
Dotrzyj do regulacji
- Dźwignia hamulca wyposażona jest w mechanizm regulacji zasięgu. Odległość od uchwytu kierownicy do dźwigni można dostosować do każdego rozmiaru dłoni, rodzaju jazdy i indywidualnych preferencji rowerzysty.