Kod produktu: 1337-1242 | ID: 1156383
To jest automatyczne tłumaczenie wygenerowane przez software:
O
Przedstawiamy The Grand El Campanil Piano — niezwykle bogaty i bujnie brzmiący pełnowymiarowy zabytkowy fortepian Baldwin Grand Piano, pochodzący z lat 30. XX wieku. Nagraliśmy go w jego siedzibie w historycznym teatrze El Campanil, przestronnej i wspaniałej wodewilowej sali teatralnej zbudowanej pod koniec lat 20. XX wieku, nawiązującej do złotej ery kina i sceny. Z dźwięcznym niskim końcem, dynamiczną reakcją i niuansowym charakterem jest to idealny fortepian do pisania klasycznych piosenek i tworzenia muzyki filmowej. W miękkim końcu zakresu dynamiki ma ciepłą, mglistą jakość przypominającą nasz klasyczny fortepian emocjonalny. W najgłośniejszym momencie ma bombastyczny styl, który przebija się przez niego. Teatr El Campanil ma wspaniałą akustykę z wyraźnymi strefami odbicia w środku sceny, z przodu i z tyłu, z których każda oferuje bardzo odrębny obraz dźwiękowy idealnie nadający się do różnych miksów i aranżacji muzycznych. Aby uchwycić wszystko, co ten Baldwin miał do zaoferowania, nagraliśmy go z różnych odległości i konfiguracji mikrofonów. Bliska pozycja „Hammer” obejmuje parę studyjnych mikrofonów Neumann TLM 107 o dużej membranie, aby uchwycić wykwintne szczegóły i solidną obecność. Pozycja górna umieszczona 8 stóp dalej wykorzystuje parę mikrofonów dookólnych Neumann KM 183 SDC, które prezentują zaskakująco intymny dźwięk bliskiego pomieszczenia, dostarczając szerokie pole stereo i zaledwie odrobinę pogłosu powracającego z zewnętrznej sali. Pozycja Hall oferuje wszechstronną perspektywę publiczności, nagraną za pomocą pary studyjnych mikrofonów Neumann TLM103 umieszczonych około 60 stóp od fortepianu w szerokim układzie stereo AB, mniej więcej w środku sali teatralnej. Na koniec dołączyliśmy stylizowany miks zaprojektowany pod kątem dźwięku o nazwie „Ghosts” wykorzystujący inną, znacznie bardziej odległą parę mikrofonów TLM103 z tyłu sali, prawie 120 stóp dalej. Jest idealny do długich, wolnych, melancholijnych fragmentów.
Treść
Interfejs Kontakt zawiera zestaw gotowych do automatyzacji elementów sterujących kształtowaniem dźwięku, które zapewniają całkowitą elastyczność twórczą. Masz kontrolę nad narastaniem, atakiem, uwalnianiem, przesunięciem, wibrato, filtrem, wysokością dźwięku (grubą i cienką), przełączaniem artykulacji, cross-fadingiem i warstwowaniem i wieloma innymi. Ta biblioteka zawiera adaptowalny system LFO z wybieralnym kształtem LFO, parametrem docelowym modulacji, prędkością, intensywnością, synchronizacją tempa i czasem zanikania. Możesz również zastosować wybrany przez siebie 12 filtrów dolnoprzepustowych, górnoprzepustowych i efektów, z przypisywalnymi celami modulacji, takimi jak prędkość, koło modów, ekspresja, after-touch, pozycja klawisza i kontrola tabeli sekwencera krokowego. Nasz konfigurowalny arpeggiator oferuje tabelę prędkości i kontrolę nad kierunkiem arpeggiatora, czasem, swingiem, randomizacją i czasem trwania. Dołączyliśmy system blokady tonacji i skali, aby ograniczyć nuty do typowych skal i tonacji w celu łatwego komponowania melodyjnego i występów na żywo. Interfejs uzupełnia nasz modułowy panel FX rack z 27 różnymi modułami efektów DSP, które możesz przypisać do dowolnego z 8 dostępnych gniazd, w dowolnej kolejności. Znajdziesz klasyczne phasery, flangery, delaye, zniekształcenia, symulatory wzmacniaczy i kolumn, kompresory, EQ, rotatory i wiele więcej. Efekt Reverb obejmuje nasze ulubione odpowiedzi impulsowe pogłosu splotowego, w tym 99 różnych pomieszczeń, hal, komór i środowisk zewnętrznych, a także 40 niestandardowych impulsów FX, aby radykalnie przekształcić dźwięk i otworzyć zupełnie nowe światy możliwości muzycznych. Dodaliśmy świetny bank fabrycznych ustawień łańcuchów FX rack, aby ułatwić Ci rozpoczęcie!
Specyfikacja produktu
Cechy
Licencja
Częstotliwość próbkowania
Wymagania systemowe
Wymagania sprzętowe
Intel Core Duo, 3 GB HD
Kraj pochodzenia
USA