Wybierz kraj dostawy przesyłki
Używamy cookies, aby zapewnić funkcjonalność strony internetowej, a za Twoją zgodą również do analizy i personalizacji treści.
Dostawca usługi
Kod produktu: 1337-1243 | ID: 1160587
To jest automatyczne tłumaczenie wygenerowane przez software:
Soundiron Waterharp to głęboko wielopróbkowa biblioteka instrumentów perkusyjnych i efektów, która oddaje serce i duszę waterfonu. Ta wyjątkowa koncepcja instrumentu została pierwotnie opracowana przez Richarda Watersa pod koniec lat 60. Waterfony - powszechnie znane również jako Water Harps - występują w różnych kształtach i rozmiarach, ale generalnie mają tę samą podstawową konstrukcję: mosiężne naczynie z pustą mosiężną komorą wodną i długą szyjką. Górna strona komory jest ozdobiona pionowymi mosiężnymi zębami lub prętami. Gra się na nim poprzez brzdąkanie, uderzanie i smyczkowanie tych zębów, które rezonują razem, tworząc ciemne harmoniczne lub dysonansowe tony i tekstury. Zęby są cięte na określone długości i układane tak, aby tworzyć skale, gdy owijają się wokół korpusu waterfonu.
Dodanie wody do komory i zmiana położenia waterfonu drastycznie zmienia wysokość dźwięku i harmoniczne, które są wytwarzane podczas gry na instrumencie. Sama komora wodna może być również używana jako instrument perkusyjny. Ogólnie rzecz biorąc, waterfon można uznać zarówno za strojony, jak i niestrojony instrument perkusyjny, ale najczęściej jest używany w ścieżkach dźwiękowych do horrorów i suspensu oraz w projektowaniu dźwięku jako dramatyczne narzędzie do efektów dźwiękowych. Soundiron grał na nim wieloma różnymi młotkami, pałeczkami, prętami metalowymi, palcami i dłońmi, smyczkami, a nawet głosami, aby zbadać każdy niuans i ukryty potencjał muzyczny tego instrumentu. Nagrali go zarówno pustego, jak i pełnego wody, a nawet nagrali go od środka na zewnątrz za pomocą hydrofonów (podwodnych mikrofonów), podczas gotowania na otwartym ogniu i wypełniania śrubami maszynowymi. I na koniec stworzyliśmy szeroki wybór pejzaży dźwiękowych otoczenia, padów, dronów, ambientów i atmosfer, wykorzystując nagrania i wszelkiego rodzaju kreatywne techniki projektowania dźwięku, aby przenieść tę bibliotekę na wyższy poziom.
Oprogramowanie
Licencja
Częstotliwość próbkowania
Wymagania systemowe
Wymagania sprzętowe
9 GB HD, 3 GB RAM
Kraj pochodzenia
USA