To jest automatyczne tłumaczenie wygenerowane przez software:
Sterownik ZX7 Mk II został skonfigurowany dla osób poszukujących maksymalnej możliwości regulacji w kompaktowej sylwetce. Dzięki dwóm wymiennym obciążnikom na pięcie i palcach, a także regulowanemu rękawowi węża, możesz łatwo wybrać żądane warunki startowe. Jego ciasny profil kształtu zapewnia maksymalną urabialność i swobodę wykonywania złożonych ujęć.
RAMA ODBICIA
- Większość kierowców ma jedną strefę flex. Ramka odbicia ma dwa. Podobnie jak sprężyna w sprężynie, Rebound Frame podnosi COR w poprzek twarzy, zwiększając prędkość piłki. A ta dodatkowa prędkość piłki prowadzi do większej odległości od teczki.
PODWÓJNE STREFY ELASTYCZNE
- Oto jak to działa: Jak każdy nowoczesny sterownik, prędkość ZX Mk II zaczyna się od elastycznej powierzchni czołowej — a powierzchnia kierowcy jest szczególnie szybka dzięki zaawansowanej konstrukcji ze stopu tytanu Ti51AF.
- Na tym jednak podobieństwa się kończą, ponieważ rama odbicia dodaje drugą elastyczną strefę, pierścień z cienkiego tytanu w korpusie sterownika. Kiedy te dwie strefy uginają się jednocześnie przy uderzeniu, a następnie wracają do kształtu, ich złożony transfer energii jest znacznie silniejszy niż w przypadku konstrukcji z pojedynczym flexem.
MOŻLIWOŚĆ REGULACJI
- Wymienne porty balastowe na pięcie i palcach pozwalają dostosować wagę zamachu i środek ciężkości, aby faworyzować naciągnięty lub zanikający kształt. Dzięki dołączonym obciążnikom na palce i piętę ZX7 Driver o masie 4 i 8 g możesz dostosować kształt strzału od lewej do prawej o 5–6 jardów. Wybierz pełen zakres dostępnych ciężarów, w tym opcję 14 g, a będziesz mógł dostosować poziomy lot piłki nawet o 20 jardów. Regulowany wąż zapewnia również możliwość udoskonalenia preferowanego strychu, położenia i kąta twarzy.
KORONA RAMKI GWIAZDY
- Złożona seria grzbietów i kratownic zapewnia integralność strukturalną niezbędną do wykonania niezwykle cienkiej tytanowej korony. Ta ultralekka konstrukcja daje nam swobodę umieszczania dowolnej masy tam, gdzie najlepiej pasuje do idealnej charakterystyki startu i rotacji każdego kierowcy ZX Mk II.
POWIERZCHNIA O ZMIENNEJ GRUBOŚCI
- Skomplikowany wzór grubości - ukryty z tyłu twarzy kierowcy Ti51AF - rozszerza obszary o wysokim COR od pięty do palców, poprawiając sposób odbijania energii w piłce przy strzałach niecentralnych. Dodaje prędkość piłki, aby uzyskać jeszcze większą odległość od tee.