To jest automatyczne tłumaczenie wygenerowane przez software:
Titleist TSR2 Driver został odchudzony i podkręcony. Dla graczy, którzy mają kontakt na całej powierzchni twarzy, łączy najbardziej znaczącą zmianę CG z twarzą Multi-Plateau VFT, aby zwiększyć prędkość na twarzy. Wszystko w czystszym, wyrafinowanym kształcie, który wzbudza całkowitą pewność gracza.
Korzyści
- Wysoki start / Niski obrót
- Zoptymalizowana prędkość
- Zwiększona stabilność na całej powierzchni
- Kształtowanie preferowane przez gracza
Cechy
- Wielopłaszczyznowa konstrukcja VFT (o zmiennej grubości powierzchni)
- Tytan klasy lotniczej
- Ulepszona aerodynamika
- Regulacja SureFit
Ulepszona aerodynamika / Kształtowanie preferowane przez gracza
- Większa prędkość oznacza większy dystans, a nowy kształt TSR2 został dopracowany, aby jak najszybciej przelatywał w powietrzu. Przeprojektowany kształt palców poprawia również kąt twarzy, aby lepiej widzieć adres.
Wielopłaszczyznowa konstrukcja VFT
- To podejście konstrukcyjne buduje twarz do wewnątrz, warstwa po warstwie, aby stworzyć prawie stały CT na całej powierzchni uderzenia. Innymi słowy, zapewnia niesamowite wybaczenie i prędkość piłki z każdego uderzenia w twarz, czy to czystego, czy nietrafionego.
Zoptymalizowana prędkość/stabilność
- Umieszczenie CG odgrywa kluczową rolę zarówno w szybkości, jak i wybaczaniu. W przypadku TSR2 środek ciężkości został przesunięty zarówno niżej, jak i bardziej do przodu, aby zwiększyć prędkość piłki, jednocześnie poprawiając start i rotację.
Regulacja SureFit
- Sterownik, który lepiej pasuje, działa lepiej. System SureFit daje instalatorowi elastyczność, aby idealnie dopasować wydajność TSR2 do potrzeb każdego indywidualnego gracza, pomagając w nawiązaniu czystszego i bardziej spójnego kontaktu.
Opcje wałków premium
- Wyprodukowane przez Graphite Design, te wysokiej jakości wałki wykorzystują ekskluzywne włókna węglowe TORAYCA ™ i inne zaawansowane materiały, aby zapewnić elitarną dynamikę osiągów. Gracze mogą wybierać między trzema różnymi profilami startu i rotacji, aby zoptymalizować lot piłki.